((i)) Indymedia :: Athens  [μη ασφαλής σύνδεση (πληροφορίες εδώ)]  
ειδήσεις | θέματα | δημοσιεύστε | κοινότητα | πληροφορίες | επικοινωνία | υποστήριξη | βοήθεια | rss    
[Athens independent media centre]
Ελληνικά | English

[Patras independent media centre]
.: ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ :.

επιλέξτε μέσο



Μετάβαση στο άρθρο με αριθμό

Προσπελάστε το αρχείο του IMC-Athens ομαδοποιημένο κατά θεματικές ενότητες


Προσπελάστε τα άρθρα και τις συλλογές πολυμέσων του παλιού IMC-Athens 2005-2006

άρθρα - συλλογές πολυμέσων
.: ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ :.
κοινότητα συμμετέχετε ενεργά στην αντιπληροφόριση

IRC
Άμεση συνεννόηση για τρέχοντα νέα

δημοσιεύστε
ανεβάστε ήχους, βίντεο, εικόνες ή κείμενα, κατευθείαν από τον browser σας

ειδήσεις
μέχρι στιγμής κάλυψη διαδηλώσεων και θεμάτων

επικοινωνία

.: TORRENTS :.
Διαμοιρασμός οπτικοακουστικού και έντυπου υλικού
.: ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ :.
98 FM
1431AM
radio revolt
.: ΑΛΛΑ IMC's :.


www.indymedia.org

Projects
print
radio
satellite tv
video

Africa
ambazonia
canarias
estrecho / madiaq
kenya
nigeria
south africa

Canada
hamilton
london, ontario
maritimes
montreal
ontario
ottawa
quebec
thunder bay
vancouver
victoria
windsor
winnipeg

East Asia
burma
jakarta
japan
manila
qc

Europe
alacant
andorra
antwerpen
armenia
athens
austria
barcelona
belarus
belgium
belgrade
bristol
bulgaria
croatia
cyprus
emilia-romagna
estrecho / madiaq
euskal herria
galiza
germany
grenoble
hungary
ireland
istanbul
italy
la plana
liege
lille
lombardia
madrid
malta
marseille
nantes
napoli
netherlands
nice
norway
oost-vlaanderen
paris/île-de-france
patras
piemonte
poland
portugal
roma
romania
russia
saint-petersburg
scotland
sverige
switzerland
thessaloniki
torun
toscana
toulouse
ukraine
united kingdom
valencia

Latin America
argentina
bolivia
brasil
chiapas
chile
chile sur
colombia
ecuador
mexico
peru
puerto rico
qollasuyu
rosario
santiago
tijuana
uruguay
valparaiso
venezuela

Oceania
adelaide
aotearoa
brisbane
burma
darwin
jakarta
manila
melbourne
oceania
perth
qc
sydney

South Asia
india
mumbai

United States
arizona
arkansas
asheville
atlanta
austin
baltimore
big muddy
binghamton
boston
buffalo
charlottesville
chicago
cleveland
colorado
columbus
danbury, ct
dc
hampton roads, va
hawaii
houston
hudson mohawk
idaho
ithaca
kansas city
la
madison
maine
miami
michigan
milwaukee
minneapolis/st. paul
new hampshire
new jersey
new mexico
new orleans
north carolina
north texas
nyc
oklahoma
omaha
philadelphia
pittsburgh
portland
richmond
rochester
rogue valley
saint louis
san diego
san francisco
san francisco bay area
santa barbara
santa cruz, ca
sarasota
seattle
tallahassee-red hills
tampa bay
tennessee
united states
urbana-champaign
utah
vermont
western mass
worcester

West Asia
armenia
beirut
israel
palestine

Topics
biotech

Process
fbi/legal updates
mailing lists
process & imc docs
tech
volunteer

συνεισφέρετε νέο άρθρο | στείλτε το άρθρο με e-mail

Προσθέστε περισσότερες πληροφορίες | ανοίξτε συζήτηση για αυτό το άρθρο
75689
Α Λ Η Τ Ε Ι Α ΤΗΣ Σ.Ο. ΤΟΥ ΙΝΤΥ
από ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ! 5:31μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
(Τροποποιήθηκε 12:20μμ, Παρασκευή 14 Μαρτίου 2003)
θεματικές: Λειτουργία και εξέλιξη του Indymedia

Έχω το θάρρος της γνώμης μου και λέω αυτά που πιστεύω σαν αριστερός... Καταγγέλω την αλητεία της Σ.Ο. που πετσοκόβει άρθρα που μιλούν ενάντια στους αναρχικούς.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ....

Με ποιο δικαίωμα κόβονται άρθρα που εναντιώνονται στην αλητεία των "αναρχικών";;;

Είναι η δεύτερη φορά που μου κόβεται παρόμοιο άρθρο.

Απ' ότι έχω καταλάβει κάποιοι από τη Σ.Ο. είναι "αναρχικοί" και συμπαθούν τους μπαχαλάκηδες. Δικαίωμα τους.

Αλλά γιατί να χρησιμοποιούνται τέτοιες φασιστικές πρακτικές φίμωσης, όταν δε η αποψή μου δεν είναι άλλη από αυτή της συντριπτικής πλειοψηφίας της αριστεράς;;;;

Έγραψα ένα άρθρο καυτηριασμού των εξευτελισμένων και άθλιων επεισοδίων στην Πάτρα από τα φρικιά. ΤΟ άρθρο μου βρίσκεται στα κομμένα!!!! Αυτή είναι η δημοκρατία;;; Αυτή είναι η ίση μεταχείρηση των απόψεων;;;;

Δεν ντρέπεστε καθόλου εσείς της Σ.Ο.;;;
Και ανθρώπους να κάψουν ζωντανούς οι μπαχαλάκηδες, εσείς θα σπεύσετε αμέσως να κόψετε τις καταγγελίες εναντίων τους...

Το άρθρο μου είχε τίτλο "ΤΑ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ ΕΝΩΘΗΚΑΝ" και έγραφε (χωρίς υβριστικούς χαρακτηρισμούς) ΕΝΑΝΤΙΩΝ των φασιστικών επεισοδίων στην Πάτρα. Τώρα βρίσκεται στα κομμένα...

ΑΛΛΑ, αν δείτε στα κομμένα, θα δείτε ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΑΛΛΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ που ήταν ενάντια στα επεισόδια και τα άρθρα τους κοπήκαν!!!!!

Ο ΣΤΑΛΙΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΩΣ ΕΔΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΤΙΚΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ.

Υ.Γ.: ΠΡΟΣ Σ.Ο. ίντυ. Το άρθρο μου αυτό δεν υβρίζει. Έχετε τη στοιχειώδη δημοκρατική ευαισθησία να το αφήσετε;;; Και αν την έχετε, παρακαλώ πολύ να μου εξηγήσετε α) γιατί κόπηκε το προηγούμενο άρθρο μου, και β) τι επιτέλους συμβαίνει με τους ανθρώπους που ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ με τις λογικές των μπαχαλάκηδων και την φασιστική τους συμπεριφορά προς τον κόσμο. Γιατί αν ρίξετε μια ματιά στα κομμένα, είναι εκεί και πολλά απλά σχόλια ακόμα εναντίων των "αναρχικών" γραμμένα από αριστερή σκοπιά, και ριγμένα ανάμεσα σε έναν ορυμαγδό άλλων υβριστικών, σεξιστικών και φασιστικών σχολίων. Αυτή η πρακτική, κ. της Σ.Ο. είναι η πρακτική των σταλινφασιστικών λογοκρισιών στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Όποιος γράφει κάτι "που δεν μας αρέσει", άσχετα αν είναι προοδευτικό, το ρίχνουμε στον ορυμαγδό των φρικαλέων στοιχείων, ώστε να εξευτελιστεί... είναι μια πάγια γνωστή μέθοδος... λοιπόν, περιμένω εξηγήσεις...
 
Προσθέστε περισσότερες πληροφορίες

ανοίξτε συζήτηση για αυτό το άρθρο
75698
einai magia
από rider 6:03μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
einai apisteuto alla exei polu gelio na eisai parwn se kapoia gegonota kai kapoioi na prospa8oun na se peisoun gia thn politikh aitia pou w8hse ta xouligania ths aek kai tou olumpiakou se epeisodia.parapaei h xeftila pia.mpatsoi gourounia dolofonoi fwnazoun kai sta ghpeda.mhpws einai h fwnh apognwshs xiliadwn nearwn pou den mporoun thn sapila tou epaggelmatikou podosfairou kai anazhtoun prosvash ston laiko a8lhtismo;
autoi pou htan gnwrizoun pws pote kai giati xekinhsan ta epeisodia (prwsopikh mou apopsh einai oti ftaiei o katsouranis)
 
75699
Sta arxidia mas poios ftaiei
από Green 6:07μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
1on Den exoyn kamia sxesi me tin anarxia, kai
2on Htan apla malakismena tsoglania. H tha anarxopoihsoyme to podosfairo i tha podosfairopoihsoyme ton anarxismo. Kanena apo ta 2.TELOS
 
75708
Ήτανε εξέγερση παλιοβλάκες
από @ 6:26μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ είσαι μεγάλος βλάκας.
Ακομα και τα χουλιγκάνια που ενώθηκαν μεταξύ τους, αυτό δείχνει ότι η εξέγερση βρίσκεται παντού.

Είδαν ότι το μίσος για τις ομάδες δεν είναι σωστό, και κατάλαβαν τον κοινό εχθρό. Καλά κάναν και κάψαν τα αυτοκίνητα των κολοβολεμένων και τα κωλομάγαζα. Όσον αφορά τους τύπους που λένε ότι παραλίγο να πάθουν ασφυξία στα κλαμπάκια, χεσμένους τους έχω. Να μάθουν τι πάει να πει μόδα. Και δεν ήταν μόνο χουλιγκάνια εκεί. Ήταν και πολλοί αναρχικοί. Γι αυτο οι μαλακίες κομμένες. Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ
 
75721
ΠΡος "κοπρίξ"
από @ 6:59μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
Χέστηκα για τον περιπτερά και την οικογένειά του

χέστηκα και γι' αυτή τη μαλακισμένη που έκλαιγε στο Άλτερ και έλεγε "μου, μου, μου, μου κάψαν το αυτοκινητάκι μου, πως θα γυρίσω σπίτι μου, εργαζόμενη γυναίκα είμαι" και κάτι τέτοιες μπούρδες. Χεσμένους τους έχω όλους αυτούς τους βολεμένους και τα κωλοπαίδια τους. Να πάνε στο διάολο. Στα κωλοκάναλα όμως ξέρουν να κλαίγονται. έ, ρε μπουκάλι που τους χρειάζεται... όσο για 'σένα, λες ότι δουλεύεις, εγώ χέστηκα που δουλευεις, τέτοιος μαλάκας είσαι και 'συ και πας και το κάνεις. Εγώ γραμμένους σας έχω όλους και αρνούμαι την εργασία και δε δουλεύω... σκατόφλωροι..
 
