[πληροφορίες για ασφαλή σύνδεση HTTPS]   [http://gutneffntqonah7l.onion - κρυμμένη υπηρεσία στο δίκτυο Tor]
newswire | features | publish | Community | about | contact | support | help | rss    

[Athens independent media centre]
Ελληνικά | English

.: SEARCH :.

select medium



Jump to article id


Browse the IMC-Athens archive. Articles grouped by topic


Browse articles and media galleries of the old IMC-Athens 2005-2006

articles - media galleries
.: ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ :.
Απολυσεις 2010
συγκεντρωμένες οι απολύσεις του 2010
.: GET INVOLVED :.
Community actively participate in counter-information

IRC
Live coordination on breaking news

publish
instantly upload your audio, video, photo or text directly from your browser

newswire
up to the minute coverage of the protests and issues

contact

.: RADIO :.
98 FM
1431AM
radio revolt
radio katalipsi
radio radiourgia
105fm
Αυτόνομο Ράδιο Ιωαννίνων
Ραδιοφράγματα
raDiopaRasita!
.: ΑΛΛΑ SITE :.
Contra Info
Διαμοιρασμός οπτικοακουστικού και έντυπου υλικού
Skytal.es
.: OTHER IMC(s) :.

www.indymedia.org

Projects
print
radio
satellite tv

Africa
ambazonia
canarias
estrecho / madiaq
kenya
south africa

Asia
japan
india
korea
philippines

Canada
maritimes
quebec

Europe
abruzzo
alacant
antwerpen
athens
austria
barcelona
belarus
bordeaux
bristol
brussels
bulgaria
calabria
emilia-romagna
estrecho / madiaq
euskal herria
galiza
germany
grenoble
hungary
ireland
istanbul
italy
la plana
liege
liguria
lille
linksunten
lombardia
london
madrid
malta
marseille
nantes
napoli
netherlands
nice
northern england
norway
nottingham
oost-vlaanderen
paris/île-de-france
piemonte
portugal
roma
romania
russia
scotland
sverige
switzerland
torun
toulouse
ukraine

Latin America
argentina
bolivia
chiapas
chile
chile sur
cmi brasil
cmi sucre
colombia
ecuador
mexico
peru
puerto rico
qollasuyu
rosario
santiago
uruguay
venezuela

Oceania
aotearoa
melbourne
perth
sydney

United States
arizona
austin
austin indymedia
baltimore
big muddy
binghamton
boston
buffalo
chicago
colorado
columbus
hawaii
houston
hudson mohawk
los angeles
michigan
philadelphia
rochester
rogue valley
saint louis
saint-petersburg
san diego
san francisco
san francisco bay area
santa cruz, ca
seattle
urbana-champaign
washington dc
western mass
worcester

West Asia
beirut
israel
palestine

Topics
biotech

Process
fbi/legal updates
mailing lists
process & imc docs

contribute a new article | e-mail this story

add more information
91373
O Polemos sto Iraq, oi Gay, oi mousoulmanou kai o Amerikanikos Stratos
by Maria Cyber 06:35pm, Monday April 14 2003
topics: Gender issues \ Iraq

To ebdomadiaio Editorial tou Lesbian.gr Oso afora ton polemo, oi gay, oi mousoulmanoi kai ton Amerokaniko Strato

O Polemos, oi gay, oi mousoulmanoi kai o Amerikanikos stratos.
Paratheto nea, ta symperasmata einai dika sas....


Part 1
H Lorida tis Gazas einai akoma pio dysoli ama eisai Gay
O Tarek (pou olokliro to onoma tou den exei dothei stin dimosiotita gia eynooitous logous) einai enas nearos gay, Palestinios pou dikastikes stis 16 Martiou sto Israel giati den eixe adeia paramonis stin xora. H apofasi tou dikastiriou thelei na apelathei kai na gyrisei stin Lorida tis Gazas pou ekei ton perimenei i thanatiki katadiki giati einai gay, ayto einai to adikima tou.
" Drapeteysa apo tin Gaza kai irtha sto Israel gia na ziso, oxi gia na me xanagyrisoun piso kai na me skotousoun, as me boithisei kapoios". H Aguda pou einai i organosi gia ta dikaiomata ton Gay Lesbian Bisexual kai Transgendered sto Israel mazi me tin Diethni Amnistia, mazi me ton Pagkosmio Gay & Lesbian Syllogo se Bryxelles kai Nea Yorki kai tin organosi gay Mousoulmanon Al Fatiha prospathoun na min apelathei o nearos Tarek piso stin xora tou. O Ypourgos Esoterikon tou Israe,l Avraham Pozar, apo tin alli meria prospathei na min asxolithei katholou me tin ypothesi parolo pou o idios einai kai arxigos tou fileleytherou kommatos Shenui kai ypotithetai oti yperaspizei ta diakiomata olon ton diaforetikotiton stin xora tou, perilambanomenou kai tous gay.

Part 2
Den xoras pouthena, opos leei kai to tragoudi apo tis Trypes, ama eisai Mousoulanos kai Gay
O Ahmad einai gay metanastis, efyge prin polla xronia apo tin Aigypto kai pige stin Ameriki psaxnontas gia kainourgies eykairies kai fysika gia na exei tin eletheria tou, tin eleytheria tou na einai gay. Pote den fantazotane oti tha erxotan i stigmi pou tha eniothe to idio fobismenos, tromokratimenos kai prosbeblimenos opos stin patrida tou. "Gia alli mia akoma fora o megalyteros fovos mou einai i kybernisi, stin Aigypto fovomouna giati i kybernisi kynigouse tous gay kai kindineya ana pasa stigmi na peraso tin zoi mou stin filaki, edo stin Ameriki i kybernisi kynigaei tou Arabes kai tous Mousoulmanoun" kai synexizei " edo stin Ameriki os mousoulmanos eimai tromokratis, extremistis, fanatikos, piso stin xora mou os gay eimai anomalos kai diastramenos. Einai to idio gelio alla edo stin Ameriki einai pio fobistiko giati toulaxiston stin Aigypto o kosmos xerei oti ola ta media elegxontai kai esti polloi anthropoi psaxnoun gia alles piges enimeroseis, edo ypotithete oti einai mia eleytheri xora kai oti akousoun stin tileorasi ayti einai kai i alitheia. Oi Arades kai oi Mousoulmano einai tromokrates. Pao sta gay bars kai exo ena amerikaniko pseydonymo giati ama katalaboun oti eimai Mousoulmanos fobamai gia epitheseis, exoune ginei polles epitheseis apo gay enantion gay mousoulmanos kai mas lene na pame piso sta spitia mas alla pio einai to spiti mas telika?" H syneneyxi tou einai anatrixiastiki ama tin diabasi kapoios olokliri katalabainei tin agonia tou "Pigaino stis Arabikes Koinotites kai den mporo na po oti eimai gay, pigaino sta gay bars kai den mporo na po oti eimai Arabas, fantasou oti gia na glytoso apo tin ypokrisia irtha na ziso letheyra stin Ameriki kai telika anisixo kai edo gia tin zoi mou afou eimai gay arabas, mousoulmanos kai malista enantia sto polemo eimai o kalyteros amerikanikos stoxos gia na bretho na peraso oli tin zoi mou stin fylaki"

Part 3
Eimai gay mporo na fygo apo to Strato sas H mporo na eimai gay ston stratos sas?
H stasi tis Amerikis gia tous gay ston strato synopsizete se mia ekfrasi tou Charles Moskos "don't ask, don't tell,"(den se rotame, min les). O Amerikanikos Stratos den einai ypoxreotikos alla otan apofasiseis na fygeis kai malista se periodo polemou exeis na antimetopiseis tin fylaki kai ayto me mia diatagi pou legetai "stop-loss" . Mia diatagi pou einai dikleida asfaleia gia ton Amerikaniko Strato se periodous anagkis na min afisei polli kosmo na fygei. Tin idia diatagi energopoiisan kai stis 11 Sept. pou thelane para polloi na fygoun apo to strato. Episis sto Vietnam 111 atoma prolaban na fygoun apo to Strato alla 2500 stalikane fylaki afou tous prolabe i diatagy "stop-loss" . Tora me ton polemo exoune energopoiisei akribos ton idio nomo kai malista gia isxyei 12 minon kai me periptosi megalyteris diarkeias gia na min mporoun 275.000 atoma na apoxorisoun apo to Amerikaniko Strato xoris poines.
O gay pezonaytis Stephen Funk dikazetai giati einai antirisias syneidiseis, o idios leei :" den pisteyo oti mpotei na fereis eirini me tin bia, einai olofanero oti to na eimai gay exei antiktypo sta ithika mou pisteyo kai tou pos exo anaptyxthei os anthropos alla i apofasi mou na fygo apo ton Amerikaniko Strato exei na kanei me tin ideologiki mou stasi kai oxi me tin sexoualiki mou taytotita".
To Servicemembers Legal Defense Network (SLDN) enas organismos pou ergazete enantia stis diakriseis mesa ston strato tin teleytaia periodo exei labei apeires kataggelies kai diamartiries
apo gay kai lesbies sto strato. "H Amerikaniki Hgesia exakolouthei kai den thelei tous gay kai tis lesbies sto strato ektos kai ean den to dilonoun, parola ayta kalei se geniki epistrateysi, mallon tha prepei na to xanaskeftoun" ayta eipe o Steve Ralls tis SLDN kai opos kai o Charles Moskos ypostirizei oti pleon den tous pairnei na synexisoun tin apagoreysi ton gay sto strato giati prepei na analogistoun to megalo kosto apo tis polles apoxoriseis, eno tous thymise kai to terastio kosto pou eixane otan dioxane apo to strato 6 gay kai mia lesbia pou itane metafrastes Arabikon

part 4
Eimai epitheoritis ton Hnomenon Ethnon, eimai proin pezonatis, eimai eidikeymenos stis Mystikes Ypiresies kai exo mia etaireia pou ekpaydeyei, analyei kai ereyna ton bioterrorism kai eimai idytis kai arxigos tis sadomazoxistikis, leather, fetixistikis organosis stin Washington, D.C."pansexual S&M group", ma pios eimai?
O Harvey John "Jack" McGeorge, epitheoritis tis Washington pou steilane sto Iraq gia ta epikyndyna opla pou exei stin katoxi tou o Saddam Housein. Otan apokalyfteike to skandalo o Harvey John "Jack" McGeorge ithele na paraitithei. Xerete poios den dextike tin paraitisi tou? O Hans Blix o arxigos tis omadas epitiriseis gia ta opla ton Hnomenon Ethnos, o Hans Blix eipe:" H prosopiki tou zoi den afora tis ergasiakes tou drastiriotites". Bebaia o Hans Blix einai Souidos kai stin Souidi einai i mia apo tis 24 xores pou den exairoune tous gay apo ton strato. Kapoios Amerikanos activistis eipe giati na min einai o Blix na min einai Yporgos Aminis tis Amerikis?

Dykefully Yours
Maria Cyber

www.lesbian.gr


 
add more information
91374
και μια συμπλήρωση
by Μνήμων 06:37pm, Monday April 14 2003
από παλιότερα δημοσιεύματα

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=18069#18086


 
91383
Εχουν φαντασία τουλάχιστον...
by Φαουζία 06:59pm, Monday April 14 2003
Συγγνώμη κύριοι αλλά αυτό το έντυπο είναι επιστημονικής φαντασίας; Οι κακοί οι Παλαιστίνιοι σκοτώνουν τους... Γκέυ;
Εχουν ζήσει με άραβες ποτέ; Οι άραβες-παλαιστίνιοι και δη του Αραφάτ,σκοτώνουν τους...γκαίυ;
Στο μέρος 2ο, ο αρθρογράφος έχει παραπιεί ή μας νομίζει εμάς πιωμένους; Στην αίγυπτο σκοτώνουν τους γκέυ;
Για τον αμερικανικό στρατό έχω να πω ότι μάλλον, αμα δεν είσαι στρατηγός, υπουργός άμυνας, τέτοια πράγματα, γραμματέας του κράτους, πρέπει να κρύβεις γενικώς ότι είσαι γκέυ...
Οι γκέυ συγγραφείς επιστημονικής φαντασίας που τα έγραψαν σε όλα αυτά, επιεικώς έγραψαν ένα θριλεράκι, για να ευχαριστηθούν διώξεις και να αισθανθούν ότι υπάρχει κόλαση, εκεί που όφειλαν να αναζητήσουν τον παράδεισο τους...
Υ.Γ.Αραγε ηδονίζονται με ψευδαισθήσεις δίωξης ή πιστεύουν σοβαρά ότι κάνουν και ριζοσπαστική πολιτική με τέτοιες ιστορίες με ροζ δράκους;
 
91390
Apantisi ston Faouzia
by Maria Cyber 07:13pm, Monday April 14 2003
Agapite Faouzia
Stin Egypto agapane tous gay kata tin gnomi sou?
Pragmatika den katalaba to sxolio sou....
Diabase liga gay nea sto planetout.com kai sto gay.com
kai ela kai pes mou....
Kai diabase tin parakato dilosi apo tin Pagkosmia Organosi gia ta Gay & Lesbian Dikaiomata (INTERNATIONAL GAY & LESBIAN ASSOCIATION)

Ανακοίνωση τύπου της ILGA-Europe

Βρυξέλες, 11 Απριλίου 2003

Η ILGA-Europe χαιρετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου σχετικά με την δίωξη των ομοφυλόφιλων ανδρών στην Αίγυπτο και καλεί την ευρωπαϊκή Ενωση να διακόψει την οικονομική βοήθεια προς την Αίγυπτο μέχρι να σταματήσει η δίωξη των ομοφυλόφιλων.