75723
Προς Σ.Ο
από Ασεμνος 7:03μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
Παιδιά της Σ.Ο απευθύνω έκκληση να κόψετε τα παραπάνω σχόλια. Εδώ ο κόσμος καίγεται και μερικοί εδώ μέσα έχουν βγάζουν τα απωθημένα τους και έχουν υποβαθμίσει τη συζήτηση σε επίπεδο βόθρου. Δε σχολιάζω ως ηθικολόγος πουριτανός (κάθε άλλο), αλλά ρε παίδες τηρείστε τα στοιχειώδη.
Και μια προτροπή προς όλους:
Κάντε και μια βόλτα από τα άλλα indymedia του κόσμου μπας και βάλετε μυαλό, πάρετε καμιά ιδέα κλπ., να δείτε πώς γίνονται οι συζητήσεις, πώς εκφραζονται οι διαφωνίες και οι ιδεολογικές αντιπαραθέσεις.
 
75734
ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΤΟ ΙΝDY
από Α Ρ Ι Σ Τ Ε Ρ Ο Σ 7:37μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
(Τροποποιήθηκε 8:38μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003)

ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΤΟ INDYMEDIA. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ.
Μ Η Ν ΣΒΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.

ΛΟΙΠΟΝ, ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.

ΤΟ ΙΝΤΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΣΠΡΟΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΟΛΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.

ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΙΝΤΥ.

ΚΑΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΕΘΝΙΚΟΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ, ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ, ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΙΡΑΚ, ΑΡΝΕΙΤΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ. ΩΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ (ΚΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Κ-Α-Θ-Ο-Λ-Ο-Υ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΝΑΖΙΖΜΟ, ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ, ΡΑΤΣΙΣΜΟ, ΕΘΝΙΣΜΟ, ΧΑΜΕΝΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΕΤΩΠΑ, ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ). ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΙΡΗΝΙΚΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΣΜΟΥ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ)

ΓΙ'ΑΥΤΟ ΙΝΤΥ:
- ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΤΑΤΕ ΣΤΑΛΙΝΟΦΑΣΙΣΤΕΣ. ΥΠΟΤΙΘΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.
- ΜΗΝ ΣΒΗΝΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΠΙΟ ΑΚΡΑΙΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ. ΑΝ ΔΕΝ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΣΚΑΡΩΝΟΥΝ, ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ.
- ΜΗΝ ΜΙΣΑΤΕ ΚΑΘΕΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝΕ ΠΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ.
- ΜΗΝ ΠΕΤΣΟΚΟΒΕΙΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ). ΑΥΤΟΙ ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΡΕΖΙΛΕΥΟΥΝ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΜΑΣ.
- ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΜΗΝ ΣΒΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ

ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟ "INDEPENDENT MEDIA"!!!!!!!!!!!!
 
75739
Δεν υπάρχει κανείς να κατεβάζει τις τρίχες ?
από Πάλι κοιμάστε ! Πολλά τα πόστ για σβύσιμο... 7:52μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
Αμα δεν τα κατεβάζετε παίρνουν αέρα και κοπρίζουν εδώ κι εκεί ! ))
 
75740
ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΟ ΜΙΛΗΣΕ
από ο φασίσταζ σαζ 7:56μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
ΕΙΔΑΤΕ!!!!

ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΡΕ!!!!!!!

ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΟΥΤΕ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ

ΕΙΣΑΣΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ!!

ΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΟΦΑΣΙΣΜΟΣ - ΩΡΑΙΟ ΚΙΝΗΜΑ!
 
75743
Προσοχή
από ρεφορμίξ 8:03μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
Το παραπάνω άτομο δημοσιεύει τον τελευταίο καιρό με διάφορα ονόματα. Είναι τόσο προφανές ότι είναι το ίδιο άτομο που γράφει κάθε φορά τις ίδιες τρίχες που μάλλον φαίνεται ότι και ο ίδιος δεν έχει πρόθεση να κρυφτεί. Τώρα γιατί αλλάζει ψευδώνυμο δεν κατάλαβα...τέλος πάντων.

Προτείνω αντί να σβηστεί να μείνει εδώ πλήρως απαξιωμένο και αναπάντητο, ας είμαι ο τελευταίος που προκαλεί φθορά στο πληκτρολόγιό του για τόσο ποταπό σκοπό.
 
75746
ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ
από άστρο 8:07μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
ωραία τα λες. Πρόσεξε όμως γιατί κάτι τέτοιοι τύποι γίνονται τα χειρότερα μουνόπανα όταν πιάνουν δουλειά. Γιατί δε νομίζω να είσαι μια ζωή με τα λεφτά του μπαμπάκα σου. Κάποτε θα δουλέψεις. Και τότε αφόυ δεν υπάρχει τίποτα και όλα επιτρέπονται ας γαμήσουμε και τους εργάτες αρκεί να κάνουμε εμείς τη δουλίτσα μας.
 
75748
αστεράκι μου λαμπρό, φέγγε μου να περπατώ
από ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ 8:22μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
πάνε κοντά δέκα χρόνια πού έπαψα να "ζω" με τα λεφτά του μπαμπά.
τώρα "ζω" μόνος μου δουλεύοντας περιστασιακά εδώ και κει.
κανα ντιλίβερι το χειμώνα
κανα νησάκι το καλοκαίρι
καμιά μπούκα αν ξεμείνω
ξέρεις τώρα...
 
75756
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ
από Καραμπάς Κώστας 8:38μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
τηλέφωνο: 6976814706, e-mail: karampas@edisinet.gr
Ο παραπάνω φίλος έχει δίκιο όσον αφορά τους κουκουλοφόρους ,ο θεός να κάνει,αναρχικούς ,όπου κόβονται σχεδόν όλα τα σχόλια από το συντακτίκή ομάδα του Αθηναικού ίντυ.Αυτό το πράγμα είναι παράλογη λογοκρισία σταλινισμός και φασισμός.Πρέπει να ακουστεί και η κριτική προς τους κουκουλοφόρους και όχι μόνο η κριτική για το κκε και το συν.Για το Δίκτυο ,επίσης η κριτική απαγορεύεται δια ροπάλου.Είναι λάθος όλα αυτά και πρέπει να αλλάξει το καθεστώς της φίμωσης της κριτικής σε αυτούς τους χώρους.Δε μπορεί το΄Δίκτυο και οι κουκουλοφόροι να είναι οι μόνοι αλάθητοι.Στο τέλος το ίντυ θα γίνει ένα είδος ριζοσπάστη
 
75759
Αχ, εμπρός λαέ!
από Κουλ Ουάχατ 8:44μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
Έτοιμος να τα χώσεις διαρκώς!

athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=75482


 
75761
Poly den asxolithikate me ta arxidakia tis
από Green 8:55μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
Patras. ELEOS. Yparxoyn sovarotera provlimata na syzitisoyme.
 
75762
ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ
από Καραμπάς Κώστας 8:56μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
τηλέφωνο: 6976814706, e-mail: karampas@edisinet.gr
Φίλοι και σύντροφοι της ΣΟ δίκιο έχεο ο εμπρός λαέ σε σχέση με τη μονόπλευρη λογοκρισία.Για συζητείστε το ρε παιδιά όλοι μαζί για τον ή την συναγωνίστρια που κόβει τα πάντα σαν τη χατζάρα του Αλή Πασά όσον αφορά το Δίκτυο και τους κουκουλοφόρους.Στην πορεία πχ στις 15/2 όταν οι κουκουλοφόροι ήρθαν στο Σύνταγμα μετά τα καμμένα αμάξια,και σφαλιάρες έπεσαν και τρομερά μπινελίκια ακούστηκαν και όταν κάποιος από εσάς δεν αφήνει να ακουστεί εδώ μέσα και αυτή η πλευρά,τότε ποια η διαφορά από τον ΟΔΗΓΗΤΗ και το Ριζοσπάστη?Πρέπει να ακούγονται όλες οι απόψεις της αριστερά και του ριζοσπαστικού χώρου
 
75763
Mpa mi nomizeis
από Green 9:04μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
Yparxei malakia kai apo tis 2 pleyres. Alla me kati tetoioys malakes kai apo tis 2 pleyres den yparxei periptosi sympnoias akoma kai gia ta pio apla pragmata. Exei katantisei to Indy paidikos stathmos. Apo ti mia sovares eidiseis kai apo tin alli O xwros toy paidioy.
 
75776
Pros ton @
από telos 10:55μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
Ama exeis grammeno ton upolhpo kosmo kai prospa8eis na ton plh3eis,na deis esu pws 8a se gamhsei o upoloipos kosmos!8a sou matwsoun ton kwlo,8a sou anoi3oun kai mounotrupa gia trws akoma perissotero sperma,arxidi e arxidi,gie poutanas kai trabelo-pousth.na pe8aneis...
 
75782
Όπου η αλήθεια είναι αιχμηρή...
από DiD 11:08μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
Δεν κόβετε τις μαλακίες περί δημοκρατίας λέω γω.Εδώ δεν έχουμε εκλογές για να διεκδικούν όλοι ίσο χρόνο ομιλίας.Ένα site είναι όπου υπέυθυνοι για την κουλτούρα του δικτυακού τόπου είναι η ΣΟ. Κι αν αυτοί είναι θετικά διακείμενοι στον αναρχικό χώρο δικαίωμα τους ( και καλά κάνουν!). Το θέμα είναι πως επειδη σε αυτό το site μεταδίδονται αλήθειες που δεν έβρισκαν πρόσφορο έδαφος αλλού, το παρακολουθει αρκετός κόσμος και γι' αυτό κόπτονται πολλοι να ακούγεται η φωνή τους εδώ.Και επειδή οι αλήθειες αυτές προέρχονται από τον συνήθως αποκλεισμένο ''αναρχικό- αντιεξουσιαστικό'' χώρο οι αλλοι έχουν σκυλιάσει. Το ότι τι site λέγεται indymedia έδωσε μια ώθηση στην αρχή, γιατί έγινε γνωστό, αλλά αν δεν είχε τον ''μπάχαλάκικο'' χαρακτήρα του δεν θα ασχολιόταν κανείς μαζί του(βλέπε UK) Γι' αυτό άμα θέλετε φτιάξτε έναν νέο δικτυακό τόπο δικό σας, διαφημίστε τον καλά (γιατί μπορείτε) από 902, από τη Βουλλλή(που λέει και ο Κωσταντό) και από Φόρα-Κατηφόρα και άμα ασχοληθει κανείς μαζί σας.....ΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ.
Και το κυριότερο...το site μια φωνή είναι.Αυτό που μετράει είναι τι γίνεται στο δρόμο.Ούτε ο υπογράφων εξαιρείται από αυτό.Απλά φέτος βρίσκεται εκτός και δεν έχει τι να κάνει τοσες χιλιάδες χλμ μακριά και γράφει σχόλια.
 