Χτες, 10 Απριλίου, το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο έκανε έκκληση στις Αιγυπτιακές αρχές να σταματήσουν κάθε δίωξη πολιτών λόγω ομοφυλοφιλίας και να απαγορέψουν διακρίσεις λόγω σεξουαλικών προτιμήσεων.
(Κοινή δράση για επίλυση των παραβιάσεων ανθρώπινων δικαιωμάτων στην Αίγυπτο, έγγραφα: B5-0212/2003, B5-0215/2003, B5-0216/2003, B5-0219/2003,
B5-0224/2003).

Η παραπάνω απόφαση υπενθύμισε στην Αίγυπτο την συμφωνία συνεργασίας που υπογράφηκε τον Νοέμβριο 2001, η οποία συμπεριλαμβάνει παράγραφο που απαιτείτον σεβασμό των ανθρώπινων δικαιωμάτων και των δημοκρατικών αρχών. Το
κοινοβούλιο τόνισε ότι αυτό αποτελεί βασική αξία της συμφωνίας, και κάλεσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Ευρωπαϊκό συμβούλιο να εκφράσουν τις ανησυχίες τους στις Αιγυπτιακές αρχές, ιδιαίτερα σχετικά με την κατάσταση
των ομοφυλόφιλων στην Αίγυπτο.
..(την ιστορία την ξέρετε λίγο-πολύ .. από τον Μάιο του 2001 που η αιγυπτιακή αστυνομία συνέλαβε 52 άνδρες σε επιδρομή στο πλοίο "Queen Boat"
.. μέχρι την εμπαικτική επανάληψη της δίκης που καταδίκασε 21 από αυτούς σε βαρύτερες ποινές από την αρχική δίκη .. ) ..

Η Jackie Lewis, συν-προεδρεύουσα της ILGA-Europe δήλωσε χτες βράδυ:
"Καλωσορίζουμε την υπενθύμιση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου προς τις Αιγυπτιακές αρχές για την υποχρέωση σεβασμού των ανθρώπινων δικαιωμάτων και των δημοκρατικών αρχών της συμφωνίας συνεργασίας τους.'Ομως η δίωξη ομοφυλόφιλων ανδρών στην Αίγυπτο συνεχίζεται παρά αρκετές τέτοιες αποφάσεις και παρεμβάσεις από κυβερνήσεις, κοινοβούλια, και διεθνείς οργανισμούς. Επίσης, οι παραβιάσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων από την Αιγυπτιακή κυβέρνηση δεν περιορίζονται στις διώξεις ομοφυλόφιλων ανδρών.
Είναι φανερό ότι χρειάζονται ισχυρότερα μέτρα, και γι αυτό καλούμε την Ευρωπαϊκή ''Ενωση να αναστείλει την οικονομική βοήθεια που παρέχει στην Αίγυπτο σύμφωνα με τη συμφωνία συνεργασίας, μέχρι να γίνουν σημαντικές βελτιώσεις στον φάκελο ανθρωπίνων δικαιωμάτων της Αιγύπτου. Αν δεν χρησιμοποιηθούν τέτοια μέτρα, οι αναφορές στα ανθρώπινα δικαιώματα που αναφέρονται στις αναπτυξιακές συμφωνίες της Ευρωπαϊκής Ενωσης με τρίτες χώρες θα συνεχίσουν να αγνοούνται ατιμωρητί.


Ailsa Spindler

Executive Director

www.lesbian.gr


 
91392
Aigyptos
by .... 07:16pm, Monday April 14 2003
Stin Aigypto prin kati evdomades pano apo 10 atoma (den thymamai akrivos ton arithmo) efagan 3 xronia fylaki gi to "adikima tis omofylofilias".
 
91398
ton ellhniko strato ksexases
by eterofilos me sebasmo stous gay 07:23pm, Monday April 14 2003
Fyle Gay,

ksexases ton ellhniko strato! edo einai xeiroteroi!

toulaxiston ekei to lene sta xartia.

sthn ellada einai KOTES kai den exei POY8ENA sta filadia gia tin enhmerosh twn fantarwn ti ginetai sth periptosh twn gay.

Par'ola auta einai gnwsto oti an de tous ekseftelisoun tous ANEBAZOYN TH 8HTEIA GIA 12 MHNES.

Tetoia antimetopiseis exoun OLOI oi antirisies tou stratoy.

DEN apalasonte, KANOYN TA IDIA + 12 MHNES.

gay, antirisies stratou gia ka8e logo, 8riskeutiko, ideologiko h' politiko.
 
91486
Μα τέλος πάντων είστε τόσο άσχετοι;
by Αλληλεγγύη σε όλους τους καταπιεσμένους 10:17pm, Monday April 14 2003
Υπάρχουν μερικά κολλημένα μυαλά που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι άλλο ο δίκαιος αγώνας των Παλαιστινίων και άλλο το πώς οι Παλαιστίνιοι τοποθετούνται ως λαός σε θέματα σεξουαλικής ελευθερίας.Βέβαια αμφισβητώ τα ...φιλοπαλαιστινιακά αισθήματα των άλλων γραφόντων αφού ξέρω ότι είναι μάλλον τα ομοφοβικά τους αισθήματα που τους ωθούν να τα λένε αυτά.Πρέπει όμως να μάθουν ότι το γεγονός ότι οι Παλαιστίνιοι είναι μάρτυρες του αμερικάνικου ιμπεριαλισμόυ δεν αναιρεί το γεγονός ότι η πλειοψηφία τους επηρεάζεται από τις υπερσυντηρητικές ιδέες του Ισλάμ.Και ότι το κίνημα τους έχει κυρίαρχα θρησκευτικό χαρακτήρα.Οπότε αυτός ο Παλαιστίνιος ομοφυλόφιλος αξίζει τη συμπαράσταση όλων μας.
 
91503
aei aei
by ? 10:43pm, Monday April 14 2003
oso fasistas ein'o Sadam einai ki'o Bush mazi

kai oso imperialistis einai o Bush htan ki'o Sadam otan thn epese sto koubeit.

gi'auto bgalte to skasmo papagalakia ths skouriasmenhs palaio-aristeras kai upostirixtes ili8ion dolofonwn opws o Bin Laden kai 17N kai ANOIKSTE TA MATIA SAS.

a) H USA askei AKRA imperialistikh politikh opws kai to Iraq se ligotero "SIK" styl (poly ligotero sik)

b) Oso fasistas einai o Bush toso kai o Sadam, Diktatoras htan MAlaaaaaaaakes.

g) mias kai to e8esa to 8ema, to mono pou katafernoun typoi Bin Laden kai 17N kai loipoi malakes POY DEN EXOYN KAMMIA SXESH ME TOYS PRAGMATIKOUS EPANASTATES EINAI

g1) na skotonoun anipopsiastous ASXETOUS an8rwpous poy oudemia sxesh exoyn me to stoxo tous, auto kolaei EIDIKA se kati ili8ious typou Bin Laden

g2) Na dinoun THN APOLYTH DIKAIOLOGIA se fasistes opws Bush kai parea kai ELLHNIKH MPATSARIA na askoun METRA AKRWS FASISTIKA "gia thn eleu8eria apo thn tromokratia".

Balte mialo prin einai arga.

Stoxos den einai POION FASISTA h' POION DOLOFONO 8a ypostirikshs alla TI KANEIS ESY

Esy..

Esy..

Es..
 
91506
hahaha
by ? 10:49pm, Monday April 14 2003
haha, mikre fasista akrodeksie POYSTH, giati esy eisai o POYSTHS, oxi oi omofilofiloi gia na kaneis tetoies XRYSAYGITIKES dhloseis edo mesa.

Th mera pou "to kinhma" 8a diwxnei tous omofilofilous 8a einai h mera poy 8a fygw, h mera poy 8a fygei ka8e anoixtomoialos kai 8a minoyn ta SKATA san esas poy lete tetoies ASFALITIKES kai XRYSAYGITIKES malakies.
 
91607
Anarxofasistes ki aristerofasistes
by Vangelis Giannelos 02:00am, Tuesday April 15 2003
Den katalabainw giati orismenoi gay kai lesbies sokarontai pou synantoun fasistes aristerous kai fasistes anarxikous! O fasismos den exei oute synora oute oria. Kai fasistes omofylofiloi yparxoun. To "aristeros" den einai allothi opws tha ithelan merikoi na to parousiazoun. Oute to "anarxikos" einai allothi.

Se zitimata pou aforoun tous omofylofilous, oi aristeroi einai statistika toso fasistes oso ki oi deksioi. Oi omofylofiloi to exoun zisei sto petsi tous. Giati sokarizomaste an kapoioi episkeptes tou INDYMEDIA den apexoun kai poly apo to "patris thriskeia oikogeneia"; Edw exoume lesbia fasistria kai kommounistria se paketo 3 se 1 pou sokaretai kiolas giati tin ebalan na orkistei se pio psili thesi apo ton arxiepiskopo tis!!! Min koroideyomaste. H paranoia ki o fasismos einai aderfia didyma! Oute akri bgainei oute logiki !
 
91633
Η μοσσαντ μιλάει
by ζάμπια 05:02am, Tuesday April 15 2003
Προσέξτε τι γράφουν. Αντιγράφω από τό
κείμενο.
-----------------------
Part 1
H Lorida tis Gazas einai akoma pio dysoli ama eisai Gay
O Tarek (pou olokliro to onoma tou den exei dothei stin dimosiotita gia eynooitous logous) einai enas nearos gay, Palestinios pou dikastikes stis 16 Martiou sto Israel giati den eixe adeia paramonis stin xora. H apofasi tou dikastiriou thelei na apelathei kai na gyrisei stin Lorida tis Gazas pou ekei ton perimenei i thanatiki katadiki giati einai gay, ayto einai to adikima tou.
" Drapeteysa apo tin Gaza kai irtha sto Israel gia na ziso, oxi gia na me xanagyrisoun piso kai na me skotousoun, as me boithisei kapoios".
--------------------------------------------

Πρώτον γράφει ότι οι Παλαιστίνιοι σκοτώνουν ;;; τούς
ομοφυλόφιλους. Απόλυτη προπαγάνδα μοσσάντ.

Υστερα προσεξτε τόν τρόπο. " Δραπεύτευσε λένε από
τήν λωρίδα της Γάζας ". Δραπεύτευσε στήν
ελευθερία του Ισραήλ.
Στήν Γάζα σταυρώνουν ένν ολόκληρο λαό, τόν
σκοτώνουν, τόν κατεδαφίζουν, τον εξευτελίζουν
καθημερινά, τόν κρατούν φυλακισμένο μέσα
στο ίδιο τους τό σπίτι κι αυτός δραπευτεύει
δεν γνωρίζει τίποτα τρεχει μόνο να
κρυφτεί στήν ελευθερία που τάχα του παρέχουν οι δολοφόνοι του λαού του.
Ανώμαλοι, όχι για τις σεξουαλικές τους έξεις αλλά
για τις πολιτικές τους θέσεις.

Ας με βοηθήσει κάποιος γράφει στό τέλος. Ποιόν; Αφού
δεν γρλαφει τ όνομά του κι ούτε πρόκειται ποτέ.
Αλλά το βρωμερό μήνυμά του το περνάει, αυτός άλλωστε ολοφάνερα είναι ο στόχος του κειμένου. Δεν είναι η πρώτη φορά που η φασιστική προπαγάνδα χρησιμοποιεί μειονότητες επειδή ξέρει πώς όλοι θα τσιμπήσουν. Αλλά το κείμενο αυτό βγάζει μάτι. Μοσσάντ.
 
91651
Δεν πάμε καλά...
by straight... 09:14am, Tuesday April 15 2003
Εδώ ο κόσμος χάνεται...!
Φυσικά το κίνημα χωρά τους ομοφυλόφιλους ως κίνημα και αντιρατσιστικό και πολύχρωμο αλλά και εσείς ρε παιδιά μην κάνετε κέθετι για να σας την πούνε.Αυτό που ενδιαφέρει είναι να σταματήσει ο πόλεμος,η ελευθερία της Παλαιστίνης,η αντίσταση στην παγκοσμιοποίηση κτλ. και όχι με ποιόν πάει ο άλλος στο κρεβάτι του.Βέβαια ως αντιρατσιστικό το κίνημα σέβεται τον καθένα και είναι σεβαστό ο κάθε είδους αδικημένος να βγαίνει στον δρόμο και να φωνάζει για το δίκαιό του και την διαφορετικότητά του αλλά μέχρι ένα σημείο.Αν όλοι φωνάζουμε να σταματήσει ο πόλεμος και μια παρέα φωνάζει ότι είναι ομοφυλόφιλοι τότε επιτρέψτε μου να γελάσω.Άμα είναι έτσι και μια άλλη παρέα να φωνάξει ότι έχουν καιρό να γαμήσουν και μια άλλη ότι είναι άσχημοι και παρθένοι και μια άλλη ότι έχουν και γαμώ τις γκόμενες και γαμάνε κάθε μέρα κτλ.
Το έριξα στην πλάκα αλλά μιλάω σοβαρά.Ας βάλουμε προτεραιότητες και αυτοέλεγχο γιατί αλλιώς...
 