75785
Pros @
από asixtir! 11:20μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
An esu eisai anarxikos, ego eimai i mpoumpoulina, ki an auto pou egine stin Patra itan "laiki eksergesi" i gata mou einai o kolokotronis. Ilithie, esu eisai o floros!
Mipos theleis na ektelesoume stin plateia suntagmatos tin kuria pou ekleige to amaksaki tis kai ton periptera pou exase ton periptero tou;
Pou peripou tha xoresoun autoi oi anthropoi ston kosmo pou oneireuesai esu;
Varethika na akouo tis malakies pou leei to kathe malakistiri me pseudaisthiseis anoterotitas ...
kai apogoiteuomai.
Kai autos pou egrapse to proto arthro einai episis ilithios kai prokateleimenos, kai genika na pate sto diaolo kai oi duo!
 
75787
Episis...
από asixtir 11:26μμ, Τρίτη 11 Μαρτίου 2003
Episis varethika na vlepo ton kathena na prospathei na apodeiksei apegnosmena oti den zei me ta lefta tou mpampa, oute exei amaksaki, giati allios den mporei na ekferei gnomi. "Ego den douleuo, kai autoi pou douleuoun gia na taisoun ta paidia tous einai floroi...a, kai an thes na ksereis, exo sullifthei 2 fores, kai malista me deirane oi mpatsoi! Mmmm! Gia na matheis!"
Opoios exei komplex kai sunexeia prospathei na apodeiksei kati, kallia na asxolithei me kati allo!
 
75800
Kαλύτερα ΑΛΗΤΗΣ παρά ΣΤΑΛΙΝΟΦΑΣΙΣΤΑΣ
από Σπύρος Μ. από imc editorial 0:11πμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
(Τροποποιήθηκε 0:15πμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003)

Με αφορμή την αλητεία του "ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ!" να πω μερικά πράγματα, αν και με κάλυψε ο "DiD" παραπάνω στο σχόλιο με νούμερο 75782.
Το ιντυμήντια Αθήνας έχει πολιτικό χαραχτήρα, και με βάση αυτόν διαμορφώθηκε και η Πολιτική Δημοσίευσης του σάιτ.

Το άρθρο του "ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ!" κρύφθηκε γιατί ήταν "εμφανώς ψευδείς, παραπλανητικό και συκοφαντικό".


Επίσης αναφέρεται στην Πολιτική Δημοσίευσης το εξής:
"Χωρίς να θέλουμε να τυποποιήσουμε την έκφραση ή να χειραγωγήσουμε, πιστεύουμε ότι η χρήση του site προσφέρεται για την ανάπτυξη της άποψης και της γνώμης, αρκεί αυτό να γίνεται με υπεύθυνη επιχειρηματολογία και σεβασμό προς τους άλλους/άλλες και τις δικές τους απόψεις".
Κάτι που φυσικά για το κομματόσκυλο ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ! είναι άγνωστα πράγματα! (γνωστό ήδη να μην αναφερθώ)

όποιος επιθυμεί να διαβάσει το λιβελογράφημα του είναι εδώ


 
75805
ποιος..."σταλινισμος"ρε κωλοπαιδι?
από πετρος 0:26πμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
για προσεχε λιγο τι λεξεις χρησιμοποιεις.Μακαρι να διακατεχοταν η ΣΟ του Ιντυ απο ¨"σταλινισμο",δηλ.προς αμιγη υποστηριξη της εργατικης ταξης και καταπολεμησης του ρεφορμισμου.
Το τι μπινιες εχει παιξει η ΣΟ σε οσους δε γουσταρει,΄και κυριως σε οσους στριμωχνουν καποια παρακλαδια του χωρου"πχ το αγαπημενο της παιδι ΣΥΝασπισμος,ειναι γνωστο.
ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ,ναι,εγω ο σταλινικος,και επι της ουσιας,πρεπει να επικροτησουμε την εξεγερση καποιων ατομων στην Πατρα,που δεν ανεχονταν να στριμωχτουν σε κλαμπ.Αμα δεν ξερεις τι εγινε,καλυτερα να μη μιλας...
Τωρα,για το οτι γυρω τους μαζευτηκαν και καποιοι που ηθελαν μονο να σπασουν,ε,δε χρειαζοταν να "πολιτικοποιηθει"το μπαχαλο,που ουτως ή αλλως καθε χρονια γινεται στην Πατρα.
Κοιτα φιλε,και για την "Ιστορια",μαθε οτι:
στην Πατρα,εν αντιθεσει με τις αλλες χρονιες, ο Δημος ή δεν ξερω κι εγω ποιος διοργανωνει το Καρναβαλι,ειχε εντελως "λιτο"προγραμμα.Το οτι η μουσικη ειχε κλεισει απο νωρις (2 πμ το πολυ),εν αντιθεσει με αλλες χρονιες που διοργανωνε ο ιδιος υπαιθρια στην κεντρικη πλατεια dance-trance δεν ξερω και πως τα λενε party δεν ειναι τυχαιο.
Αμεσως μετα αρχισαν οι εξακριβωσεις και γενικοτερα οι αστυνομικοι(που τη δουλεια τους κανανε,δε θα τα ριξουμε σε αυτη την περιπτωση σε αυτους)ξενερωναν τους νεαρους.οπως και να χει ,σου χαλαει τη βραδια,οσο ευγενικα και να σου μιλανε.
Λες να ειναι τυχαια συμπτωση αυτα τα 2 γεγονοτα?(κλεινει νωρις η μουσικη και οι εκδηλώσεις-ξεκινουν αμεσως οι εξακριβωσεις)
Για μενα καθολου.
Απλα,πιστευουν καποιοι οτι το οικονομικο χαλι της 3ης μεγαλυτερης πολης της Ελλαδας θα λυθει μεσω της ..αναπτυξης της αγορας των...κλαμπ!Γιατι ,για να γλυτωσεις απο την ξενερα των εξακριβωσεων,ε,τι θα κανεις,θα κλειστεις σε κανα κλαμπακι.
Προσθεσε και το γεγονος οτι καποιος ειναι ετοιμος να εκραγει οταν νιωθει αντικειμενο οικονομικης εκμεταλλευσης(πχ 3 ευρω μαυροδαφνη μισου λιτρου, ή 1 ευρω ενα κουτακι κοκα κολα)ε,δε θελεις και πολυ για να βαλεις ενα σιδεροφραγμα.
Το οτι μπηκαν καποιοι μεταξυ των νεαρων που εστησαν σιδεροφραγματα ,που ηθελαν να φυγουν με κανα δωρακι παραπανω ,δε λεει τιποτα.Και χωρις να γινουν "επεισοδια"οπως τα φετινα,καθε χρονια,οι ζημιες ειναι του ιδιου ποσου πανω κατω.Ασε που οσοι δεν εκαναν συνειδητα αυτη την εξεγερση ειναι οι κλασικοι "πασοκοαναρχικοι"20χρονοι.Οποτε,δεν εχεις το δικαιωμα να μιλας για "αισχη"κλπ
"αισχος"αποτελει η σταση του αρμοδιου φορεα που διοργανωνει το καρναβαλι.Ε,οχι!Η Πατρα,μπορει να αναπτυχθει αλλιως.
Οχι μεσω κλαμπ,ουτε καν μεσω του καρναβαλιου,οπως πραττουν αυτοι.Αν δεν ηταν και τα ΑΕΙ-ΤΕΙ θα μιλαγαμε για νεκρη πολη....
 
75806
Εμφανώς ψευδΕΣ !
από Αυτά τα λάθη τα μισώ ! 0:27πμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
Το ψευδές, όπως και το σαφές έχει γένη, κλίνεται κανονικά...
 
75828
ΜΑΓΕΙΑ
από DREAMY ACID 1:29πμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
+ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΜΑΓΙΚΟ.ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕς ΝΕΟΙ ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ(ΠΟΛΙΤΙΚΗς,ΜΟΔΑΣ,ΚΤΛ.)ΕΞΑΓΡΙΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΦΩΝΑΞΑΝ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΟΝΕΙΡΑ!!ΣΠΑΣΜΕΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ,ΧΤΥΠΗΜΕΝΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΚΑΙ ΚΑΜΜΕΝΑ ΒΑΝΑΚΙΑ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ.ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΓΑΜΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΣΑΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΒΡΑΔΥΑΣ.
 
75836
Μαγική νύχτα...
από πατρινό καρναβάλι 1:58πμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
Όσοι δεν ήταν το βράδυ της Κυριακής στην πλατεία γεωργίου να ζήσουν τα γεγονότα από κοντά, όπου για δύο ώρες η πλατεία ήταν αυτόνομη ζώνη με εκατοντάδες κόσμου να ζει σπάνιες στιγμές ελευθερίας, μπορεί να λέει ότι μαλακίες θέλει. Όσοι ήμασταν εκεί δε θα ξεχάσουμε ποτέ αυτές τις στιγμές.

ΥΓ: Όλοι όσοι κατακρίνουν τα γεγονότα, έμαθαν γι αυτά από τις ειδήσεις, σ' όλους αυτούς εύχομαι κάποτε να ζήσουν τέτοια συναισθήματα...

ΥΓ 2: Τίποτα δεν ήταν προσχεδιασμένο, όλα ήταν ένα αυθόρμητο ξέσπασμα
 
75840
Προς σπύρο
από κοφτης 2:20πμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
Για την δική σου αλητεία θα σου πω εγώ. Άμα το άρθρο ήταν λιβελογράφημα τα λοιπά σχόλια που βρίζουν σίγουρα αποτελούν σοβαρά ντοκουμέντα αλήθειας κατα εσένα. Σου αφιερώνω μερικά σχόλια που αποδεικνύουν υπεύθυνη επιχειρηματολογία και σεβασμό προς τους άλλους/άλλες και τις δικές τους απόψεις".

Χέστηκα για τον περιπτερά και την οικογένειά του

χέστηκα και γι' αυτή τη μαλακισμένη που έκλαιγε στο Άλτερ και έλεγε "μου, μου, μου, μου κάψαν το αυτοκινητάκι μου, πως θα γυρίσω σπίτι μου, εργαζόμενη γυναίκα είμαι" και κάτι τέτοιες μπούρδες. Χεσμένους τους έχω όλους αυτούς τους βολεμένους και τα κωλοπαίδια τους. Να πάνε στο διάολο. Στα κωλοκάναλα όμως ξέρουν να κλαίγονται. έ, ρε μπουκάλι που τους χρειάζεται... όσο για 'σένα, λες ότι δουλεύεις, εγώ χέστηκα που δουλευεις, τέτοιος μαλάκας είσαι και 'συ και πας και το κάνεις. Εγώ γραμμένους σας έχω όλους και αρνούμαι την εργασία και δε δουλεύω... σκατόφλωροι..

Ama exeis grammeno ton upolhpo kosmo kai prospa8eis na ton plh3eis,na deis esu pws 8a se gamhsei o upoloipos kosmos!8a sou matwsoun ton kwlo,8a sou anoi3oun kai mounotrupa gia trws akoma perissotero sperma,arxidi e arxidi,gie poutanas kai trabelo-pousth.na pe8aneis...

Και άλλα πολλά που βρίζουν μάνες κώλους και μουνιά

Αλλά η βλακεία σου φαίνετε από τον τίτλο του άρθρου σου. Ο Σταλιν μπορεί να είχε τα χίλια δυο κακά αλλά φασίστας δεν ήταν. Να σου θυμίσω ότι ήταν αυτός που νίκησε το φασισμό αλλά μάλλον εκείνη τη μέρα γιορτάζεις τη μέρα της ευρώπης. Τα περί Σταλιν και φασισμού είναι ανιστόρητες και αντιεπιστημονικές ανακαλύψεις τις πληρωμένης διανόησης στον ψυχρό πόλεμο που παπαγαλίζουν τσουτσέκια σαν και εσένα.
Δικαίωμα σου είναι να είσαι προκατειλημμένος και απέναντι σε όποιον θέλεις και μεροληπτικός υπέρ όποιου θέλεις αλλά μην μας κάνεις και το μάγκα και τον κριτή κρύβοντας ότι σου γουστάρει και μετά να το δικαιολογείς με την πολιτική δημοσίευσης στο indy. Τα άλλα για κοματόσκυλα κλπ πες τα αλλού ανένταχτε φλωράκο ή μήπως όλο κάπου και εσύ είσαι ενταγμένος

Εσύ και μερικοί άλλοι από την παρεούλα σου της ΣΟ συνεχίστε να αποδεικνύετε την αλητεία σας κόβοντας ότι θέλετε και κρατώντας μόνο ότι δεν είναι εμφανώς ψευδείς, παραπλανητικό και συκοφαντικό". Μην μας περνάτε όμως για τόσο βλάκες.

Συνεχίστε να αποδεικνύετε την μωρία σας τσουτσεκάκια.
 
75848
...και θα αρχισω απ΄του Α Ρ Ι Σ Τ Ε Ρ Ο Υ
από Θα Φτύσω Στους Τάφους Σας 4:08πμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
- ΜΗΝ ΜΙΣΑΤΕ ΚΑΘΕΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝΕ ΠΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ.

Κούνια που σε κούναγε βλάκα, μπουμπούνα, Α Ρ Ι Σ Τ Ε Ρ Ε.
 
75859
Αρκετα...
από καποιος 8:05πμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
Εχω βαρεθει να διαβαζω αρθρα αγανακτισμενων αριστερων οι οποιοι κατηγορουν τη Σ.Ο. του indy για... φιλοαναρχισμο. Δε φταιει κανεις που εσεις και η ιδεολογια σας ειστε πλεον ξοφλημενοι και ξεπερασμενοι. Δεν αναδεικνυω τα οσα συνεβησαν στην πατρα σε καποιο σοβαρο πολιτικο γεγονος ουτε σε λαϊκη εξεγερση αλλα οπως και να το κανουμε τα γεγονοτα αυτα δεν ειχαν καμια σχεση με χουλιγκανς του ποδοσφαιρου, ασχετα αν ξεκινησαν απο αυτους(που δεν ειναι σιγουρο), οι οποιοι και αποχωρισαν αμεσως. Οσο για το σχολιο του ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ σωστα σβηστικε απλα και μονο γιατι δεν ανταποκρινοταν στην πραγματικοτητα. Σχολιαζουν ολοι χωρις να βρισκονταν καν εκει!!! Και για να τελειωνει το θεμα, ηταν προφανες για καθε λογικο ανθρωπο που βρισκοταν εκει οτι δεν εχουμε να κανουμε με οπαδιλικια και μαλακιες αλλα με μια υγιη αντιδραση του κοσμου εναντια στο σαπιο καρναβαλικο πανηγυρι και τους μπατσους. Στα π*****α μας τωρα αν μερικοι αριστεροι, ισως και συνειδητα, παραθετουν ψευδη στοιχεια, χωνοντας τα συγχρονως στο indy και τους αναρχικους, μονο και μονο επειδη οσα εγιναν στην πατρα ηταν αυθορμητα και εδειξαν οτι ο κοσμος μπορει να παιρνει πρωτοβουλιες ξεπερνωντας ανα πασα στιγμη το γελοιο πολιτικαντισμο τους.
 
75890
Άσε ρε Σπυράκο. Σε τα μας???
από RED ALERT 11:09πμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
Για ρίξε μια ματιά στο αρθράκι http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=75360#75602 που έγραψε ένας "δικός σου" και άμα έχεις το ΘΑΡΡΟΣ βγες και πες ότι δεν είναι υβριστικό και σεξιστικό.

Την απάντηση μου όμως σ'αυτό το άρθρο (σαφώς υπιότερη), ΤΗΝ ΚΟΨΑΤΕ.

Ειδιαίτερα εσύ έχεις κόψει πολλές φορές επιλεκτικά άρθρα ΠΟΥ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ, και δε σε παίρνει να μιλάς.
 
75891
Α, πάρε και το αρθράκι...
από RED ALERT 11:13πμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
....του "00000" http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=75560#75694

που περιέχει όλες κι όλες 5 ΛΕΞΕΙΣ. Την....περισπούδαστη φράση...." Της μάνας σου ο κώλος"!!!


Άκρως κατατοπιστικό και καθόλου υβριστικό ή σεξιστικό, ε???
 
75937
sas lipame
από egw 1:05μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
an nomizete pws ta methismena kleftronia kai kolopaidia poy espasan ta periptera ton kaimenon ton anthropon einai kai poly spoydaioi epanastates tote TOYS LIPAME
 
75948
προς "Εμπρός Λαέ"...
από subjekt 1:36μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
βεβαίως και να μην λογοκρίνονται αρθρίδια ατόμων τύπου "εμπρός λαέ" και λοιπών αντιδραστικών αριστερόσκυλων. γιατί; γιατί κάθε φορά που θα δημοσιεύουν κάτι εναντίον των αναρχικών και των πρακτικών τους θα βλέπουν πόσοι είναι αυτοί που θα βάζουν τα σχόλια τους και θα κράζουν τους κόκκινους κοίμίσηδες που βγήκαν στην σύνταξη πρίν καλα-καλα ενηλικιωθούν και τους ενοχλεί η δράση γιατί ποτέ δεν έγιναν μέρος της. αφήστε τους να στάξουν λίγο ακόμα απο το δηλητήριο τους. κόκκινες οχιές-προδότες κάθε εξέγερσης-φερέφωνα του κόκκινου ψεύδους.

καμία λογοκρισία στα άρθρα μίσους προς τους αναρχικούς απο σταλίνες-κνίτες-και λοιπά σκατά. θέλουμε να ξέρουμε ποιους έχουμε απέναντί μας. αφήστε τους να βρίζουν και να κρίνουν. ο,τι κι αν πούν στα άσχημα τα μούτρα τους θα γυρίσει. κάθε μέρα βυθίζονται και πιο βαθειά στο ίδιο το σκατό τους. φορέστε τα κόκκινα μπρατσάκια σας ρεεεεεεεεεεε
 
75969
Σπυράκο, το αποπάνω άρθρο....
από RED ALERT 2:23μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
.....είναι άλλο ένα παράδειγμα "μη-υβρυστικού" άρθρου (χεχε).

Οπότε καλώς μένει.
 
75976
ΛΟΙΠΟΝ, ΕΧΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΕΙ
από Β.Π. 2:33μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΤΗΣ ΣΟ ΤΟΥ ΙΝΤΥ. ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΛΙΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ (2-3 ΜΗΝΕΣ) ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΟ INDY ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΜΟΥ(ΚΙ ΑΥΤΟ, ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥΣ, ΑΦΟΥ ΣΕ ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ, ΔΕ ΜΑΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ. ΩΣΤΟΣΟ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ( ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΠΑΦΙΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙ) Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΟ ΤΟΥ ΙΝΤΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΥΣΙΑΣΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ. ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ: ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΘΕ ΡΕΦΟΡΜΙΣΤΙΚΗΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΡΘΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ, ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΠΙΣΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΙΚΩΝ-ΑΝΑΡΧΟΕΙΔΩΝ, ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΑΠΟΣΥΣΠΕΙΡΩΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΪΚΗ ΠΑΛΗ, ΑΠΟΨΕΩΝ, ΨΕΥΤΟΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ(ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΚΡΟΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ, ΤΟΥ ΣΩΜΕΡΙΤΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΑΛΛΩΝ...ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ), ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΕΣ ΝΑ ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ, ΜΕ ΛΙΒΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ, ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣ, ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΕΙΡΗΝΕΥΤΗΣ ΠΑΛΗΣ ΜΕ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΓΑΝΑΚΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΤΑΞΙΚΟΥΣ-ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ(ΔΗΛ. ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΚΕ).
ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ, ΛΟΙΠΟΝ:

ΔΕ ΖΗΤΩ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ.

ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΑΜΕΡΟΛΗΨΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΕΣΘΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΑΞΗ.

Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ. ΕΧΕΤΕ ΦΤΑΣΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΤΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ "ΣΥΝ" ΚΑΙ "Ε.Ο."17Ν, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΥΣ(ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ) ΤΟΥ ΚΚΕ(μ-λ), ΧΤΥΠΩΝΤΑΣ, Η ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΝΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟ ΚΚΕ.ΕΛΕΟΣ! ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ Π Ο Λ Ι Τ Ι Κ Α !ΑΥΤΑ!
 
75977
Καλά... εσένα RED ALERT...
από subjekt 2:34μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
σε ξέρουμε απ'τη καλή.
τί να μας πείς κι εσύ ρε μαιντανέ του indy
 
75979
Ρε παιδιά, πάρτε μιαν απόφαση!
από Αρ. από ΣΟ Ιντυ 2:37μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
Είμαστα «μπάχαλοι», είμαστε Συνασπισμάκηδες, αριστερίστικα γκρουπούσκουλα, τσάτσοι του Αδριανόπουλου; Τί διάβολο είμαστε; Πέστε μας κι εμάς, να βγάλουμε καμιάν άκρη!
 
75985
ΠΡΟΣ ΣΟ INDY
από Β.Π. 2:45μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
ΡΕ ΑΡ., ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ: ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΜΠΑΧΑΛΟΙ ΟΣΟ Ο ΦΥΝΤΑΝΙΔΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΣΥΣΠΕΙΡΩΝΕΙ ΚΟΣΜΟ. ΟΛ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ "ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ" ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΚΑΚΟ-ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ-ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΚΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΗ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ-ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ-ΣΥΝΑΣΠΙΤΕΣ(ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΑΡΤΖΗΛΙΚΙ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΑΠ ΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ!). ΑΡΑ ΛΙΓΟ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ "ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ"(ΤΥΠΟΥ...ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ!) Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑ. Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ!
 