91719
2 οψεις
by καραβανοσκυλο 12:03pm, Tuesday April 15 2003
Το οτι ο επιθεωρητης των Η.Ε,ηταν πρωην πεζοναυτης,και ανθρωπος των μυστικων υπηρεσιων δεν ενοχλει κανεναν,αλλα σπευδουν αρκετοι να τον υπερασπιστουν λογω της ομοφυλοφιλιας του!!!!Και το δεξι χερι του χιτλερ ο περιβοητος ερνεστ ραιμ ηταν ομοφυλοφιλος,μηπως επεσε θυμα κατα την νυχτα των μεγαλων μαχαιριων λογω της ομοφοβιας των ομοιδεατων του;;;;;
Μετα μου ακουγετε αστειο και γελοιο καποιος να κατατασετε σαν επαγγελματιας στον στρατο,ειδικα στους αμερικανους πεζοναυτες,που ειναι ο ορισμος του μιλιταρισμου,και να ανακαλυπτει οτι ειναι ευαισθητος ομοφυλοφιλος,και κατα της βιας!!!!Καλα οταν υπεγραφε που ακριβως νομιζε οτι κατατασοταν στον ερυθρο σταυρο;;;;
Γενικωτερα,καπου μου φαινετε οτι αρκετοι ομοφυλοφιλοι χρησιμοποιουν το κινημα ως μεσω εκφρασης των αποψεων τους και διαμαρτυριας για την ομοφοβια,χωρις αναγκαστικα να ασπαζονται τον ιδεολογικο χαρακτηρα του κινηματος.
Και τελος,το ολο gay lifestyle της λαμψης,της γκλαμουριας,των clubs,ελαχιστη σχεση εχει αισθητικα αλλα και ιδεολογικα με το αντιεξουσιαστικο κινημα.
Μην ξεχναμε οτι σε πολλους επαγγελματικους τομεις οι ομοφυλοφιλοι διαπρεπουν και πολλοι διασημοι ελληνες μουσικοι,τραγουδιστες,σχεδιαστες μοδας,ηθοποιοι ειναι δηλωμενοι gay η εστω δεν κανουν τιποτα για να κρυψουν τις ερωτικες τους προτιμησεις.
Τελικα μεγαλυτερο προβλημα ρατσισμου εχεις σημερα αν εισαι αφραγκος και οχι ομοφυλοφυλος.
 
91726
Οικογενεια
by Υο 12:07pm, Tuesday April 15 2003
Η πατριαρχικη οικογενεια ηταν, ειναι και θα ειναι η βαση του συστηματος εκμεταλλευσης ανθρωπου απο ανθρωπο. Διαιωνιζει την ιεραρχικη δομη της εξουσιας αναπαραγωντας εξουσιαστες και εξουσιαζομενους, καταπιεστες και καταπιεζομενους. Δεν γνωριζει θρησκειες, συνορα, οικονομιες. Βρισκεται παντου!!! Οποιος "σπαει" τα στεγανα αυτου του μοντελου (με οποιονδηποτε τροπο) καταδικαζεται....
Υ.Γ Η Μαρια που γραφει το αρθρο ειναι γνωστη για τη δραση της, δεν πειθετε κανενα με κατηγοριες τυπου μοσσαντ κλπ
 
91754
εισαι αστείος
by δελφίνια 01:03pm, Tuesday April 15 2003
Ωστε κατα την γνωμη σου προηγήθηκε η οικογενεια εκ της οποίας και τα κράτη, τα εκμεταλευτικα συστήματα κλπ !! Μπράβο φίλε, είσαι απίθανος. Αρα, όπως είναι εκ των λόγων σου επόμενο, η βασική μας επιδίωξη και ο αγώνας μας να ναι οχι κατα συστημάτων, αυταρχικών, κρατικών, εκμεταλευτικών δομών, αλλά κατά της οικογένειας, αφού εξ αυτής όλα τα κακά !! Παλι μπράβο φίλε. Κι επομένως, αν διαλύσουμε την οικογένεια που ναι η αιτία, η πρωταρχική πηγή του κακού όλα τ αλλα θα λυθούν μονάχα τους ! Είσαι ωραίος. Και πως θα διαλύσουμε την οικογένεια ; Ε, νά, ορίστε ένας βασικός και κύριος τρόπος, η ομοφυλοφιλία !!! Αφού η ομοφυλοφιλία είναι διαλυτική της οικογένειας είναι από μόνη της επαναστατική !!! Εξου η αυτοαναφορά : οι ομοφυλόφιλοι της Παλαιστίνης ορίζουν την "πόοδο" ή την ελευθερία σε αναφορά μόνο με τόν εαυτό τους. Πρωτοφανές φίλε !
Φυσικά, όλα αυτά πού γράφεις είναι τρίχες κατσαρές. Και η Μαρία την οποία δεν γνωρίζω, και τό κίνημα μ αυτές τις αρχές δεν ειστε παρα αντιδραστικά νεοταξικά στρατιωτάκια με ρόζ στολές. Αλλά στρατιωτάκια, το ρόζ δεν σας σώζει. Δεν είναι η πρώτη φορά πού η εξουσία χρησιμοποιεί μειονοτικές ομάδες εναντίον των ανθρώπων και των λαών. Τα ΕσΑ του Ναζισμού ήταν κυρίως ομοφυλόφιλοι.
Η ανακοίνωση είναι Μοσσάντ 100%.
 
91768
ΓΚΑΙΥΦΑΣΙΣΜΟΣ
by χελιδόνια 01:23pm, Tuesday April 15 2003
Ορίστε και ο Μόσκος που αναφέρεται στήν ανακοίνωση. Για να μην νομίζουν πως τρώμε κουτόχορτο. Ε, οποιος εχει λίγο μυαλό βλέπει και καταλαβαίνει.
Charles Moskos
Charles Moskos is an Annenberg Visiting Fellow, Professor of Sociology at Northwestern University and Chairman of the Inter–University Seminar on Armed Forces and Society. He has been a Fellow at the Woodrow Wilson International Center for Scholars, a Rockefeller Humanities Fellow, and a Guggenheim Fellow. He holds the Distinguished Service Medal, the U.S. Army's highest decoration for a civilian. Moskos also has been decorated by the governments of France and the Netherlands for his international studies on armed forces and society. Moskos received his B.A. from Princeton University, served as a draftee in the Combat Engineers, and then received his Ph.D. from the University of California, Los Angeles.

Μοσσάντ 100% η ανακοίνωση της Μαρίας. Ρόζ φασιστάκια !
 
91769
Ποιοι υπονομεύουν την οικογένεια
by καρχαρίες 01:29pm, Tuesday April 15 2003
Είναι δείγμα της κατάντιας του αριστερού κινήματος να βγαίνουν σκανδαλισμένοι διάφοροι κοινωνικά συντηρητικοί που αυτοθεωρούνται ως αριστεροί και να επιπλήττουν όποιον επικρίνει την οικογένεια.
Η κριτική της οικογένειας υπήρξε ιστορικά συστατικό στοιχείο του λόγου του αριστερού και κομμουνιστικού κινήματος (και του αναρχικού βέβαια). Αναφέρεται και στο κομμουνιστικό μανιφέστο.
Παραδοσιακά, η κατηγορία ότι "θέλουν να υπονομεύσουν τον ιερό θεσμό της οικογένειας" (και ότι υποκινούνται από τους Εβραίους) απευθυνόταν μόνιμα στους αριστερούς από τους διώκτες τους, το σύμπλεγμα χωροφυλάκων/δασκάλων/παπάδων.
Είναι γελοίο, και θλιβερό ταυτόχρονα, ότι ο/η/τα "δελφίνια" επαναλαμβάνει τις ίδιες ακριβώς κατηγορίες ενάντια στους "νεοταξίτες".
 
91839
ροζ φασισμός
by σαργάνες 02:45pm, Tuesday April 15 2003
Και αφελής είσαι και επιπόλαιος καί ολίγον αγράμματος. Η κριτική της αγίας οικογένειας είναι νόμιμη και στοιχέιώδες καθήκον της αριστεράς. Ομως αλλο η κριτική και άλλο η αναγωγή της οικογένειας σε πρωταρχικό αίτιο.
Καλά αυτό, αστο γιατί θα σου πέσει βαρύ. Από που κι ως πυ όμως η ομοφυλοφιλία αποτελεί κριτική κάν της οικογένειας ; Οι ομοφυλόφιλοι σ όλο τόν κόσμο ζητάνε να παντρεύονται και να υιοθετούν παιδιά, να σχηματίζουν οικογένειες. Και οι οικογενειες που σχηματίζουν εχουν "κανονικές" δομές, δηλαδή κάποιος παίζει τόν μπαμπά και κάποιος την μαμά, και αντιστοίχως με τις λεσβίες. Ειναι αυτά κριτική της πατριαρχικής οικογένειας ;

Το κείμενο αυτής της ρόζ φασίστριας Μαρίας είναι απαράδεκτο και αντιδραστικό μεχρι το μεδούλι. Παλαιστίνιοι που δραπετεύουν στο ελεύθερο κι ωραίο Ισραήλ, Παλαιστίνιοι που δολοφονούν ομοφυλόφιλους, καθηγητές των Ιδρυμάτων Ροκφέλλερ και Γκούγκεχαιμ και πολλών στρατιωτικών σχολών, όλα αυτά ανακατα σ ένα κείμενο τουρλουμπούκι, κατευθυνόμενο και αντιδραστικό.
Ροζ φασισμός. Το χουμε ξαναδεί τό έργο.
 
91865
Tin kourtina 1 i tin kourtina tria;
by Vangelis Giannelos 03:05pm, Tuesday April 15 2003
Δεν καταλαβαίνω τη νοοτροπία της επιλογής ναζισμού! Απότι φαίνεται ορισμένοι απαιτούν να διαλέξω ανάμεσα στο ναζισμό των Εβραίων, το ναζισμό του Ισλάμ (ή και το ναζισμό του Χριστιανισμού, για να μην ξεχνιόμαστε). Να διαλέξω αν τον ομοφυλόφιλο Παλαιστίνιο και την Παλαιστίνια γυναίκα θα τους καταπιέζει ο κακός Εβραίος κατακτητής ή ο κακός Ισλαμιστής δικαστής/σύζυγος κτλ.

Να πάνε να πεθάνουν ΟΛΟΙ οι ναζιστές, ας σκοτωθούν μεταξύ τους ΟΛΟΙ. Έτσι ώστε οι Παλαιστίνιοι ομοφυλόφιλοι, οι γυναίκες και όσοι ξέρουν να σέβονται το διπλανό τους, να ζήσουν ειρηνικά. Ας ζήσουν μόνον οι Ισραηλινοί που ξέρουν να σέβονται. Οι εβραιο-ναζιστές, οι ισλαμο-ναζιστές, οι χριστιανο-ναζιστές και γενικώς εκείνοι που μεθοδικά και οργανωμένα εκπαιδεύουν τους πληθυσμούς - με πρόσχημα τη θρησκεία - στην καταπίεση, στις διακρίσεις και στο μίσος, μακάρι να σκοτωθούν ΟΛΟΙ μεταξύ τους.

Εγώ δε θα πειστώ ΠΟΤΕ να διαλέξω φασισμό. Κι ούτε θα χαιδέψω κανέναν φασισμό επειδή τον θεωρώ "αυτονόητο" όπως κάνουν οι δήθεν προοδευτικοί και δήθεν αριστεροί οι οποίοι ΔΕ ΛΕΝΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ για τον αποκλεισμό των γυναικών από το "Αγιο Ορος". Το κόλπο να ονομάζουμε τους ναζισμούς "παράδοση" για να τους διαιωνίζουμε το ξέρουν ΟΛΟΙ. Κι οι εβραιο-ναζιστές κι οι ισλαμο-ναζιστές κι οι χριστιανο-ναζιστές. Όσοι διαμαρτύρονται για τον έναν ναζισμό και κάνουν στραβά μάτια για τον άλλο δεν πείθουν κανέναν !!!
 
91896
Ροζ Φασισμος
by Πεύκα 03:39pm, Tuesday April 15 2003
Η ανακοίνωση είναι κατευθυνόμενη καί φασιστική όπως και αυτά πού γράφει ο Γιαννέλος.
Και επιλέγει φασισμό. Προσκυνάει τήν ωμή βία, τήν καταπίεση και την εκμετάλευση και κάθε αυταρχισμό, αρκεί αυτός να αναγνωρίζει τό δικαίωμα των ομοφυλοφίλων να ασκούνται ελευθέρως.
Ειναι παλιό κόλπο, αντί να δείχνεις την κύρια αιτία του κακού να παρασύρεις τόν κόσμο σε δευτερευοντες στόχους. Αυτό κάνουν τα ρόζ νεοταξάκια. Ειναι κλασσική περίπτωση μειονότητας που συμμαχεί με τα αφεντικά. Σας θυμίζω την εκλογική συμμαχία τους με τους εθνικιστές Σκοπιανούς του Ουρανίου Τόξου.
Η κραυγή του Γιαννέλου " δεν επιλέγω φασισμούς" την ώρα που οι Παλαιστίνιοι πεθαίνουν, τήν ώρα που ενας ολόκληρος λαός πνίγεται μέσα στό αίμα του, είναι αηδιαστική. Φερέφωνα της Νεας Ταξης Πραγμάτων, στρατιωτάκια με ρόζ χαρούμενες σβάστικες.
Το δε κείμενο της " Μαρίας" επάνω, με τις δήθεν καταγγελίες περί δολοφόνων Παλαιστινίων και τα τσιτάτα
του καθηγητή των αμερικανικών στρατιωτικών σχολών και των ιδρυμάτων Ροκφέλλερ αποτελεί μνημείο.

Λίγη ντροπή, αλλά πού να την βρείτε !
 
91898
Χρωματικοι φασισμοι
by Υο 03:40pm, Tuesday April 15 2003
Βλεπω οτι η αναφορα και μονο της λεξης οικογενεια προκαλει εκρηξεις! Ωραια! Το σχολιο μου ηταν για την πατριαρχικη οικογενεια και την ιεραρχια που αναπαραγει. Η ομοφυλοφιλια δεν ειναι επαναστατικη ντε και καλα επειδη δεν ανταποκρινεται στο μοντελο. Καμια σχεση. Η επαναστατικοτητα θελει συνειδηση. Θελει ν'αναγνωριζεις την εξουσια οπου κι αν κρυβεται και να την πολεμας, οπως μπορεις. Με βρισιδια και εξορκισμους δεν γινονται πολλα. Σκεψη θελει..
 
91913
Εκρηξεις
by σσ 03:54pm, Tuesday April 15 2003
Εκρήξεις - λέμε τώρα - προκαλεί η εξής ηλιθιότης που εγραψες παραπάνω και την οποία αντιγράφω εδώ ετσι να μην κουράζεσε.