75987
ε! οχι να μας μιλάνε
από Σπύρος Μ. 2:54μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
και τα γκρουπόσκυλα για ελευθερία της έκφρασης! Πάει πολύ.
η μόνη απάντηση στις κατηγορίες που προσάπτουν είναι η Πολιτική Δημοσίευσης του σάιτ η οποία βγήκε μέσω αμεσοδημοκρατικών διεργασιών, τίποτε άλλο.
Αν τους αρέσει, αν δεν τους αρέσει δικό τους πρόβλημα. Ας πάνε στο κόμμα να τα πούνε αυτά!

______________________________________________________

Το Indymedia Αθήνας είναι ένα site ανοικτής δημοσίευσης (open publishing). Αυτό σημαίνει ότι καθένας/καθεμία έχει το δικαίωμα να δημοσιεύει ειδήσεις, σχόλια και απόψεις.

Η ελευθερία αυτή συνεπάγεται και την αδυναμία της ομάδας που διαχειρίζεται το site να ελέγχει/πιστοποιεί την αυθεντικότητα των δημοσιεύσεων, γι' αυτό παρακαλούμε να είσαστε προσεκτικοί στις ειδήσεις που δημοσιεύετε.

Το Indymedia Αθήνας δεν διαγράφει δημοσιεύσεις, αλλά έχει τη δυνατότητα να κρύβει δημοσιεύσεις όταν:

είναι φασιστικού/ρατσιστικού περιεχομένου
Το indymedia είναι χώρος πολυφωνίας, με σεβασμό στο δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης. Η κάθε άποψη χωράει. Ουσιαστικά σκοπός μας είναι όχι μόνο η εναλλακτική, "απο-τα-κάτω" παροχή ειδήσεων, αλλά και η συμμετοχικότητα όλων μας στην πληροφόρηση.
είναι σεξιστικές
Πιστεύουμε στην έμπρακτη και καθημερινή πιστοποίησή της ισότητας των φύλων και της χειραφέτησης.
είναι υβριστικές ή απειλητικές
Χωρίς να θέλουμε να τυποποιήσουμε την έκφραση ή να χειραγωγήσουμε, πιστεύουμε ότι η χρήση του site προσφέρεται για την ανάπτυξη της άποψης και της γνώμης όλων μας, αρκεί αυτό να γίνεται με υπεύθυνη επιχειρηματολογία και σεβασμό προς τους άλλους/άλλες και τις δικές τους απόψεις.
αποτελούν στείρα αναδημοσίευση από εμπορικά ή κομματικά εξαρτώμενα μέσα/έντυπα
Θεωρούμε ότι πληροφορίες που είναι προϊόν εξυπηρέτησης της κρατικής, κομματικής ή επιχειρηματικής εξουσίας δεν συνεισφέρουν στην εναλλακτική αντιπληροφόρηση.
συνιστούν άμεση ή έμμεση διαφημιστική προβολή προϊόντων ή υπηρεσιών
είναι εμφανώς ψευδείς, παραπλανητικές ή συκοφαντικές
είναι άσχετες ή χωρίς περιεχομένο
Αυτό το site έχει χαρακτήρα πολιτικό, συνεπώς δημοσιεύσεις με άσχετο περιεχόμενο (π.χ. αθλητικές ειδήσεις, παραθρησκευτική φιλολογία ή αγγελίες γνωριμίας κλπ) δε χωρούν στις σελίδες του.
δημοσιεύονται περισσότερες από μία φορά
Παράλληλα, η συλλογικότητα μπορεί να κρύβει δημοσιεύσεις που αφορούν πρόσωπα ή ομάδες που έχουν ζητήσει να μην παρουσιάζονται οι δραστηριότητές τους από αυτό το site. Για τη διαφάνεια των διαδικασιών, οι δημοσιεύσεις που κρύβονται, παραμένουν διαθέσιμες εδώ.

Η ευαισθησία σε ορισμένα θέματα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, γι' αυτό συνιστούμε ιδιαίτερη προσοχή σε ζητήματα δημοσίευσης φωτογραφικού υλικού ώστε να μην εκθέτουμε ανθρώπους και καταστάσεις.

Θα θέλαμε επίσης να παρακαλέσουμε, και πάλι χωρίς να επιθυμούμε να περιορίσουμε, να αποφεύγονται δημοσιεύσεις πολύ περιορισμένες σε έκταση, για παράδειγμα δημοσιεύσεις «της μιας γραμμής». Το indymedia είναι χώρος ανάπτυξης απόψεων και διαλόγου και όχι μονοδιάστατης (αντι)παράθεσης, ένα εναλλακτικό μέσο αντιπληροφόρησης και όχι πίνακας ανακοινώσεων πολιτικών κομμάτων ή άλλων ιεραρχικά δομημένων οργανισμών.
 
75989
ΟΥΑΙΣΧΟΣ ΑΛΗΤΕΙΑ
από ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ 2:56μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
ΟΥΑΙΣΧΟΣ ΑΛΗΤΕΙΑ ΑΛΗΤΕΣ ΑΛΗΤΕΣ ΚΛΕΙΣΑΝ ΤΟΝ ΟΤΕ ΚΟΨΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΣΟΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΣΟΓΙΑ ΑΙΣΧΟΣ ΟΥ ΑΙΣΧΟΣ ΑΡΚΟΥΔΕΗΔΕΣ ΑΙΣΧΡΟΙ ΟΛΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΙΟΣ ΕΚΛΕΒΕ ΤΟ ΛΑΟ? ΕΓΩ?
 
76010
ΠΡΟΣ ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ,ΤΕΛΟΣ,ΚΑΙ ΠΕΤΡΟ
από ΠΑΝΗΓΥΡΤΖΗΣ 3:29μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΡΗΜΑΞΑΝ ΤΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ, ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΩΣ ΘΕΣΜΟΣ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΝΥΓΗΡΙ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ.ΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΟΜΠΑΤΣΟΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΡΩΤΟΙ.ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ,ΣΤΗΝ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΜΑΧΑΙΡΙΕΣ,ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ,ΑΛΛΑΞΕ ΩΨΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.Ο "ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ" ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΤΟ ΧΑΦΙΕΔΙΛΙΚΙ ΤΟΥ ΣΑΝ ΧΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ,ΓΙΑ ΤΟΝ "ΤΕΛΟΣ",ΑΣ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΠΑΠΑΤΖΙΛΙΚΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΛΑΦΑΡΓΚ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΑΣ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΣΟΥΜΕ ΑΓΙΟ ΠΕΤΡΟ,ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΡΩΣΣΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΤΑΛΙΝ.ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΛΟΙ ΠΑΤΡΑ.
 
76135
ΜΙΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
από ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ! 8:04μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
Μόλις μπήκα στο σάιτ ξανά και διάβασα τον σχολιασμό του άρθρου μου, φανερός απογοητευμένος από τη μία, από την άλλη όμως δεν χάνω τις ελπίδες μου γιατί βλέπω ότι υπάρχει ένας κόσμος σκεπτόμενος, ο οποίος πιστεύει πραγματικά στην ταξική πάλη, στη δημοκρατία και την ελευθερία, και ξέρει πως να την προασπίσει, υπερασπίζοντας τα συμφέροντα του λαού χωρίς να εναντιώνεται σ' αυτόν.

Η Σ.Ο. του Ίντυ ξεγυμνώθηκε!!!!

Καταρχήν, συμφωνώ με την πολιτική δημοσίευσης της Σ.Ο.
Με ένα όμως.. μικρό πρόβλημα... δείτε τι επίσης απαγορεύει: "....στείρα αναδημοσίευση από εμπορικά ή κομματικά εξαρτώμενα μέσα/έντυπα.
Θεωρούμε ότι πληροφορίες που είναι προϊόν εξυπηρέτησης της κρατικής, κομματικής ή επιχειρηματικής εξουσίας δεν συνεισφέρουν στην εναλλακτική αντιπληροφόρηση"

Μπορείτε να καταλάβετε τι απλά σημαίνει αυτό; Σημαίνει πολύ απλά, ότι αν οι (όποιοι) αγωνιστές συσπειρώνονται σε κόμμα, αυτό σημαίνει ότι είναι ντε φάκτο κατακριτέοι, και ότι είναι φορείς της... κομματικής τους εξουσίας!!! Αυτό είναι ότι πιο άθλιο και απαράδεκτο θα περίμενε κανείς από "φιλελεύθερο" μέσο... Οι μόνοι που αρνούνται την κομματική οργάνωση είναι (όλως τυχαίως) οι... "αναρχικοί"...

Η απόψή τους βέβαια δεκτή. Και καλά κάνουν. Αλλά όλοι οι υπόλοιποι επαναστάτες, ριζοσπάστες, αριστεροί και προοδευτικοί που πιστεύουν στα λεγόμενα των Τσε Γκε Βάρα και Λένιν που θεωρούν την οργάνωση και σύσταση κόμματος ως αναγκαία για να προοδεύσει η ταξική πάλη, να οργανωθεί και να νικήσει (πάγιες θέσεις του Επανασταστικού Κομμουνιστικού Κινήματος ανά τους αιώνες που έχουν ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ πάντοτε)

είναι,

σύμφωνα με τις θέσεις της Σ.Ο. "φορείς εξουσιών" και επομένως η ... στείρα (!!!) αναδημοσίευση των κομματικών πρακτικών, αντιλήψεων, γνωμών κτλ. είναι καταδικαστέα!!! και, όπως περήφανα μας γράφουν, θα κόβεται!!!!

Έτσι λοιπόν, η πολιτική δημοσίευση της Σ.Ο. αν στα υπόλοιπα με βρήσκει 100% σύμφωνο, στο συγκεκριμένο μπάζει νερά, καθώς ορίζει βουλησιαρχικά (και καταδικάζει πολιτικά εν προκειμένω) την επιλογή αγωνιστών να συσπειρώνονται σε κόμματα και τα ίδια τα κόμματα και οι οργανώσεις να εκφράζονται μέσω αυτού του ελεύθερου μέσου...

Αυτό βέβαια εξηγείται από τις θέσεις των μελών της Σ.Ο. του ίντυ. Γράφει λοιπόν ο... Σπύρος από IMC editorial:"...Κάτι που φυσικά για το κομματόσκυλο ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ! είναι άγνωστα πράγματα! " Πάλι ο χαρακτηρισμός κομματόσκυλο (η πλάκα είναι ότι ουδέποτε ήμουν σε κόμμα, αλλά αυτό είναι άσχετο, θέλω να προασπίσω το δυνητικό δικαίωμά συμμετοχής μου σε κόμμα, και επιπλέον γιατί πιστεύω στον Λένιν και τον Τσε που το θεωρούν επιβεβλημένο). Θα ήταν τιμή μου, αν έβρισκα ένα επαναστατικό κόμμα που με εξέφραζε να ήμουν σε κάποιο κόμμα και να εκφράζω και τις απόψεις του κόμματός μου. Γιατί λοιπόν η Σ.Ο έχει πρόβλημα με τους κομματικοποιημένους και τους αποκαλεί "κομματόσκυλα";; Να με πει ότι άλλη βρισιά θέλει, αλλά αυτοί επιλέγουν τη συγκεκριμένη, που μόνο οι αναρχικοί και οι απολιτίκ την λένε. Που δηλώνει κατάφορα ότι το παιδί είναι "αναρχικός". Καλά κάνει και είναι.