------------
Η πατριαρχικη οικογενεια ηταν, ειναι και θα ειναι η βαση του συστηματος εκμεταλλευσης ανθρωπου απο ανθρωπο.
------------

Κέρδισες την ρόζ σβάστικα. Αντε τώρα να βοηθήσεις Παλαιστίνιους ομοφυλόφιλους να δραπετεύσουν στό ελεύθερο Ισραήλ.
 
91950
ΝΑΙ ΝΑΙ
by τακς 04:33pm, Tuesday April 15 2003
Εχεις δίκαιο φίλε. Οσο για τον παραπάνω δες εδώ τι γράφει στο πνεύμα του Γιαννέλου και της Μαρίας

" Θελει ν'αναγνωριζεις την εξουσια οπου κι αν κρυβεται και να την πολεμας, οπως μπορεις "

Και μιλάει για σκέψη ! Και οι ταξιτζήδες πουλάνε και ασκούν εξουσία, οι περιπτεράδες, οι σουβλατζήδες, όλοι. Μικρή ή μεγάλη, λόγω συστήματος που αλλοτριώνει τους ανθρώπους και τους αναγκάζει να ζουν σε αυταρχικές και εξουσιαστικές απάνθρωπες δομές. Αλλά επειδή ακριβώς σκεφτόμαστε σε αντίθεση με τους ρόζ νάρκισσους, ξέρουμε πώς υπάρχει ένας κόμπος που αν τον λύσεις λύνονται ταυτογχρόνως οι μικρότεροι. Ξερεις επίσης πώς δεν μπορείς να αναλώσεις όλη σου την ζωή λύνοντας τους μικρούς δευτερεύοντες κόμπους γιατί δεν θ αλλάξει τίποτα αν δεν πολεμάς την αιτία του κακού.
Δεστε τα κείμενά τους. Αντί να πολεμάνε με τους Παλαιστινίους εναντίον της μαύρης και απάνθρωπης κατοχής, πολεμάνε να ελευθερωθούν ΠΡΩΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ.
ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΡΟΖ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ, ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ.
ΕΙΣΤΕ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ ΡΑΜΣΦΕΛΝΤ
 
91957
Εχω παθει πλάκα
by Κρητικός 04:38pm, Tuesday April 15 2003
Εχω πάθει πλάκα με τα κείμενα των ομοφυλ. που προσπαθούν να αμαυρώσουν και να ρουφιανέψουν τόν αγώνα των Παλαιστινίων χρησιμοποιόντας μαλιστα εργασίες και αναφορές από γνωστά αμερικάνικα νεοφασιστικά θίνκ τάνκ. Κρατάω τα κείμενα να τα βάλω στις σελίδες μου να δει όλος ο κόσμος τι κουμάσια είναι.
 
91971
πήγε να βρεί (στις ΗΠΑ) την ελευθερία του..."
by εντυπωσιαμένος 04:58pm, Tuesday April 15 2003
...την ελευθερία να είναι gay(!)"...και γύρισε στο Ισραήλ, για ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία(!!!)
ένας παλαιστίνιος, που ενώ ο λαός του πεθαίνει, σκέφτεται και πράττει ό,τι απαιτεί την ελευθερία του κ.... του!!!

βρήκατε τώρα και ωραίες λέξεις..."ομοφοβία"(!!!!!) ποιός φοβάται τις αδελφές? σε τέτοιες περιπτώσεις τις περιφρονεί - δικαίως - αλλιώς θα αδιαφορούσαμε.

Τέλος πάντων ...ας ασχοληθούμε με τίποτε άλλο...ορισμένοι έχουν στην κυριολεξία, του κ.... τους το χαβά!
 
91974
Για τους κόμπους
by Khayman 05:01pm, Tuesday April 15 2003
Σαφώς και λυνοντας τον μεγάλο κόμπο λύνεις και τους μικρότερους. Δεν ειναι δυνατόν ομως να περάσεις τη ζωή σου περιμένοντας να λυθεί μόνος του αυτός ο κόμπος, αρα το μόνο που σου μένει ειναι να αρχίσεις να λύνεις κόμπους, οπου τους βρείς. Δεν περιμένουμε την ιδανική κοινωνία για να αναγνωριστούν τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων, των γυναικών, των ανδρών, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, παλεύουμε γι'αυτά τώρα, και αυριο και για πάντα, και θα συνεχίσουμε να παλεύουμε ακόμα και οταν θεσπιστεί αυτή η ονειρική κοινωνία. Ειδάλως δεν διαφέρουμε διολου απο τους χριστιανούς που περιμένουν τη Δευτέρα παρουσία. Η δευτέρα παρουσία δεν έχει θέση ανάμεσα μας, ουτε λυτρωτές υπάρχουν, ούτε προστάτες, ολα ειναι εδώ και ολα ειναι στα χέρια μας.

Για την οικογένεια; Η κριτική του θεσμού δεν στοχεύει το να πλήξει την έννοια, αλλα τον παγιωμένο θεσμό, που φυσικά και χαρακτηρίζεται απο τον πατριαρχισμό, ακόμα και οταν η γυναίκα αναλαμβάνει τον κυρίαρχο ρόλο, ακόμα και οταν ενα ζευγάρι λεσβιών τυποποιεί την σχέση του σύμφωνα με τα κοινωνικά στερεότυπα του πατριαρχισμού. Με προβληματίζει εντονα η εκρηξη ορισμένων στο ακουσμα της κριτικής ως προς τον θεσμό της οικογένειας, που κι εγώ πιστεύω οτι στην παραπάνω περίπτωση ειναι υπερβολική. Εννοείται για μένα πως ο πατριαρχισμός δεν ειναι παρα ενα (μεγάλο ομολογουμένως) μέρος του συνολικοτερου προβλήματος, οχι το ίδιο το πρόβλημα.

Τέλος πάντων, δεν έχω πολλά ακόμα να πω, πέρα απο οτι για την Παλαιστίνη προέχει αυτή τη στιγμή το τέλος των θανάτων. Το θρησκευτικό μίσος και ο φονταμενταλισμός τρέφονται απο αυτόν τον πόλεμο που έχει κυρήξει ο ισραηλινός στρατός στους Παλαιστίνιους και δεν υπάρχει καμμία ελπίδα προόδου ως τη μέρα που τα παιδάκια θα σταματήσουν να μαζεύουν τα κομματιασμένα αδέρφια τους απο τον δρόμο. Ειναι δύσκολο, αν οχι άστοχο να μιλάμε για κοινωνικές αλλαγές αυτή τη στιγμή, αυτό ελπίζω να μπορεί να γίνει κατανοητό. Και φυσικά θα συμφωνήσω με το Βαγγέλη για το οτι οφείλουμε να ασκούμε κριτική σε όλους, ακόμα και στους Παλαιστίνιους, αλλα οφείλουμε να θυμόμαστε πάντα που βρισκόμαστε και ποιές ειναι οι συνθήκες γύρω μας.

Προέχει να σταματήσουν να πεθαίνουν παιδιά, ανδρες, γυναίκες, ανεξαρτήτως σεξουαλικών επιλογών
 
91984
Μαύρα μούρα άσπρα μούρα...
by Vangelis Giannelos 05:15pm, Tuesday April 15 2003
Σπουδαίο κριτήριο μας πρόσφεραν ο Πεύκος: το κριτήριο του "ποιος σκοτώνει περισσότερους". Φαίνεται ότι έγινε "αυτονόητο" το να ζώνεσαι εκρηκτικά και να αυτοκτονείς ανατινάζοντας αδιακρίτως ένοχους κι αθώους. Όπου νάναι θα με πείσει κιόλας ότι άμα σε σκοτώσει ο εβραιο-ναζισμός πεθαίνεις περισσότερο, ενώ όταν αυτοκτονείς για την ισλαμο-ναζιστική τζιχάντ, πας στον παράδεισο και σε αποζημιώνουν τα "ουρί"!

Τα κόλπα για την επιβολή του ενός ναζισμού στον άλλο είναι αρχαία. Κι όλο το ενδιαφέρον των πεύκων, των βλήτων ή άλλης τέτοιας χλωρίδας, είναι για να αλλάξουν ναζισμό οι Παλαιστίνιοι κι όχι να απαλλαχτούν από το ναζισμό. Σ' αυτό το είδος των "αντι-εξουσιαστών", ανήκουν κι όσοι δέρνουν τη γυναίκα τους και τα παιδιά τους. Σαν καλοί χριστιανο-ναζί θα πάνε στην εκκλησία τους σε λίγες ημέρες, θα γιορτάσουν με χαρά την Εβραϊκή έξοδο(=Πεσάχ) από την Αίγυπτο, θα ρίξουν καμιά σφαλιάρα στη γυναίκα τους, και μετά θα έρθουν να μας πουλήσουν αντι-εξουσιαστικά παραμύθια αντι-σημιτικής έμπνευσης.

Προσωπικά δεν βλέπω ΚΑΜΙΑ διαφορά ανάμεσα στο ναζισμό του Χίτλερ, στο ναζισμό του Εβραϊσμού, στο ναζισμό του Ισλάμ και στο ναζισμό του Χριστιανισμού. Οι μέθοδοι επιβολής και ισοπέδωσης είναι ΟΛΟΙΔΙΕΣ. Βλέπω σοκαρισμένος την ξετσίπωτη, γκεμπελική μέθοδο του Πεύκου που άλλαξε ύπουλα τα "ροζ τρίγωνα" σε "ροζ σβαστικες"!! Δεν του περισσεύει ΟΥΤΕ ΛΙΓΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ για τα θύματα του χιτλερικού ναζισμού που είναι καταγραμμένα και τεκμηριωμένα. Που θα βρει τσίπα να σεβαστεί τον Παλαιστίνιο ομοφυλόφιλο που βασανίζεται από τον ισλαμικό ναζισμό;
 
92025
Κhayman
by Eλατος 06:59pm, Tuesday April 15 2003
Καλά ο Γιαννέλος δεν είναι για συζήτηση. Δεστε κατάντια. Τσιτάρει και ανύπαρκτες προτάσεις ως απατεών που είναι. Και τολμά και κριτική των Παλαιστινίων με κείμενα σαν αυτά της "Μαρίας;" μνημεία νεοταξικής κακοφιαγμένης κιόλας προπαγάνδας.

Κέυμαν πάνω γράφεις πώς πρέπει να λύνεις κόμπους όπου τους βρείς. Κάτω όμως γράφεις πώς προέχει ...κλπ. Προέχει σημαίνει πρέπει να γίνει κάτι πρίν από κάτι άλλο. Μ αυτό συμφωνώ.
Επειτα φίλε Κέυμαν γνωρίζεις όπως καταλαβαίνω τό πρόβλημα των μειονοτήτων, τις συμμαχίες τους και τους τρόπους με τους οποίους οι εξουίες τους καταντούν κύμβαλα αλλαλάοντα. Σαν τόν φίλο μας τόν Γιαννέλο από δω.
Οι κοινωνίες είναι αργοκίνητες και αγκυλωμένες. Αλλάζουν αλλά αλλάζουν δύσκολα και αργά. Ο λόγος εχει να κάνει με τόν αργό χρόνο της Ιστορίας ο οποίος διέπει και οδηγεί τις κοινωνίες. Τα ατομα τρεχουν κι αλλάζουν και αισθάνονται γρηγορότερα.
Γι αυτό - και για πολλά αλλα - είναι ευθύνη των μειονοτήτων να ορίσουν τις συμμαχίες τους, αυτά που εσύ φίλε παραδέχεσαι πώς προέχουν. Με άλλα λόγια, εσύ σαν μειονότητα πολεμάς μαζύ με τους Παλαιστινίους εναντίον της βάρβαρης μαύρης και θανατηφόρου κατοχής της πατρίδος του γιατί μόνο τότε κι έτσι αλλάζεις την κοινωνία.
Αυτοί εδώ οι αγράμματοι την ώρα που οι άλλοι πεθαίνουν και αιμοραγούν θεωρούν πώς προέχει η αλλαγή της κοινωνίας. Αγράμματοι, ασχετοι και ρηχοί.

Γιαννέλο σε βυθομετρω με μια φοτρκέτα αγόρι μου.
 
92034
Bravo Vaggeli Giannelo
by Maria Cyber 07:23pm, Tuesday April 15 2003

Exo perasei ta prota mou activistika xronia se organoseis tis exokynobouleytikis aristeras kai panta me mathainan oti otan oi ergates tha erthoun stin exousia ta pragmata tha einai ola kala kai gia tis gynaikes kai gia tous gay kai lesbiesklp....
Kathisa se aytes tis organoseis gia arketa xronia kai etrexa kai se lesbiakes organoseis giati i alitheia einai oti ithela na briskomai kai me lesbies kai gay kai na bazoume ta dika mas amesa problimata giati mexri na ginei i epanastasi oyte oi synrtofoi den mas sebontousan sas gynaikes kai di os lesbies.

Kala to egratiko kai nai symfono i ergatiki taxi stin exousia alla to xerete oti otan bgainoume apo to lesbiako bar pou brisete sta exarcheia kai kathomastan mia parea files kai kaname xabale kai pesane kai kati filakia kapoioi epidoxi anarxikoi (theloun na legontai) epeidi den tous balame stin parea mas, mas spasane ta tzamia kai tous kathreptes tou aytokinitou?

Gnorizete oti i organosi WOMEN IN BLACK tote me tous Servous stelnane xiliades kataggeleis kai legane oti
dexonatai akribos tin idia bia os gynaikes apo Servous?

Katalabainete oloi eseis pou grafete tis diafores malakies, oti milate apo thesi isxyos os antres dynatoi, ean eisastan kragmenes aderfes kai sas kynigagane na sas skotosoun, an sas blepane san miasmata kai prodotes tou agona tous (giati se enan polemo oi monoi sebastoi einai oi dynatoi antres, oi geroi, gynaikes, paidia, aderfes, lesbies, travesti einai axristoi kai prodotes, thymata kai leia gia ta pinasmena kablia ton antron pou polemou)

Exete to elaxisto myalo na mpeite stin thesi kapoiou pou pragmatika den xora pouthena kai aplos prospathei na min pethanei.