Τώρα όμως αρχίζει το νταβαντούρι.

Λέει η Σ.Ο.: ""Χωρίς να θέλουμε να τυποποιήσουμε την έκφραση ή να χειραγωγήσουμε, πιστεύουμε ότι η χρήση του site προσφέρεται για την ανάπτυξη της άποψης και της γνώμης, αρκεί αυτό να γίνεται με υπεύθυνη επιχειρηματολογία και σεβασμό προς τους άλλους/άλλες και τις δικές τους απόψεις". Και ο ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ! (εγώ δηλαδή) συμφωνεί 1000%.

Αν ένα άρθρο μου έχει αρκετές ακατανόμαστες λέξεις, και δεν εκφράζει επιχειρηματολογία, τότε θα δεχόμουν να κοπεί. Και κάποια άρθρα που ίσως έχω κάνει στο παρελθόν και εξύβριζαν διάφορους, ίσως να έπρεπε να έχουν κοπεί (βέβαια αν τύχαινε να βρίσω "ανάρχα" το άρθρο κοβόταν αμέσως, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία) Το "σεβασμός προς τους άλλους" βέβαια είναι φοβερά ρευστό και δεν νομίζω ότι μπορούν να μπει κάποιο αντικειμενικό πλαίσιο, όσον αφορά σε αυτό.

Πάμε λοιπόν τώρα στο άρθρο μου που κόπηκε. Όπως εξαγριωμένος έγραψε ο φίλος "μπαχαλάκιας" από τη Σ.Ο. ήταν: "εμφανώς ψευδείς, παραπλανητικό και συκοφαντικό". (εντωμεταξύ ψευδές έπρεπε να πει, τέλος πάντων, αυτό είναι άλλο) Ήταν ψευδές γιατί;;;;

Έλεγε ψέματα για τα γεγονότα στην Πάτρα;;; Δεν έγιναν έτσι;;; Εντάξει, το Άλτερ και το Σταρ είναι κωλοκάναλα, αλλά μη μου πείτε ότι αυτά που δείχνουν τα κάνουν οι ίδιοι, ή είναι κόλπο της εικόνας... Είδαμε όλοι ότι ήταν καμμένη όλη η Πάτρα, είδαμε πεζοδρόμια σπασμένα και παγκάκια (αν πιστεύετε ότι το κάναν οι μπάτσοι, καλώς, δώστε μου αποδείξεις και εγώ θα αποσύρω αυτήν την κατηγορία), είδαμε καταστήματα ανθρωπάκων και περίπτερα λεηλατημένα...

Τώρα... απ' όλους όσους άκουσα στις ειδήσεις (εκτός αν πλήρωνε το Άλτερ και τους κατοίκους των Πατρών) ήταν έξω φρενών με τη στάση των αναρχοφασιστών, οι οποίοι έκαιγαν ότι έβρισκαν και δημιούργησαν ένα πανικό στο κέντρο της πόλης, στερώντας στην ουσία το δικαίωμα αυτών των ανθρώπων στη διασκέδαση, και αναγκάζοντάς τους, είτε να τρέχουν πανικόβλητοι να δουν αν "ζουν ακόμα" τα αυτοκίνητά τους, είτε να προσπαθούν να κρυφτούν απ' τα δακρυγόνα είτε να μένουν αμήχανοι και να φωνάζουν στους "εξεγερμένους" που σπάγαν βιτρίνες των ανθρώπων "γιατί ρε παιδιά, τι σας φταίνε οι ανθρώποι;;"

Αν λοιπόν αυτά που γράφω είναι ψευδή, να δω την "εναλλακτική σας πληροφόρηση". Να τη δω. Γιατί όλη η κοινωνία των Πατρών (και όσους ξέρω που πήγαν στην Πάτρα) αυτό λέει. Μην αρχίσω να λέω και για το πως πανικοβλήθηκε ο κόσμος που ήταν στα μπαράκια, σύμφωνα με αυτά που τόσος κόσμος έλεγε στις ειδήσεις...

"Παραπλανητικό..." γιατί άραγε;;; Μόνο που λέγοντας ότι ήταν "παραπλανητικό" το άρθρο μου κάποιος αμέσως τοποθετείται υπέρ των "εξεγερμένων" που λεν τα αντίθετα, τα οποία αυτομάτως ο τύπος της Σ.Ο τα δέχεται ως "σωστά και ειλικρινή": "Ότι ήταν εξέγερση ενάντια στις.. εξακριβώσεις στοιχείων", "ότι ήταν εξέγερση του κόσμου ενάντια στην ... μόδα των μπαρ", "ότι δεν καταστράφηκαν περιουσίες αθώων", ότι "ήταν λαϊκή εξέγερση κτλ".

Και εγώ θα έλεγα προς τον Σπύρο της Σ.Ο.:

Αν θέλεις να πάρεις το μέρος αυτών, είναι ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ σου. Δεν έχεις όμως το δικαίωμα να προωθείς τις απόψεις τους με κοψίματα και λογοκρισίες όσων γράφουν αντίθετα πράγματα από αυτά που εσύ πρεσβέυεις. Αυτό είναι το "α" και το "ω" της ελευθεριότητας του μέσου το οποίο εσύ διαχειρίζεσαι.

Τώρα, όσον αφορά για το τι γνώμη έχουν οι φρίκοι για τα τεκτενόμενα εγώ εναπόθεσα χιουμοριστικά τις δυο πιθανές ερμηνείες τους. Η μία εν πολλοίς έλεγε ότι θα το δικαιολογούσαν ως "λαϊκή εξέγερση που θα έχει και τις παράπλευρες απώλειές της" και η άλλη "ότι καλά τους κάναμε και αυτούς που την πάθανε"....
Αυτά λοιπόν χαρακτηρίστικαν ως "ψευδή και συκοφαντικά"....

ΈΛΑ όμως που ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ φάνηκε ότι αυτά τα δύο αντικατοπτρίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την αντίληψη των αναρχοφασιστών για τα γεγονότα! ΚΑι όχι μόνο.. αν δείτε όλα τα σχόλιά τους από δω και από κει για τα γεγονότα κάτι τέτοια λένε...

Σχόλια του στυλ "@" που γράφει παραπάνω συναντάμε συνεχώς για τα γεγονότα... Επομένως διαψευστήκατε και πάλι από την πράξη, ενώ το αρχικό μου άρθρο (αυτο που κόπηκε) την αλήθεια έλεγε, και την έλεγε και σε πολύ μεγάλο βαθμό, όπως φάνηκε και από την πράξη (αυτές είναι οι απόψεις αυτών των αχρείων, τι να κάνουμε...)

Τώρα, όσον αφορά το βρίσιμο και το σεβασμο...

ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ... ΣΧΟΛΙΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟΥ "@" ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ;;; ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΚΗ, ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠ' ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ.... ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΣΑΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ;;;
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΓΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΠΑΘΑΝΕ";;;

ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΙΣΙΔΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ..

ΕΡΙΞΑ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕ Ο ΡΕΝΤ ΑΛΕΡΤ...

ΤΙ ΝΑ ΔΩ;;; ΦΡΙΚΗ! ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΜΑΝΑΔΕΣ ΜΕ ΕΠΕΣΧΥΝΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ, ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥΣ ΜΕΝΟΥΝ!!!!

Αντίθετα το δικό μου που στηλιτεύει τέτοιες λογικές είναι στα κομμένα....

Αρκεί να δείτε τα σχόλια του "00000"... τι φρίκη είναι αυτή;; Γιατί δεν κόβεται τους υβριστικούς του χαρακτηρισμούς;; (εξηγείται εύκολα: είναι και αυτός "αναρχικός")

ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΒΡΙΣΙΔΙ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΝΕ (βασικά και εγώ τους έχω βρίσει με βρωμερές εκφράσεις όταν βαρέσανε κόσμο στην πορεία και επιτέθηκαν, απ' ότι κατάλαβα, στο κτίριο που είχαν κάνει κατάληψει οι αγωνιστές Εστιακοί)
ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΚΝΙΤΕΣ ΤΟ ΑΦΗΝΕΤΕ...
ΟΤΑΝ ΤΡΩΝΕ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ) ΤΑ ΑΝΑΡΧΟΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΑ, ΤΟΤΕ ΣΠΕΥΔΕΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΠΟΙΝΩΝ...

Εγώ πιστεύω (για να τελειώνουμε) ότι αυτό που γίνεται στην Πάτρα με τις υψηλές τιμές για τα κλαμπ και τα παμπ, με την εμπορικοποίηση της ζωής κτλ είναι ειδεχθές. Δεν σημαίνει όμως αυτό ότι πρέπει να στηρίζω τον κάθε αλητήριο που σπάει και καίει περιουσίες του κοσμάκη, συντηρητικοποιεί τις συνειδήσεις, κάνει ανούσια χτυπήματα, δημιουργεί προσχήματα κρατικής καταστολής, βάζει σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές (αν πιστεύετε ότι είμαι υπερβολικός τι να σας πω, εγώ άκουσα τι έλεγε ο κόσμος στην τηλεόραση - που ήταν στα κλαμπ - και τι λεν και όσοι ξέρω που γύρισαν από την Πάτρα)

Η όλη εμπορικοποίηση και εξαθλίωση του ελεύθερου χρόνου, και η καταλήστευση του λαϊκού εισοδήματος πρέπει να χτυπηθεί από τις ταξικές - δημοκρατικές - ριζοσπαστικές κινήσεις των εργαζόμενων μαζών, του λαού και να έχει ως στόχο τους κυρίαρχους και τον καπιταλισμό, και όταν το επιλέξει η πλειοψηφία των κοινωνικά ενεργών πολιτών και των εργαζομένων, και όχι όταν αποφασίσουν να τα βάλουν με τον υπόλοιπο εργαζόμενο και φτωχό κοσμάκη καμμιά δεκαριά χουλιγκάνια...
 
76160
Προς " Εμπρος λαέ" και λοιπούς...
από DiD 9:08μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
Καλά ρε μεγάλε...Δε βαριέσαι να κάθεσαι να γράφεις ολόκληρες σελίδες στο indymedia; Τίποτα καλύτερο δεν έχεις να κάνεις στη ζωή σου;Ή μήπως περίμενες να βγεις να τα πεις για να γίνεις κάποιος;Που ξέρεις...μπορεί νασε γράψει και η Post.Βρήκατε οξυγόνο στο ιndymedia και ανθήσατε "επαναστατικές γλάστρες"?
 