Ean oloi eseis pou bgazete ayto to misos gia tous gay kai tis lesbies eixate mia aderfi H enan aderfo tha ton skotonate eseis H tha afinate na ton skotosoun oi islamistes giati einai miasma gia tin patrida kai tin thriskia tous?

Pos mporeite na milate etsi????

Telika ena pragma blepo oti apo tote pou imouna sto xoro tis exokoinobouleytikis aristeras mexri simera (10 xronia meta) sxedon tipota den exei allaxei

EKTOS pou me megali mou xara eida tin dimourgia tis omada PROTOBOULIA OMOFYLLOFILON mia omada pou proextete apo tous kolpou mia organoseis Marxistikis

Re paidia pos mporeite kai milate me tetoio misos?


Panta Filika
Maria Cyber
 
92042
Τι μου λες...
by 75011, η ασχετη και ρηχη 07:34pm, Tuesday April 15 2003
"Αυτοί εδώ οι αγράμματοι την ώρα που οι άλλοι πεθαίνουν και αιμοραγούν θεωρούν πώς προέχει η αλλαγή της κοινωνίας. Αγράμματοι, ασχετοι και ρηχοί" είπε ένα γραμματιζουμενο Χριστουγενιάτικο Δέντρο

"Προέχει να σταματήσουν να πεθαίνουν παιδιά, ανδρες, γυναίκες, ανεξαρτήτως σεξουαλικών επιλογών" ειχε πει ο Khayman.

Κι αυτο μπορει να γινει μονο πολεμοντας για ν αλλαξει η κοινωνια παντου, και στην πατριδα σου...
Ναι, προέχει η αλλαγή της κοινωνίας.
Αλλιώς δεν θα σταματήσουμε να πεθαίνουμε, αλλιως δεν θα σταματησουνε να σε κόβουν καθε χριστούγεννα!
 
92055
Money makes the world go round...
by Vangelis Giannelos 07:57pm, Tuesday April 15 2003
Ο Πεύκος -γεννετικά μεταλλαγμένος τώρα-, με διδάσκει πολιτικές επιστήμες. Μου εξηγεί την έννοια της στρατιωτικής κατοχής του "κακού" εβραιο-ναζισμού στον "καλό" ισλαμο-ναζισμό. Η ιδεολογική κατοχή του ισλαμο-ναζισμού στον Παλαιστινιακό λαό δεν τον απασχολεί καθόλου. Αυτή είναι "αυτονόητη", είναι "παράδοση". Είναι πιο απλό για τα πεύκα και τα έλατα να καταλάβουν το "κακό" και το "καλό" ως απόλυτες έννοιες, γιατί έτσι τους έχει εκπαιδεύσει ο χριστιανο-ναζισμός.

Δεν ξέρω αν η χλωρίδα μας τρέφει προσωπικά αντισημιτικά αισθήματα (παρότι υποθέτω θα γιορτάσει καταχαρούμενη την Εβραϊκή Εξοδο από την Αίγυπτο σε δυο εβδομάδες :-) Μάλλον όμως η στάση της εξηγείται από τη μικρή αλήθεια της πιο "οικονομικής" επανάστασης. Το κόστος για απλή αλλαγή εξουσιαστή είναι ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ από το κόστος της αλλαγής των νοοτροπιών, προς την κατεύθυνση της ελεύθερης επιλογής.

Το να πουλάς θεωρητικό, πολεμοκαπηλικό νταηλίκι από μακριά είναι εύκολο. ΠΗΞΑΜΕ στους επαναστάτες του καναπέ. Βρίσκεις κι έναν εύκολο εχθρό και πετάς τις "μολότωφ" σου ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ότι δε θα αλλάξεις τίποτα. Αλλά έχεις το άλλοθι "ενας δεν μπορεί να αλλάξει πολλά" κι άρα φταίνε ΟΙ ΑΛΛΟΙ που δε συμμετέχουν. ΠΑΝΤΑ φταίνε οι άλλοι!

Κι ως εκεί είναι καλά. Βλέπω όμως την απίστευτη χυδαιότητα του Πεύκου που εκμεταλεύεται τα αντι-ομοφυλοφιλικά ανακλαστικα - τα οποία μεθοδικά και οργανωμένα προωθεί ο χριστιανοφασισμός - για να επιτεθεί σε απόψεις τεκμηριωμένες. Αντί να απαντήσει για την ταμπακιέρα, φοράει την ανώνυμη κουκούλα του δοσίλογου και μεταφέρει το διάλογο στους κώλους και τις βυθομετρήσεις. ΠΟΙΑ διαφορά έχει ο δικός του φασισμός από το φασισμό των Εβραίων;
 
92057
Καλά κρασιά
by Σπανάκι 08:00pm, Tuesday April 15 2003
Πλάκωσε και η κυρία η οποία στίς σελίδες της εχει κι έναν ύμνο στήν ΖΗΝΑ !!! Χα χα χα χα Ναι, στην Ζήνα της τηλεόρασης. Διαβάσε το εχει πλακα.

Το κείμενο το οποίο μετέφρε εδώ παραμένει μνημείο νεοταξικής ΚΑΚΟΦΙΑΓΜΕΝΗΣ προπαγάνδας οπως λένε οι φίλοι προηγουμένως. Ομοφυλόφιλος Παλαιστίνιος "δραπετεύει" από την λωρίδα της Γάζας. Τα θύματα εμφανίζονται ως θύτες. Οι Παλαιστίνιοι ως δολοφόνοι ομοφυλόφιλων. !! Και ο Υπουργός της κυβέρνησης ΣΑΡΟΝ, ο υπουργός Εσωτερικών του Ισραήλ, ένας από τους φασίστες κατακτητές της Παλαιστίνης. Απ αυτόν πρέπει να ζητήσουμε την ανανέωση της βίζας του Παλαιστινίου που ζει ελεύθερος στό Ισραήλ. Κι ακολουθούν τσιτάτα και κείμενα απίθανης εμνεύσεως καθηγητών του πολιτικοστρατιωτικού αμερικανικού κατεστημένου.

Και μοστράρει και την φάτσα της. Φοράει και την στολη της νομίζω. Αν βλέπατε όλη την φωτογραφία θα βλέπατε και την ρόζ σβάστικα που φοράει στό χέρι.

Συκοφάντες και ρουφιάνοι του Παλαιστινιακού αγώνα, μικρόνοες, ανθρωπάκια που δεν μπορούν να δουν πέρα από τήν μύτη τους, τενεκέδες που ο εγωισμός τους τους εχει μετατρέψει σε υποκινούμενα της εξουσίας.
Εξου και οι συμμαχίες με τα Εθνικιστικά Όυράνια Τόξα.

Μας μεταφέρουν χωρίς ντροπή την ισραηλινή κατοχική προπαγάνδα.

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ.
 
92061
ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΓΙΑΝΝΕΛΟ ΝΕΟΦΑΣΙΣΤΑ
by Πουρνάρια 08:09pm, Tuesday April 15 2003
Αγραμματε Γιαννέλο απατεώνα. Πρώτα βαζεις εντός εισαγωγικών και τσιτάρεις ανύπαρκτες εκφράσεις των αντιπάλων σου. Αυτό λέγεται συκοφαντία. Τώρα αισθάνεσαι τις προσωπικές σου πληγές και γράφεις πώς με την φουρκέτα ταχα βυθομετρούσα τον κώλο σου. Δεν ντρέπεσαι καθόλου ; ΈΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΣΤΙΧΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΥΩΤΑΚΗ μπουμπούνα, πασίγνωστος, και βυθομετρεί τό πνεύμα, όχι αυτά τα βρωμερά και χυδαία που αναφέρεις εσύ.

Συκοφάντης και αγράμματος.
 
92063
Πλακα κανετε ρε ;
by Σταμάτης 08:14pm, Tuesday April 15 2003
Ρε πλάκα κανετε ; Αυτό το κείμενο επάνω της Μαρίας είναι για φτύσιμο.
 
92064
Ηρθε η Ανοιξη
by 75011 08:18pm, Tuesday April 15 2003
και η φυση ειναι σε οργασμο, τι λεω, σε ντελιριο!!!
 
92065
Εξηγηστε στον Γιαννελο
by 765643 08:20pm, Tuesday April 15 2003
αλλο λέει ο Καρυωτάκης. Ασε την φουρκέτα γιατί εκει που την βάζεις θα την χάσεις.
 
92066
Γιαννελος
by Κανένας 08:24pm, Tuesday April 15 2003
Προσέξτε αναπαραγωγή της Ισραηλινής φασιστικής προπαγάνδας από τον κ.Γιαννέλο. Οποιος καταγγέλει την κατοχή γράφει τρέφει αντισημιτικά αισθήματα. ! Ακριβώς ότι λέει ο Σαρόν και τα τσιράκια του.
Γιαννέλο της Μοσάντ είσαι ;
 
92075
ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ
by Παλαιστίνη 08:42pm, Tuesday April 15 2003
Για να τελειώνουμε με τους συκοφάντες. Ορίστε πώς ψαρεύουν κορόιδα.
Το κείμενο της κ. Μαρίας είναι εδώ. Διαβάστε να χαρείτε.
http://uk.gay.com/headlines/4096

Ισραηλινή προπαγάνδα 100%. Και τους φιλοξενεί τό Ινδυμέντια !

Προσέξτε τό κείμενο. Βλέπετε την οργάνωση Αγκούντα πού "βοηθάει" τους Παλαιστινίους ; Δεστε εδώ :
http://209.183.228.97/federation/web_site/

Ειναι η σελίδα της οργάνωσης, μίας απο τις οργανώσεις του ιδρυτού.

Τι να πώ ;

Η ερώτηση τώρα. Ηξερε η Μαρία και ο Γιαννέλος ;
 
92077
Δυο διευκρινήσεις
by Khayman 08:44pm, Tuesday April 15 2003
Κατ'αρχάς για να ξεκαθαρίζουμε δυο τρείς παρεξηγήσεις. Έλατο, σε περίπτωση που παρεξήγησες, σε καμμία περίπτωση δεν συμφωνώ με αυτά που λες. Ουδέποτε οι απόψεις μας συνέπεσαν. Για την ακρίβεια, μπορώ άνετα να πω πως δεν συμφωνώ ούτε με τον Βαγγέλη.

Δεν έχω πρόβλημα να χαρακτηριστώ φιλοσιωνιστής αν κάποιος πιστεύει οτι οι παρακάτω θέσεις μου χαρακτηρίζονται απο φιλοσιωνισμό. Αυτό που πιστεύω ειναι πως το δίλλημα το οποίο τίθεται εδώ ειναι ανύπαρκτο. Υπέρ του παλαιστινιακού αγώνα ή κατά του ισλαμικού φονταμενταλισμού (δεν αναφέρομαι στις επιθέσεις αυτοκτονίας). Η απάντηση μου ειναι και τα δύο. Υπέρ του πρώτου, κατά του δεύτερου.

Οι παλαιστίνιοι εξωντόνονται συστηματικά εδώ και δεκαετίες απο το ισραηλινό κράτος. Δεκτό; Ομορφα. Η επικρατούσα θρησκεία των παλαιστινίων ειναι το ισλάμ. Δεκτό; Το ισλάμ, οπως ακριβώς και ο χριστιανισμός, ειναι μια θρησκεία η οποία -- εντελώς επιεικώς -- βλέπει εχθρικά την ομοφυλοφιλία. Αυτό ειναι δεκτο πιστεύετε; Ομορφα ρε παιδιά. Που βρίσκεται το πρόβλημα ακριβώς γιατι δεν καταλαβαίνω. Που ειναι το κακό με το να πεις οτι το ισλάμ απορρίπτει την ομοφυλοφιλία; Γιατι πρέπει να το βουλώνεις οταν ο σεξισμός και η ομοφοβία ειναι παλαιστινιακής προέλευσης;

Έλατο, προέχει δεν σημαίνει πρέπει να γίνει κάτι για να γίνει κάτι άλλο. Προέχει σημαίνει οτι σημαίνει οτι κάτι εχει μεγαλύτερη προτεραιότητα απο κάτι άλλο. Σε καμμία περίπτωση πάντως δεν σημαίνει πως μέχρι να παγιωθεί η ελευθερία του παλαιστινιακού λαού δεν πρέπει να περιμένουμε τίποτα. Και, προς τον Βαγγέλη αυτό, ναι, έστω και απο θέση ισχύος, κάποιος εχει το δικαίωμα να πει πως το τέλος των σκοτωμών εχει μεγαλύτερη προτεραιότητα απο την αλλαγή νοοτροπίας ενός λαού. Ακούγεται και ειναι ηλίθιο, αλλα μήπως η ίδια η φύση του πολέμου δεν ειναι έτσι; Καταλαβαίνω απόλυτα τον Παλαιστίνιο που πήγε στο Ισραήλ για να πάψουν να τον κηνυγούν. Δεν το θεωρώ εβραϊκή προπαγάνδα. Το θεωρώ κάτι που ειναι λογικό να έχει συμβεί. Σε κάθε περίπτωση η απόφαση ειναι δική του.

Και φυσικά υπάρχει χριστιανικός φασισμός και ισλαμικός φασισμός οπως υπάρχουν δεκάδες άλλοι φασισμοί. Η θέση μας δεν ειναι υπέρ του ισλαμικού φασισμού. Η θέση μας ειναι υπέρ του τέλους μιας γενοκτονίας, γιατι για γενοκτονία πρόκειται, κι αυτό ισως μπορείς κι εσύ να το διακρίνεις, παρ'ολο τον δικαιολογημένο εκνευρισμό σου.

Δεν υπάρχει δίλλημα. Ακόμα και αν ο Μπους ήταν ομοφυλόφιλος, παραμένει ένας φονιάς. Αλλα το ένα ειναι άσχετο απο το άλλο. Εχει αναφαίρετο δικαίωμα στο πρώτο, κανένα απολύτως δικαίωμα στο δευτερο.

Χαιρετώ κι εγώ την κίνηση των ομοφυλοφιλικών ομάδων και χαίρομαι πολύ για την επαφή που υπήρξε μέσα απο το Indymedia έστω και με αυτόν τον τρόπο. Κοιτάξτε, πολλές φορές φταίει η καταραμένη η άγνοια, η έλλειψη επαφής, τα ταμπού. Αν και σε καμμία περίπτωση δεν μπορούν να σταθούν σαν δικαιολογία.

Χαιρετισμούς.
 
92078
Προσεξτε αναπαραγωγη της αντισημιτικης
by 75011 08:45pm, Tuesday April 15 2003
προπαγανδας: οποιοσδηποτε τολμα να πει το οτισηποτε, ακομα και εναντια στον φονταμενταλισμο, ειναι φιλο-σιωνιστης!
 
92089
Kahman
by t 09:07pm, Tuesday April 15 2003
Φίλε Καυμαν, πρώτα σε παρακαλώ να ανατρέξεις στα λίνκ από πάνω σου. Τό άρθρο το οποίο αναπαράγουν εδώ οι ομοφυλόφιλοι της παρέας είναι διαφανές. Ειναι πασ΄θγνωστη αυτού του είδους η δήθεν δημοσιογραφία. Οι οργανώσεις που υποτίθεται πως βοηθούν τόν Παλαιστίνιο ανήκουν σε εβραικά αμερικανικά λόμπυ. Ακολούθησε τα λίνκ΄.
Αρα, πρώτο το κρατούμενο, τα τεκνά εδώ αναπαράγουν σιωνοφασιστική προπαγάνδα. Φυσικά η ιστορία είναι παραμύθι, ο Παλαιστίνιος ανύπαρκτος. Στό άρθρο παρουσιάζουν την δολοφονία ομοφυλοφίλων σαν μία συνηθισμένη τακτική των Παλαιστινίων. Πρόκειται για χονδροειδέστατη προπαάνδα. Πάει αυτό, οι αποδείξεις ειναι παρούσες.

Για τό σπουδαιότερο τώρα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αναγνωρίζεις προτεριότητες. Αξιολογικές κατατάξεις τακτικού χαρακτήρα. Και καλά κάνεις, έτσι είναι, υπάρχουν κατατάξεις και αυτές δεν αποτελούν ή δεν ιδρύουν εξουσίες. Οτι πρέπει να κάνω πρώτα αυτό κι έπειτα εκείνο δεν σημαίνει αναγκαστικά και πάντα πώς τό δεύτερο είναι λιγότερο σπουδαίο απο τό πρώτο. Σημαίνει πώς αναγνωρίζω μία αρχή, έναν νόμο φυσικό που διέπει τα γεγονότα.

Ουφ βαρέθηκα δεν συνεχίζω παρα μόνο τηλεγραφικά. Δυό πράγματα : Τα ξύλινα παλτά θα πέσουν από πάνω μας όχι επειδή θα κατσουμε να τα πριονίσουμε αλλά γιατί θα φύγουμε με μεγάλη ταχύτητα πρός τα μπρός. Δεν λέω τίποτα αλλο σ αυτό, ελπίζω να το νοιώθεις.
Το δεύτερο : οι ομοφυλόφιλοι λατρεύουν την εξουσία. Η ίδια τους η πνευματική φύση τους καθιστά όργανα του συστήματος. Ας πολεμήσουν πρώτα αυτήν την εξουσία τόν δικό τους εσωτρικό φασισμό αν επιμένουν στην αυτοαναφορά σαν μετρο προόδου.

Αυτάαααααααα..............
 
92091
Οι κάργιες κρώζουν πάνω στα πεύκα...
by Vangelis Giannelos 09:10pm, Tuesday April 15 2003
Δηλώνω έκθαμβος από την λογοτεχνική κατάρτιση του τομέα "Κου Κλουξ Κλαν" της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, ο οποίος εκπροσωπείται επάξια από τα ζαρζαβατικά του ΙντιΜέντια! Θα άξιζε μια μελέτη για να δούμε ποια χυδαία διαστροφή εμπνέει τους χριστιανοφασίστες να χρησιμοποιούν την ποίηση για τα σιχαμερά και βρωμερά τους υποννοούμενα. Λογικό, βέβαια, ότι τα πεύκα είναι συνηθισμένα στις ρετσινιές. Αλλά όμως ούτε κι οι ομοφυλόφιλοι συγκινούνται για τις κουκουλοφόρες γλάστρες της όποιας σικέ επανάστασης! Θα περιμένω να δω τον φυτοειδή Πεύκο να διαμαρτύρεται εντόνως για την σχολική διδασκαλία του "καλού" Εβραίου Δαβίδ που νίκησε τον "κακό" Παλαιστίνιο Γολιάθ! Αν και πιστεύω ότι παρά τα αντισημιτικά του κίνητρα, στη διαμάχη Εβραιο-Χριστιανισμού και Ισλαμισμού είναι ικανός να δαγκώσει κάθε Παλαιστίνιο στο λαιμό!
 
92102
Just a quote
by Khayman 09:30pm, Tuesday April 15 2003
"οι ομοφυλόφιλοι λατρεύουν την εξουσία. Η ίδια τους η πνευματική φύση τους καθιστά όργανα του συστήματος."


Χωρίς σχόλια...
 
92105
ΓΙΑΝΝΕΛΟ ΞΕΒΡΑΚΩΘΗΚΕΣ
by Καρότα 09:34pm, Tuesday April 15 2003
Γιαννέλο ξεσκεπάστηκες με αποδείξεις και τώρα παραληρείς. Ωστε κρυπτοχριστιανός ο Καρυωτάκης ; Της Αρχιεπισκοπής ; Μπράβο Γιαννέλο αγράμματε προπαγανδιστή της χυδαίας ισραηλονοφασιστικής προπαγάνδας κατα των Παλαιστινίων. Τώρα είναι αργά όποιος ακολουθήσει τα λίνκ ή ψάξει λίγο μονάχος του θα δει τί κουμάσια είστε.
Δεν φταίνε οι ομοφυλόφιλοι φυσικά. Φταίνε κάτι πουλημένοι μόνο σαν κι εσένα που προσκυνάς την εξουσία και είσαι ετοιμος να υιοθετήσεις αβασάνιστα την χειρότερη φασιστική προπαγάνδα. Ρόζ σβάστικα, να την χαίρεσαι.

ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΦΘΗΝΕ ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ.

Ανοιξε ρε και κανα βιβλίο ποίησης. Ασε τους Παλαιστινίους που πολεμάνε 50 χρόνια για όλους μας, μονάχοι και κοίτα να πολεμήσεις τόν δικό σου φασισμό αυτόν που σε καταντά υποχείριο της προπαγάνδας κακομοίρη...
 
92108
ΦΤΑΝΕΙ !!!
by Vangelis Giannelos 09:37pm, Tuesday April 15 2003
Khayman:
>Και, προς τον Βαγγέλη αυτό, ναι, έστω και απο θέση ισχύος,
>κάποιος εχει το δικαίωμα να πει πως το τέλος των σκοτωμών
>εχει μεγαλύτερη προτεραιότητα απο την αλλαγή νοοτροπίας
>ενός λαού.

Μήπως τότε να πεις και στους Παλαιστίνιους να είναι υπάκουοι και επιεικείς προς τους Εβραιο-ναζιστές ώστε να μη γίνονται σκοτωμοί; Μήπως να μην αντιδράνε και να αποδεχτούν τις προτεραιότητες των Εβραίων ;!;!;!

Δεν καταλαβαίνω αυτό το βλακώδες επιχείρημα των προτεραιοτήτων! Θα ήταν μια χαρά άμα το βουλώναν κι οι Παλαιστίνιοι και δέχονταν τις προτεραιότητες του Ισραήλ; Μια χαρά άμα το βούλωναν κι οι Ιρακινοί και δέχονταν τις προτεραιότητες των Αμερικανών; Γιατί ΜΟΝΟ οι ομοφυλόφιλοι να το βουλώσουν και να δεχτούν τις προτεραιότητες του κάθε ναζισμού;

Αρκετά με τα κόλπα. Οι ομοφυλόφιλοι δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να το βουλώνουν και ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να δέχονται καμιά άλλη προτεραιότητα. Μια ο πόλεμος, μια η ταξική πάλη, μια τα δικαιώματα του εργαζόμενου. ΦΤΑΝΕΙ !!! Δεν έχω ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να πηγαίνω σε πορείες και να ακούω τους ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ να φωνάζουν συνθήματα όπως "πουστη Μπους" !!!! ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ στους φασισμούς. Και τα κόλπα να λείπουν παρακαλώ !!
 
92111
Kahyman
by καν 09:41pm, Tuesday April 15 2003
Εισαι βέβαιος ότι κατάλαβες ; Ξερεις τι σημαίνει πνευματική φύση ; Μία ερώτηση να σε κάνω ωρέ καρντάση ; Αν μου επιτρέπεις δηλαδή. Ολοι αυτοί οι μισθοφόροι στό Ιρακ ή οι εκατοντάδες πιλότοι που ρίχνουν τις βόμβες και καθαρίζουνε παιδάκια και μανάδες, το κάνουν εειδή το χουν στο ντιενέι τους ;
Εσύ τι λές ;
 
92117
Οχι βέβαια
by Khayman 09:53pm, Tuesday April 15 2003
Οχι βέβαια ρε συ Βαγγέλη. Η λύση των προβλημάτων μας δεν ειναι ο συμβιβασμός αλλα ο συνεχής αγώνας. Και αυτό ισχύει και για τους Ιρακινούς, και για τους Παλαιστίνιους και για τους ομοφυλόφιλους.

Ποιός ζήτησε να συμβιβαστούν οι ομοφυλόφιλοι; Αυτό που είπα ειναι σε έναν καιρό που τα παιδιά στην παλαιστίνη σκοτώνονται πριν καν μπορέσουν να ανακαλύψουν την σεξουαλική τους ταυτότητα, ειναι δύσκολο να απαιτείς δραστικές αλλαγές στη νοοτροπία του κόσμου. Δεν ειναι αθέμιτο, ούτε και πρέπει οι ομοφυλόφιλοι να το βουλώσουν για το γενικότερο καλό, ποτέ δεν θα έλεγα κάτι τέτοιο, κάθε άλλο, απλά ειναι δύσκολο.

Με αυτό διαφωνείς;
 
92118
Γιαννέλο
by φραζ 09:54pm, Tuesday April 15 2003
μην συνεχίσεις όσο συνεχίζεις ξεβρακώνεσαι περισσότερο αποκαλύπτοντας τό νεοταξικό σου πρόσωπο. Ωστε δεν εισαι υποχρεωμένος - όχι εσύ γιατί εσύ είσαι χαλβάς - ο Παλαιστίνιος της προπαγάνδας σου, δεν ειναι υποχρεωμένος να πολεμήσει για την απελέυθέρωση της πατρίδος του ! Μπράβο Γιαννέλο πάρε μιά ρόζ σβάστικα.
Ο καθένας ν αρχίσει να πολεμάει για το δικό του προσωπικό συμφέρον για τό ατομικό ορισμό της ελευθερίας, αδιαφορώντας για τους άλλους ! Να γίνουμε ενα εκατομμύριο μικρά κομματάκια, να βαράει ο καθένας τό ντέφι του. ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΟΥ ΓΙΑΝΝΕΛΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΚΛΑΒΟΙ. Δεν ειναι δικό σου βέβαια, των εξουσιών που υπηρετείς είναι. Και δεν συμμετέχεις στις διαδηλώσεις κατα του πολέμου γιατί φωνάζουν πούστη τόν Μπούς ! Μπράβο Γιαννέλο, να κάθεσαι στόν καναπέ σου με τή γάτα σου. Η στήν Τατιάνα να παραπονιέσαι.

ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΣΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑ - ξεβρακώθηκες και τώρα παραληρείς με μαλακίες.

Μόνο ασε ησυχους τους Παλαιστίνιους.
 
92121
Πνευματική φύση
by Khayman 09:57pm, Tuesday April 15 2003
Ξέρω μόνο οτι γενικεύεις σε τέτοιο βαθμό που θα μπορούσες να εισπράξεις κανενα περίεργο χαρακτηρισμό, οπως "ρατσιστής", θεος φυλάξει, οκ καρντάση;
 
92127
φιλε μου Khaman
by 75011 10:16pm, Tuesday April 15 2003
Ο φασισμος κι ο θανατος, ειναι αυτη η ιδια η νοοτροπια:
Παντου η ιδια νοοτροπια σκοτωνει, αυτη που δεν ανεχεται, τι λεω, μισει τον διαφορετικον, οτι κι αν ειναι αυτος(εβραιος,παλαιστινιος ή ομοφυλοφιλος), ακριβως γιατι ειναι διαφορετικος
 
92131
Φίλη μου 75011
by Khayman 10:34pm, Tuesday April 15 2003
Μα δεν μπορείς ούτε εσύ να γράψεις το όνομα μου σωστά; Αστειεύομαι. Συμφωνώ. Ο πόλεμος δεν τρέφεται με γιαουρτι διαίτης, τρέφεται απο τον φασισμό, που ειναι ίδιος είτε μιλάμε για φυλετικές διακρίσεις, είτε μιλάμε για διακρίσεις οσον αφορά τη σεξουαλικότητα κλπ.

Δεν υπάρχει δικαιολογία για κανέναν ομοφοβο, παλαιστίνιο, αμερικάνο, ισραηλινό, έλληνα, πουθενά, ούτε για τους εαυτούς μας ξεχωριστά. Ομως, προβληματίζομαι, την επόμενη φορά που θα βγούμε στους δρόμους για την Παλαιστίνη, τι προτείνεις να φωνάζουμε;

Ρωτώ και τον Βαγγέλη και τη Μαρία και καθέναν εδω μέσα, με κάθε καλή πρόθεση προς όλους.
 