76165
"@γιασμενε" ασ'τα σαπια...
από πετρος 9:23μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
την ιδια βλακεια εγραψες και σε αλλη δημοσιευση.Τα ιδια θα λες συνεχως?Κολλησε η βελονα ή μονο αυτο το "αστειακι"σου εμαθαν να λες?
Ακου,βλακακο.Εμεις οι σταλινικοι δεν εχουμε αναγκη απο κανενα "Θεο",ουτε "επιγειους Θεους",ουτε "αγιους".Καμια σχεση με προσωπολατρια.Συντομα θα δεις μια καταχωριση για το θεμα της προσωπολατριας του Σταλιν και ποιοι την προωθουσαν.Η αναγκη για θεους,αγιους και ηρωες ειναι για τους(μικρο) αστικως σκεπτομενους ανθρωπους.
Διαλογο μπορεις να κανεις?ή εισαι μονο για τα πανηγυρια?
(ασχετο:εγω επικροτησα την "εξεγερση"στην Πατρα,οι ζημιες ομως θα μπορουσαν να ειναι λιγοτερες για να κερδισουν οι εξεγερθεντες και τη συμπαθεια των κατοικων της Πατρας,πραγμα που τωρα δεν εγινε)
 
76166
DiD....
από ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ! 9:25μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
Όταν εσύ έσπαγες αμάξια του κοσμάκη, αλήτη Did, εγώ πάλευα γι' αυτόν τον κοσμάκη, τον φτωχό εργαζόμενη και μια άλλη κοινωνία στους δρόμους μαζί με τους εργάτες...

Εσύ τώρα έχεις βρει οξυγόνο στο ίντυ και άσυλο, εκμεταλλευόμενος τους φίλους σου που το άνοιξαν και είναι αναρχικοί, και έχεις και το θράσος να μας τη λες και από πάνω... να κοροϊδεύεις σαν τους όμοιούς σου, τους Τράγκες και τους Κακαουνάκηδες, οι οποίοι λεν τα ίδια με σένα "δεν φτάνει που σου δίνουμε και οξυγόνο να μιλάς, μας τη λες και από πάνω"...

Τι λε ρε φίλε... να χαρώ το οξυγόνο σου.. όταν τα πρωτοσέλιδα γράφουν συνεχώς για τις κινήσεις των φρικιών, ενώ για τις συμμετοχές συμμετοχές πχ της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς τουμπεκί...να μην πω για το ΚΚΕ που να μην πω που το έχετε γραμμένο, βοηθώντας το σύστημα να αναπαράγει το θάψιμό του.......

Μου κάνεις και χάρη εσύ και οι φίλοι σου της Σ.Ο.;; Μπράβο! να χαρώ την ελεύθερη έκφραση όταν μου κόβεται όποιο άρθρο "τολμήσει" να τα βάλει με τους "ανάρχες" που χαίρουν όχι μόνο ασυλίας, αλλά και θερμής υποστήριξης...

είσαι μάλλον και 'συ ένα ανερχόμενο "επαναστατικό φυντάνι" που κάθεσαι μπροστά απ' τον υπολογιστή σου και γράφεις από το πρωί ως το βράδυ, και κάνεις και κάνα διάλλειμμα για να κάψεις κάνα περίπτερο ή κάνα μηχανάκι κανενός κακομοίρη... Γεια σου ρε επαναστάτη της ξεφτίλας...
 
76173
Προς " Εμπρος λαέ"
από DiD 10:02μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
Mε επιβεβαίωσες με τη μία βλέπω καθώς φαίνεται εχεις μείνει από χθές κολλημένος στην οθόνη και περιμένεις πότε θα ασχοληθώ-θεί μαζί σου.Μόνο 20 λεπτά σου πήρε να μου απαντήσεις γιατι φαίνεται ανά 1 σερφάρισμα τσεκάρεις και τα σπουδαία ρητά σου.
-Η κοινωνία σου μόνο από εργάτες αποτελείται;Άλλους δε χωράει;
- Όταν εσύ έδινες αγώνες με τους εργάτες (γιατί προφανώς τώρα δε δίνεις αφού αρθρογραφείς στο indy) εγώ ήμουνα στο μέτωπο της Βαρκελώνης το'37, κολλητάρι του Durruti.
-Είμαι εκτός Ελλαδας βλάκα.
- Δεν έχω σπάσει κανένα αμάξι κανενός βρε καραγκιόζη.δε γουστάρω.Προτιμώ τις τράπεζες.
-Με ξέρεις;ΟΧΙ.Τότε πως με χαρακτηρίζεις.
-Είπε ο Κακαουνακης "οξυγόνο;".Όπου οξυγόνο βάλε "καθαρός αέρας".
-Οξυγόνο-"καθαρό αέρα" έχω από καιρό και αρκετό από τη στιγμή που δεν περιμένω κανέναν να μου πει "Εμπρός λαέ" για να γίνω ελεύθερος."Μην προσκυνάς κανέναν ρε...ούτε τον άλλο σου εαυτό..."...μου λέει ο άλλος μου εαυτός.
- Δεν είμαι ούτε "ανερχόμενο" ούτε "κατερχόμενο" ούτε "επαναστατικό".Είμαι απλά...φυντΑνι!
 
76197
η καφρίλα είναι ανίκητη
από hipponax 11:39μμ, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2003
Σπύρο, Αρίστο κλπ απ' το ΙΝΤΥ θαυμάζω τις αντοχές σας. Είναι όμως τόσο κρίμα να σπαταλιέστε παλεύοντας με την ανοησία και την βλακεία. Δεν χρειάζεται να δικαιολογείστε εσείς...
 
76226
προς εμπρος λαε
από treephone 1:07πμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
για το ποσο μαλακας και ηλιθιος εισαι πιστευω πως το γνωριζεις!μην με απογοητευσεις!γιατι ειναι ο πιο ελαφρης χαρακτηρισμος που σου δινω!αυτα με σενα και πολυ ασχοληθηκα με μουροχαυλους σαν και του λογου σου.τωρα ας απευθυνθω στους υπολοιπους.ο εν λογω φασιστας παιδια ουτε λιγο ουτε πολυ ενοχληθηκε απο τα επεισοδια που τοσο πολυ τον ταραξανε και σε αρθρο πιο πανω για την δολοφονια του τζιτζιντς επικροτη τον σφαγεα μιλοσεβιτς!!!?εμπρος λαε δεν ειχε και τοσο αιμα και δεν το φχαριστηθηκες?ετσι δεν ειναι πατριωτη?ανισσοροπε!!!!!!
 
76237
EΜΠΡΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ
από @ναρχια 1:58πμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003

.
 
76279
Σπυράκο της Σ.Ο., κάνεις την πάπια???
από RED ALERT 11:06πμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
Σου δημοσίευσα 2 links. Tα ξαναδημοσιεύω

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=75360#75602

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=75560#75694

Αν έχεις τα κότσια, πες μου για ποιο λόγο τα συγκεκριμένα δεν παραβιάζουν την Π.Δ.

Και μη μου πεις ότι δεν έχεις χρόνο να ασχολείσαι, διότι όταν σε "παίρνει" έχεις. Όταν δε σε παίρνει....κοφεύεις


Υ.Γ. Η ερώτηση προφανώς πάει και προς "Αρίστο", τον συνήθως λαλίστατο Trompeur και τους άλλους της Σ.Ο. του Athens IMC.

Απλή ερωτησούλα κάνω. Είναι ή δεν είναι υβριστικά και σεξιστικά τα παραπάνω σχόλια?
Η φράση "της μάνας σου ο κώλος", για ποιο πράγμα ακριβώς μας ενημερώνει???!!!!
 
76336
ασε ρε παράσιτο
από εν@ς 2:26μμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
δεν φτάνει που κάνεις κατάχρηση του χώρου φωνάζεις κι απο πάνω.
Το πρώτο λινκ ειναι μια χαρά σχόλιο, το δεύτερο που δίνεις είναι κρυμμένο
 
76352
Έχεις δίκιο RED ALERT
από qwerty 3:12μμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
Τα παραπάνω σχόλια παραβιάζουν την Π.Δ. Το πρώτο το έκρυψα, το δεύτερο ήταν ήδη κρυμμένο.

Γιατί σου φαίνεται περίεργο το γεγονός ότι είναι πολύ δύσκολο να ελέγχονται καθημερινά όλα τα σχόλια για το κατα πόσο είναι συμβατά με την Π.Δ.

Κάθε μέρα στο indy μπαίνουν μερικές εκατοντάδες άρθρα και σχόλια. Για να τα διαβάσεις όλα αυτά χρειάζονται πάρα πολλές ώρες. Αν επιπλέον προσθέσεις και τον χρόνο που χρειάζεται για την σύνταξη των κεντρικών, την έκδοση του offline, την απάντηση στον κάθε πικραμένο που καλώς ή κακώς κόπηκε το σχόλιό/άρθρο του, την έρευνα και δημοσίευση ειδήσεων, την κάλυψη γεγονότων, την υλοποίηση φιλόδοξων projects και πάνω από όλα τις μακροσκελείς συζητήσεις για την ομόφωνη λήψη αποφάσεων από μια πολιτικά ανομοιογενή ομάδα, πιστεύω ότι θα αναγνωρίσεις ότι ο απαιτούμενος χρόνος ξεπερνάει τις ώρες που μπορεί να διαθέσει ένας εθελοντής που πέρα από την δουλειά του θέλει να προσφέρει και σε άλλες συλλογικότητες εκτός από αυτήν του indymedia.

Αν πιστεύεις ότι το indymedia είναι ένα θετικό εγχείρημα αλλά η Δ.Ο. δεν επαρκεί για να το στηρίξει, έλα στις συνελεύσεις και προσπάθησε να προσφέρεις και εσύ. Αρκεί να έρθεις σαν RED ALERT και όχι σαν εκπρόσωπος του ΚΚΕ.
 
76370
Ναι, ρε σύ! Έλα καμιά μέρα!
από Αρ από ΣΟ Ιντυ 3:46μμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
Σοβαρολογώ! Αφού τσακωνόμαστε τόσον καιρό, γιατί να μην γνωριστούμε; Θα δεις πώς λειτουργούμε και ότι δεν κοιμόμαστε και ξυπνάμε με μόνη έννοια πώς θα υπονομεύσουμε καλύτερα το ΚΚΕ. Ελα μπας και πάψεις να γκρινιάζεις!
 
76371
Ρε Αρίστο, τρελλός είμαι???
από RED ALERT 3:51μμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
Mπορεί να αγαπώ την ιδεολογία μου και να συμπαθώ το INDY, αλλά αγαπώ και....το τομαράκι μου (μου χρειάζεται για να καλύπτει τη σάρκα μου).