92135
Χωρις Τιτλο....
by Maria Cyber 10:49pm, Tuesday April 15 2003
Diabazo sto Aggliko Pink Papper sto exofyllotou opoiou grafei: Love NOT War, giati to Gay & Lesbian kinima einai enantia tou polemou sto Irak, mia xora pou i omofylofilia katadikazete me thanatiki poini. Anoigo to saloni tou periodiko kai diabazo tis synenteyxis,kommatia ton opoion sas paratheto.... Ethniki enosi foititon gia ta LesbianGayBi Dikaiomata : "Nomizoume oti einai ilithio na pisteyoume oti i eisboli sto Irak tha apeleytherosei tous gay kai tis lesbies kai tha anoixei zitimata gia ta anthropinina dikaiomata, koitaxte ti egine sto Afganistaν, allaxe tipota sta gynaikeia dikaiomata apo tote pou i kybenrini ton Taliban katareyese? akribos ta idia elege kai tote o Bush". H organosi Gay Xristianon : "Aytoi oi anthropoi pou prokaloun ton polemo einai akribos oi idioi pou einai enantia sta equal rights (isa dikaiomata) stis xores tous, einai oi anthropoi pou einai enantia sta gay kai lesbian rights...." . O gnostotatos aktibistis Peter Tatchell leei : " Eimai enantia tou polemou sto Irak alla eimai yper tou na do na allazei to kethestos stin Bagdati. H enallaktiki lysi sto polemo, lysi poy tha ferei apotelesmata einai na boithisoume ton Irakino lao na dioxi ton Saddam. H diethni koinotita mas tha eprepe na ypostirizei ton Irakino lao na agonistei stin xora tou gia ta anthropina dikaiomata kai tin dimokratia, na fonazoume oloi mazi enantia sto diadktoriko kathestos tou Xasapi tis Bgdatis pou exei fylakisei xiliades dimosiografous, foitites kai agonistes ton anthropinon dikaiomaton, me to apla na leme Oxi ston Polemo den eleytheronontai aytoi oi anthropoi, den prepei na anextoume kamia kybernisi pou katapata ta anthropina dikaomata, O Saddam prepei na katareysi alla oxi me dytiki eisboli alla apo ton idio tou ton lao". H lesbiaki organosi Wegs Due Lesbian, kommati tou Pagkosmiou Women s Strike dilonei : "Nomizoume oti idiaitera oi gay sto Aggliko strato, pou prosfata exoune ginei apodektoi, tha prepei na skeftoune oti exoune plirosei me megalo kostos tin eletheyria tous na einai gay kai me to na pane na polemisoune kai na skotosoune Irakinous athoous pou den anarotiontai gia tin sexoulikotita ton straatioton pou tha tous sfaxoune den einai kai oti kalytero, as to xanaskeftoun.... Pisteyoume oti tha prepei na prospathisoume stin prooptiki na min ginontai skotomoi giati xeroume oti oi gynaikes kai ta paidia plironoun einai ta thymata tou polemou.... Ta lefta pou tha xodeytoun gia ton polemo 900 dis $ kalytera na pane ston exathliomeno plithismo tou Irak" Dykefully Yours Maria Cyber
 
92136
Sxolia kai Pikria.... :-(
by Maria Cyber 10:50pm, Tuesday April 15 2003
Aytes einai oi idies organoseis pou einai kata tis apelasis tou Palaistiniou gay nearou, mazi me tin Diethni Amnistia kai polles alles organoseis anthropinon dikaiomaton.

Symfono apolyta me ton Vaggeli oso afora tis protaireotites.

"Αρκετά με τα κόλπα. Οι ομοφυλόφιλοι δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να το βουλώνουν και ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να δέχονται καμιά άλλη προτεραιότητα. Μια ο πόλεμος, μια η ταξική πάλη, μια τα δικαιώματα του εργαζόμενου. ΦΤΑΝΕΙ !!! Δεν έχω ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να πηγαίνω σε πορείες και να ακούω τους ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ να φωνάζουν συνθήματα όπως "πουστη Μπους" !!!! ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ στους φασισμούς. Και τα κόλπα να λείπουν παρακαλώ !!"

Ma epitelous opote skaei ena gay zitima oloi briskoun aformi na ekfrasoun ta omofobika tous aisthimata me politika / epanastatika kalymata.

Se ligo tha mas peite oti oles oi gay organoseis ypokinountai apo tous Amerikanous kai oti o agonas gia ta gay dikaiomata einai amerikaniko proion, giati tha prepei prota na perimenoume tin epanastasi kai meta na baloume ta aitimata mas.

Den gnorizo gia tin Aguda alla des ligo to link edo sto Indymedia http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=18069#18086
Mipos kai to Gay Pride sto Israel ypokineite apo tous Amerikanoun? Diabase ligo to pano ton gay Israilinon pou diadilonoun enantia stin katoxi tou Israilinou stratou.

Exete dei ti misos, omofobismo kai me ti sexistikes fraseologies exoune mpei oi politikes antiparatheseis sas se ayti edo tin selida apo tin pleyra ekeinon pou theloune na legonatai "epanastates"?

ESas ebrise kanenas kai sas eipe skatostaight? eseis omos eipate ADERFARES SKATOLESBIES kai alla tetoia.
Poios anthropos pou thelei na legetai ideologos xrisimopoiei tetoies ekfraseis gia na diloseis tin politiki tou antithesi?

Rixte kai mia matia sta sxolia pou ginane kato apo to dimosieyma OI OMOFYLOFILOI EXOUN FONH http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=91151
kai tha deite tin tragikotita ton pragmaton. Otan mpainoun gay themata esto kai se tetoia site opos to indymedia, briskontai para polloi aristeroi na xrisimopoioun ekfraseis gia tous gay kai tis lesbies opos "anomaloi","diestramenoi".

Fantastite oti ean edo pou o kathenas tha fantazotan eyloga oti to gay kinima prepei na yperaspizetai apo ton aristero kai anarxiko xoro (kai se polles periptoseis symbainei - to steki metanaston filoxenei polles fores tin Lesbiaki Omada Athinas) Edo, loipon sinantame tetoio misos apenanti stous omofillofilous, fantastite stin Palaistini me to Islam na odigei ti mporei na trabixei enas gay.

Tha prepei na perimenoume na fygoun oi Israilinoi apo ta katexomena, na exoun oi Palaistinioi gi kai patris, na sfaxoune opoious gay fainontai kai meta, kapote na milisoume gia ta gay dikaiomata kai na paroume thesi stin apelasi enos gay nearou Palaistiniou?

Pragmatika den sas katalabaino, as brizete oso thelete....
Barethika!!!!

Pantos oute EbroAmerikaniki propaganda kano, den to epitrepei i ideologia alla oute to epitrepei i prosopiki mou empeiria na balo protaireotita sta taxika zitimata kai meta tha lythoun kai ta alla themata, opos basika anthropina dikaiomata...

Oso gia aytous pou einai plousioi gay kai glamorous kai to paizoune, na eiste sigouroi oti den einai aytoi oi activistes tou ellinikou gay xorou.

Einai apisteyto kai tragika thlibero na min exoume tin ypostirixi tou aristerou anarxikou xorou giati den katalabainei tis anages mas....

Milate apo thesi isxyos, to xanaleo
Ean eisastan esto gia mera kragmeni aderfi apo tin geitonia sta kaminia (kai oxi kolonaki)tha to katalabaine to petsi sas kai tha milagate kalytera.

Xerete i fili mou, pou douleyei lantza mesa stin kouzina
enos estiatoriou dexete ta apeira, eleina sxolia, stin ypospsia mono oti einai lesbia. Lete ama ginei i epanastasi na allaxoun ayta? Mporei,proteinetai mexri tote na paleyei gia tin epanastasi kai na to boulonei allios tha einai prodotria tou kinimatos?

GIATI DEN KANATE KANENA SXOLIO GIA TON GAY METANASTH EGYPTIO KAI TO TI GINETAI STHN AMERIKH APO TOUS IDIOUS TOUS GAY STOUS GAY ARABES?

MOU FENETAI OTI APO TIS EIDHSEIS POU EGRAPSA DIABASATE MONO OTI THELATE....

OSO GIA THN TELEYTAIA EIDHSH GIA TON STRATO THA SYMFONHSO
OTI EISAI MALAKAS NA PAS NA KATATAGEIS KAI AMA AKOUGATE TO GAY & LESBIAN RADIO SHOW THA GNORIZATE TIS POLITIKES APOSPEIS MOU (DIABASTE KAI TO ARTHO PANO POU DHMOSIEYSA APO TO PINK PAPAER)
 
92137
dixos xora,
by soti 10:51pm, Tuesday April 15 2003
distixos auto pou fenete stis apandisis sto arthro tis marias inai oti poloi den katalabenoun isos anamenomenos tin diskolia na isai omofilofilos/i kai ellinida/nas, omofylofilos/i kai palestinia, omofylofilos/i kai amerikana. inai mia tautotita pou diskola mporeis na tin ziseis anoixta sta isa. poles fores xreiazete i auto-eksoria se xorous pio dektikous. parea me anthropous pou exoun alles idiorithmies kai diaforetikotites. den inai prodosia gia enan palesinio gay na drapetefsei tis kotrones agnias ton sumpatrioton tou kai na brei limani irinis esto se xora ekthriki. oi omofilofili den exoume to diko mas kratos... den anagnorizomaste stin istoria otan dinoume to aima mas parolo tin adiaforia kai agnia. poles fores den onomazomaste omofilofili xanete auti i diotita mas mesa sta plithi ton pragmaton pou prosferoume. alla distixos poli kai aristeri kai deksii theloune na zoune se mia applopiimeni politiki pou inai gnostes i parataksis kai oi ekthri kai oi fili. thelo na sas kaleso na episketite to diko mou perithorio, pou teteies eukoles topothetiseis den inai efiktes. kai thelo na arxisoume na anarotithoume san synolo ti simeni na inaste anthropoi politikopiimeni dixos na anikoume prota se mia parataksi. na inaste anthropoi politikopiimeni pou mporoun na aniksoume ta matia mas kai tin kardia mas kai na doume, na noimoume ton pono kapoiou allou esto kai an autos o ponos den inai gnorimos. tha ithela loipn na arxisoume kapoio dialogo xoris na petame sinthimata kotrones kai dixos na apetoume ksekathares apandisis se zitimata poliploka kai disnoita. distoxos lupame pou den mporite na noisete ton pono mou, ton pono aporipsis and afanisis logo tis sexualikotitas mou. alla autos inai enas apo tous ponous pou exo mathei na zo mazi tou kai inai apotelesma mias agnias pou tha ithela na ksedialino. den leo oti o ponos mou inai pio symandiko apo apiondipote allon pono i oti i omofobia inai parapaono apo opiadipote alli bia... oute oti inai i moni bia. alla i omofobia i agnia inai bia. bia pou blepo metaksi sas kai lupame. den nomizete oti inai keros na pasoume na polemame metaksi mas kai na gianoume tis pliges mas? na papsi kathe idos bias koinonikis, oikonomikis, rachistikis, emperialistikis?

soti
 
92155
Ανθρώπινη ασπίδα !!!
by Vangelis Giannelos 11:35pm, Tuesday April 15 2003
>Αυτό που είπα ειναι σε έναν καιρό που τα παιδιά στην
>παλαιστίνη σκοτώνονται πριν καν μπορέσουν να ανακαλύψουν
>την σεξουαλική τους ταυτότητα, ειναι δύσκολο να απαιτείς
>δραστικές αλλαγές στη νοοτροπία του κόσμου.

Ανάθεμα κι αν καταλαβαίνω τι γράφεις για να πω αν διαφωνώ ή συμφωνώ ! Κατα πρώτον άσε τα παιδιά έξω απ' αυτό το διάλογο. Κάθε φορά που πρέπει να καταπιεστούν οι ομοφυλόφιλοι άντρες κι οι λεσβίες γυναίκες, εμφανίζονται κάποια παιδιά δίκην ανθρώπινης ασπίδας. Δεν ευθύνονται οι ομοφυλόφιλοι αν σκοτώνονται παιδιά, ούτε αν βιάζονται παιδιά, ούτε αν πεινάνε παιδιά, ούτε αν κακοποιούνται παιδιά.

Όμως το επιχείρημα σου είναι ποιο ακριβώς; Ότι είναι τραγικό να πεθαίνουν τα παιδιά της Παλαιστίνης πριν καν ανακαλύψουν τη σεξουαλική τους ταυτότητα ενώ είναι περίπου "αυτονόητο" να πεθαίνουν όταν την ανακαλύψουν;;; Τι να κάνουμε αυτή είναι η "παράδοση" και είναι "δύσκολο";; Ε τότε γιατί να τα βάζουν οι Παλαιστίνιοι με τον "πανίσχυρο Σιωνισμό"; Δύσκολο είναι κι αυτό. Ας κάτσουν στα αυγά τους! Μα με τέτοια επιχειρήματα γίνονται αλλαγές ποτέ;

Αν είχα τρόπο να απαλλάξω τα παιδιά της Παλαιστίνης από τους ναζισμούς του Εβραισμού και του Ισλάμ θα το έκανα με μεγάλη χαρά. Το ίδιο, αν είχα ένα κουμπί που θα απάλλασσε τα Ελληνόπουλα από το ναζισμό του χριστιανισμού θα το πατούσα και με τα δύο χέρια! Όμως να σε ενδιαφέρουν και τα ομοφυλόφιλα παιδιά που η ψυχολογία τους δολοφονείται μεθοδικά και οργανωμένα από κωνοφόρους χριστιανοφασίστες στην Ελλάδα. Να νοιάζεσαι για την 5πλάσια εφηβική αυτοκτονικότητα στους ομοφυλόφιλους και τις λεσβίες.