Το να έρθω είναι εύκολο. Το να φύγω το κόβω κομματάκι χλωμό...

Όσο για την παρατήρηση του qwerty να πω ότι άρθρα σαν το πρώτο υπάρχουν δεκάδες και σπανίως κόβονται. Πιστεύω ότι συμβαίνει διότι μεγάλο κομμάτι της Σ.Ο. "κλίνει" προς τον αναρχοαυτόνομο χώρο.
Βέβαια εγώ το'χω αποδεχτεί και δε μου τη σπ;aει τόσο. Βολεύομαι με ότι υπάρχει.
 
76403
Γαμώτο!
από qwerty 5:01μμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
Χάσαμε την ευκαιρία να πάρουμε το σκαλπ ενός κνίτη!

Είσαι σοβαρός ρε RED ALERT?
 
76457
πηγαινε Red Alert!
από 75011 6:19μμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
κανενας τους δεν δαγκωνει. στο εγγυωμαι εγω, που πηγα! Κι επειδη το λες και μονος σου οτι το συμπαθεις το ιντυ, οντως μπορει να δυσκολευτεις να φυγεις, γιατι θα σ αρεσει κιολας..
 
76488
Να πω κι εγώ μια γνώμη;
από Γιόζεφ Κ. 6:56μμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ: έχεις δίκιο, συμφωνώ πάνω κάτω με τις απόψεις σου, αλλά νομίζω ότι αδικείς τη σ.ο. του Ίντυ όσον αφορά τη λογοκρισία που ενίοτε εφαρμόζουν. Εδώ δεν έχουν λογοκρίνει πολύ πιο επιθετικά άρθρα, με πολύ βαρείς χαρακτηρισμούς, πώς είναι δυνατόν να λογοκρίνουν λιγότερο αιχμηρά;

Μια διευκρίνιση: δεν είναι όλοι οι αναρχικοί πασιφιστές και φιλομπίστιδες και αναρχονεοφιλελεύθεροι και μαξιμαλιστές και μηδενιστές. Υπάρχουν αναρχικοί, ειδικά οι παλιοί, οι οποίοι ξέρουν να ξεχωρίζουν τον πούστη από τον παιοκρούστη και οι οποίοι υποστηρίζουν τα εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα και οι οποίοι δεν κρατάνε ίσες αποστάσεις από Μπους και Σαντάμ ή Κλίντον και Μιλόσεβιτς. Αυτοί οι αναρχικοί, και ευτυχώς δεν είναι λιγοστοί, κατά τη γνώμη μου, είναι πρότυπα επαναστατικής συγκρότησης και ηθικής, καμία σχέση με κάτι νεαρά άτομα που δηλώνουν αναρχικοί και μιμούνται τα αμερικανάκια συντρόφους τους σε απόψεις και τα αγγλάκια σε σπασίματα.

Και μια σημείωση: ο Τσε δεν έλεγε για τη δημιουργία κόμματος νέου τύπου, αντιθέτως μίλαγε για τη δημιουργία εστιών αντίστασης, δηλαδή την αποκέντρωση των επαναστατικών δυνάμεων κατά κάποιο τρόπο, ώστε να αναγκάζεται ο ταξικός εχθρός να σκορπίζει κι αυτός τις δυνάμεις του και να είναι πιο ευάλωτος. Κι εκεί οφείλεται η συνεισφορά του, ότι αναθεώρησε την κλασική (σοφή αλλά ξεπερασμένη) λενινιστική αντίληψη του κόμματος νέου τύπου και του δημοκρατικού συγκεντρωτισμού. Αυτά να τα ακούν οι Κνίτες που καπηλεύονται αυτόν το μεγάλο επαναστάτη, λες και δεν ήταν ο Μπρέζνιεφ που πήρε τηλέφωνο το Μόνχε στη Βολιβία και του είπε: "Δώσ' τον τον Τσε, μας χαλάει την ησυχία", λες και δεν ξέρουν ότι η Μεγάλη Σοβιετική Εγκυκλοπαίδεια που την κληρονόμησαν από τους πρώην επαγγελματίες επαναστάτες και νυν ανανήψαντες γονείς ή θείους τους, δεν έχει λήμμα για τον Τσε Γκεβάρα παρά μόνο για τον Κάστρο.

Όσο για σένα Πέτρο, είσαι στην καρακοσμάρα σου. Μην ακούσεις τη λέξη Στάλιν ή σταλινισμός ή σταλαγματιά ή οτιδήποτε που να αρχίζει από "σταλ" και θα πεταχτείς σαν τσουτσούνι να υπερασπιστείς τη μνήμη και το έργο του νεκροθάφτη της επανάστασης. Μήπως ήσουν κι εσύ στις φωτογραφίες που είχε το αφιέρωμα του ΕΨΙΛΟΝ για την Επιτροπή για Δικαίωση των Αυθαιρεσιών και των Εγκλημάτων του Ι.Β.Στάλιν;
 
76512
Εγω πάντως θα έρθω
από Αυτός 7:49μμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
Την Κυριακή θα σας έρθω για να δω τελικά τι γίνεται και να κάνω κάποιες ερωτήσεις απο κοντά γιατι τελικά απο εδω δεν βγάζω άκρη...μπουρδουκλώθηκα απο τα κομμένα άρθρα
 
76523
Αυτήν την Κυριακή..
από qwerty 8:10μμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
..κάποιοι από μας θα βρίσκονται στη Σούδα οπότε δεν είναι σίγουρο ότι θα γίνει συνέλευση. Μπορείς είτε να το ρισκάρεις και να έρθεις, είτε να το αφήσεις για την επόμενη Κυριακή, είτε να στείλεις το Σάββατο ένα email στην imcathens@yahoogroups.com και να σε ενημερώσουν αυτοί που θα μείνουν για το αν θα γίνει ή όχι συνέλευση.
 
76532
Αντε, ρε, που θα του πάρουμε το σκαλπ!
από Αρ από ΣΟ Ιντυ 8:48μμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
Τέτοια λες, qwerty, και θα βρεθεί κάποιος παπάρας συνωμοσιολόγος και θα φτιάξει θεωρία ότι στο πίσω καμαράκι του στεκιού, μαζί με τα παλιά κομπιούτερ, μαζεύουμε και σκαλπ κνιτών!
Ρεντ Αλέρτ, κανείς δεν κινδυνεύει, μην ανησυχείς! Εδώ δεν κινδύνευσαν άλλοι που μας έταζαν προσωπικό σεξ και όταν ήρθαν, ξέχασαν μέχρι και να... συστηθούν. Δεν είμαστε τραμπούκοι κι ας μας το καταλογίζουν μερικοί-μερικοί. Αν είμασταν τραμπούκοι, δεν θα ανοίγαμε το athens.indymedia.org αλλά το h.apopsara.mas.grrrr και δεν θα μας τα έσουρναν όλοι από αριστερά και δεξιά!
Σε προσκάλεσα και γιατί υπάρχουν και κατι ιστορίες με τσίπουρα (όταν σε είχα πάρει για κάποιο γνωστοφίλο μου ΠΑΜίτη) και για να πειστείς ότι εν πάση περιπτώσει πιστεύουμε σε κάποιας μορφής ουσιαστική (και όχι αστική) δημοκρατία.
ΥΓ άμα λείπουν τα παιδιά, θα πάω μόνος μου το ραντεβού με το σκύλο μου!
 
76572
Δεν είμαι ο Red...
από Αυτός ο ίδιος 10:46μμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
...αλλα θα έρθω In peace :).Μην μου λειπετε ρεεεε
 
76590
RED ALERT επιτέλους
από εν@ς 11:41μμ, Πέμπτη 13 Μαρτίου 2003
να φας το ξύλο που σου χρειάζετε.
 
76617
Red ελα στον θείο!!
από εξαρχειώτης 0:44πμ, Παρασκευή 14 Μαρτίου 2003

θα σε περιμένουμε όλοι μ' ανοιχτές αγκάλες :)
θαχει πολύ κόσμο την κυριακή στην συνεύλευση!!!!
 
76637
Και πού'σαι RED
από @ 1:51πμ, Παρασκευή 14 Μαρτίου 2003
...φέρε και κανένα φίλο σου γιατί θα πάμε πολλοί και κεφάτοι στη συνέλευση και δεν θα φτουρήσεις μόνος σου. Και μην ακούν τα περί άμεσης δημοκρατίας. Άμα τη εμφανίση σου θα εφαρμοσθεί η δικτατορία του προλεταριάτου...
 
76675
XAxa
από αυτον που θα φαει ξύλο 8:42πμ, Παρασκευή 14 Μαρτίου 2003
Βλέπω θα έρθει και ο spiderman....AXaxXAXxaXAXAXxAxAXXAxA
 
76723
Βρε Αρίστο και qwerty ...
από RED ALERT 12:20μμ, Παρασκευή 14 Μαρτίου 2003
....δεν διατρέχω κίνδυνο από την Σ.Ο. (για χαζό με πέρασες?)
Από κάτι θρασύδειλα φυντάνια (Φυντανίδια...) τύπου "έν@ς" διατρέχω, και όχι πρώτα και κύρια στην συνέλευση, αλλά σε άλλες στιγμές (πορείες, Γ.Σ. κλπ)
Νομίζεις ότι μένω κλεισμένος σπίτι μου?
Όλα τα INDY του κόσμου, χωρίς επαφή με το ζωντανό κίνημα δεν έχουν καμία αξία.

Άσε δε θέλω να προσθέσω το όνομα μου στο Πάνθεον των "ηρώων" που έπεσαν για τον κομμουνισμό. Με προτιμώ ζωντανό (πλάκα κάνω, ε) :-)

Ευχαριστώ για την πρό(σ)κληση πάντως.

Υ.Γ. Προς "qwerty"

Για το πρώτο άρθρο που είχα βάλει ως παράδειγμα, η αιτιολογία που λες περί "έλλειψης χρόνου"¨και "δεκάδων άρθρων" δεν ευσταθεί.
Διότι κάποιος απ'την Σ.Ο. έκοψε σχολιασμό δικό μου κάτω απ'αυτό το άρθρο. Άρα είδε και το άρθρο αυτό και απλώς του άρεσε και το άφησε.

Δεν είναι κακό να παραδεχτείτε ότι λειτουργείτε (έστω κάποιοι) υποκειμενικά.
 
76724
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ!
από ΦΡΟΥΡΟΣ 12:20μμ, Παρασκευή 14 Μαρτίου 2003
ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΕΔΩ ΣΤΟ ΙΝΤΥ ΟΡΓΙΑΖΕΙ Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ Η ΦΙΜΩΣΗ. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΑΡΧΟΦΡΙΚΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΞΗΛΩΝΕΙ Ή ΠΑΡΑΠΟΙΕΙ ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ. ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ!

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!
 
Κορυφή της σελίδας