Τέλος, σημειώνω με χαχανητά ότι πρώτη φορά γνωρίζω ραδίκι, υποστηρικτή του "πατρίς, θρησκεία, οικογένεια". Φαίνεται άκουσε ότι οι χουνταίοι έκαναν δενδροφυτεύσεις και τους εκτίμησε :-)
 
92178
Αχ, βρε Βαγγέλη
by Khayman 12:08am, Wednesday April 16 2003
Αχ βρε Βαγγέλη, εντελώς φιλικά, τόσο μπερδεμένα τα γράφω;

Κατ'αρχάς έχεις δίκιο για αυτό που λες για τα παιδιά. Ξέρεις, ειναι ένα τέχνασμα που μας μαθαίνουν να χρησιμοποιούμε για να κάνουμε την επιχειρηματολογία μας πιο ευγλωττη.

Παρ'ολα αυτά, εχω δεί πάρα πολλές χολυγουντιανές ταινίες για να μπορώ να κρύψω πως πολύ περισσότερο με στενοχωρεί ο θάνατος ενος παιδιού απο αυτόν ενός ηλικωμένου ανθρώπου. Δεν λέω οτι ειναι θεμιτό ή πιο αποδεκτό να πεθαίνει ένας ηλικιωμένος άνθρωπος, αλλα αν πρέπει να μπω σε μια τέτοια λογική, ναι, το προτιμώ. Συγνώμη. Ειλικρινά.

Η δυσκολία που εντοπίζω δεν ειναι στο θέμα παράδοση, αλλα στο θέμα πόλεμος. Ισως να κάνω λάθος ρε Βαγγέλη, δεν ισχυρίζομαι οτι έχω ανακαλύψει τα πάντα στα λίγα μου χρόνια, ούτε οτι έχω απαλλαγεί απο τα κόμπλεξ αυτής της κοινωνίας, αλλα θεωρώ οτι πρέπει να έχεις πολύ περισσότερες προσδοκίες απο την γαλλική κοινωνία για παράδειγμα απο οτι απο την αφγανική. Στο αφγανιστάν πιθανόν η κατάργηση της μπούρκας να ειναι μια ευχάριστη είδηση, αλλα στη Γαλλία οι απαιτήσεις του κινήματος ειναι διαφορετικές. Φυσικά και ο στόχος ειναι ο ίδιος και φυσικά δεν πρέπει να επαναπαύεται κανείς και ποτέ, ομως ειναι δυο διαφορετικές καταστάσεις, οπως το αντιλαμβάνομαι. Αυτό ειναι πέρα για πέρα υποκριτικό, το κατανοώ, ομως δεν παίζουμε το δικό μας παιχνίδι, αλλα το καλοστημένο επιτραπέζιο κάποιου άλλου. Συμφωνώ με τη Maria ειναι αλλιώς να το βλέπεις απο θέση ισχύος.

Προσωπικά πιστεύω πως δεν μπορεί να υπάρξει ομοφυλοφιλικό κίνημα αυτούσιο, που να ζει και να στοχεύει αποκλειστικά και μόνο στα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων, με τον ίδιο τρόπο που δεν μπορεί να υπάρξει ένα αναρχικό κίνημα που να στοχεύει σε ένα και μόνο πράγμα. Ο αγώνας γίνεται σε όλα τα επίπεδα, τώρα, οχι εκ των υστέρων και ειναι -- θα έπρεπε να ειναι -- κοινός για όλους τους ανθρώπους που θέλουν να αλλάξουν αυτή την κοινωνία. Οσο παραμένουμε αποκομένοι, δεν ειμαστε τίποτα.

Γι'αυτό ακριβώς χαίρομαι για την επαφή που υπάρχει εδω μέσα, εστω κι αν χρειάζεται να βγουν στη φόρα τα κόμπλεξ όλων μας εις βάρος κάποιων. Γιατι οι μεν έχουμε πολλά να διδαχθουμε απο τους δε και αντιστρόφως.
 
92185
Και κάτι τελευταίο...
by Khayman 12:13am, Wednesday April 16 2003
...απο μένα γιατι ειμαι και φλύαρος πανάθεμα με. Η ίδια κοινωνία που σκοτώνει, βιάζει, απομονώνει, δημιουργεί στερεότυπα και καταστρέφει συνειδήσεις ειναι και αυτή στην οποία αντιτιθέμεθα ολοι, ανεξαρτήτως φύλου και σεξουαλικής ταυτότητας.
 
92295
ΚΑΙ Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
by Ρε 03:24am, Wednesday April 16 2003
αντί να ζητήσετε συγνώμη για τήν αναπαραγωγή της ισραηλοφασιστικής προπαγάνδας συνεχίζετε ακάθεκτοι. Η οργάνωση αγκούπα, η ισραηλινή οργάνωση αγκούπα η οποία υποτίθεται πώς σώζει Παλαιστινίους ομοφυλόφιλους δεν είναι παρά ένα όργανο ακόμα βασανισμού των Παλαιστινίων. Δεστε τους ιδρυτές της οργάνωσης, ανήκουν στα πανίσχυρα λόμπυ της Ουάσιγκτων. Τέτοιες ανυπόστατες καταγγελίες, ΄κακή καί φασιστική προπαγάνδα που αναπαριστά τόν δημοσιογραφικό λόγο, τρώνε οι Παλαιστίνιοι κατασυκοφαντούμενοι διαρκώς. Και εσείς, σαν καλά τσιράκια κάθε εξουσίας, αναπαράγεται τα ηλίθια ψεύδη, χωρίς ντροπή. Είναι δε τόση η επιμονή σας ενώ τό πράγμα είναι πλέον ολοφάνερο και τα στοιχεία παρόντα ώστε να πιστεύει κανείς ότι δεν πρόκειται για απλή αφέλεια.

Ζούμε σ ένα καταπιεστικό, άδικο, εξουσιαστικό κι ανθρωποφάγο σύστημα. Ενα σύστημα που μας συνθλίβει και μας αλλοτριώνει. Κι όμως, οι ομοφυλόφιλοι, αγωνίζονται και παλεύουν όχι για να τό ανατρέψουν ή να τό αλλάξουν αλλά μόνο για να γίνουν κανονικά μέλη αυτής της κοινωνίας. Να παντρεύονται, να υιοθετούν παιδιά, να "απολαμβάνουν" όλες τις "ελευθερίες" που το σύστημα παρέχει. Μ αυτό τόν τρόπο καθιστούν τό σύστημα της εξουσίας και της αλλοτρίωσης ελκυστικό.
Προσέξτε τα κείμενα του Γιαννέλου. Διεκδικεί γράφει ο - δήθεν- Παλαιστίνιος τήν ελευθερία του τώρα. Δεν τον ενδιαφέρει ο πόλεμος, η καταπίεση, ο άδικος ξεριζωμός, οι φρικτοί θάνατοι. Γιατί γράφει πρέπει να καταπιέζονται οι ομοφυλόφιλοι με τόν πόλεμο από την μιά, τις υποχρεώσεις από τήν άλλη ; Οχι, θα είναι ελεύθεροι μόνοι τους, εδώ καί τώρα, και στα παπάρια τους η πλάση.
Ωραία η στάση αυτή που ενθουσίασε και τό Μαράκι, έτσι ; Αγωνιστικότατη ! Κι ο Παλαιστίνιος βρήκε την ελευθερία του στό Ισραήλ και κεί θέλει να μείνει. Ολόγυρά του ενας χαμός, ο κόσμος χάνεται, μα τι τόν νοιάζει αυτόν ! Αυτός τώρα είναι ελεύθερος στό Ισραήλ. Στο σημερινό Ισραήλ του Σαρόν όπου κάτι άλλα παιδάκια, αρνούνται την στρατιωτική τους θητεία στα φασιστικά κατοχικά στρατεύματα του Ισραήλ και τα σερνουν στίς φυλακές. Αλλά αυτοί δεν είναι ξύπνιοι σαν τόν Γιαννέλο.
Ας κάτσει κάποιος τελος να του εξηγήσει πώς ενας μονάχος δεν μπορεί ποτέ να είναι ελεύθερος αν ο διπλανός του υποφέρει κι είναι σκλάβος, ας του εξηγήσει πως καμιά μειονότητα δεν μπορεί να ελευθερωθεί εξω και μακριά από την κοινωνία στήν οποία ανήκει. Αλλά τί τον νοιάζει θα μου πείτε. Αυτός είναι νεοταξίτης μεχρι το μεδούλι και φερέφωνο της εξουσίας και της ωμής βίας.

ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ
 
92497
Ti krima...
by Marianella 03:45pm, Wednesday April 16 2003
Ti krima na iparhi antalagi apopseon gia to opiodipote thema se afto to epipedo. Arketoi apo emas pu parakolouthume kata kerous to site isos diskoleftume me afton ton tropo na to protinume stus filus mas....
 
92696
poios einai homophobic?
by stefania livanou-webber 09:08pm, Wednesday April 16 2003
AYTO TO MSG APEYTHINETE KYRIOS PROS MARIA..AKOU MORO GIA NA TO PIASEIS. OI ARABES KAI GENIKOS OI MOUSOULMANOI EXOUN MIA KATHARA POLITISMIKOH ANTIMETOPISH PROS TO THEMA THS OMOFILOFILIAS.OS KOINONIA ANTRON H ARAVIKH APODEXETE PLHROS THN ANDRIKH OMOFYLOFYLIA ALLA IN THE CLOSET, TO THEMA VEVEA ALLAZEI OTAN PROKEITE GIA TIS LESVIES TO OPOIO OMOS ENTASETE STHN GENIKH ANTIMETOPISH TOU THEMATOS GYNAIKA KAI SEX. AYTA TA XARAKTHRISTIKA TA SYNANTO OMOS KAI EGO EDO POU ZO. KAI DEN ZO STHN ATHINA ALLA STO GAMHMENO LONDINO POU TO EKTHIAZEIS. EDO O GAY EXEI DIKAIOMA NA EXEI THN SEXUALIKH ZOH POU GOUSTAREI ALLA KATHGOROIOPOIEITAI TO IDIO KAI STO TELOS KATANTAEI TRELAMENH YSTERO NA PSONIZEI GUCCI KAI NA XAXANIZEI SAN KOTA,
EGO DIAFONO PLHROS OTI OI APOPSEIS THS MARIA ANTIPROSOPEYOUN TO GAY KINHMA, EGO KI ALLES ADERFES PROTIMAME MIA ELEYTHERH PALAISTINH STHN OPIA THA MPOROUME NA PISOUME GIA TA GAY RIGHTS PARA TO STRATO KRATOS TON EBRAION. FILIA GAY PRIDE FOR EVER ALLA PROTA APO OLA ELEYTHERIA GIA OLOUS.
 
92836
PROS stefania livanou-webber
by Maria Cyber 12:00am, Thursday April 17 2003
Den diafono se se ayta pou les.
Ean exeis parakolouthisei oli tin koubenta tha to ixeres HDH, alla
to thema itane ti protereotites mpainoun.

Diladi mexri na eleytherothei i Palaistini, sto opoio symfono APOLYTA kai eimai KATHETA ENANTIA tis Israilinis katoxis (ean eixes parakolouthisei oles tin apantiseis mou tha to eblepes), mexri loipon na apoktysoune i Palaistinioi patrida na perimenoume?

Ean episis eixes diabasei pio pano pou anakoinosa tin apopsi tou P.Tachell (mia kai meneis Londino tha xereis enan apo tous pio timomenous gay agglous activistes)gia ton plolemo, tin anakoinosa giati symfono apolyta oti ta pragmata allazoun apo ta mesa kai oxi me epembaseis.

Opos episis parempepsa, giati symfono, sto link pou briskete stis selides tou Indymedia, pou deixnei sto Israilino Gay Pride persi to pano pou egrafe DEN YPARXEI PERHFANEIA ME KATOXH

Episis leo:

1)Na min apelathei o palaistinios apo tin stigmi pou ton perimenei thanatiki katadiki.

2)To Londino einai xontri PIKRA, ekthiazo (ean parakolouthouses ta newsletters kai genika tin drasi mou tha ixeres) EKTHIAZO kapoia liga pragmata oso afora prosopika gousta (opos to FF club) kai oxi olo to lifestyle.

Se parakalo otan theleis na mou apeythyneis mia kritiki, pou poly eyxaristos na dexto,se parakalo frontise na exeis diabasei ola osa exo grapsei parapano gia na katalabeis tin politiki mou thesi.

Einai aparadekto na grafeis pragmata pou stis apantiseis mou parapano fenetai kathara i thesi mou

Tora ean apla theleis na mou tin peis kai pali ok, ama se eyxaristei

Filika
Maria Cyber
 
93611
GAYISM
by Stefania Livanou Webber 03:48am, Friday April 18 2003
Agaphth Maria,
to neyrotiko stylaki to paraylepo giati kai ego kapote eixa na.. gia kairo kai xero. ego thn eida na apokopso an hto dynaton ton katyforo pou akolouthise to gramma sou kai oxi na sou thn po, kai exhgo... prota apo ola pisteyo oti einai lathos na katalhgei h ypothesh ths yperaspishs ton gay dikaiomaton syndedemenh mono me toys gay, oso lathos einai o feminismos na syndeete mono me thn gynaika. esy me to gramma sou par olo oxi stis prothesis sou vohthas pros aythn thn kateythinsh.
kai ayto giati opos kai o 'timomenos'my arse darling tachell, pezete to gay thema wherever and whenever. dhladh ti thes na mou peis oti kai sto irak tous skotonan kai tous gay kai tous allous...na dialegeis tetoies stigmes na paixeis thn homophobic (oxi omofobikh..pairneis agglikh lexh pou proerxete apo ta ellhnika kai kaneis exact translation=lathos) karta thn stigmh pou oi protereothta einai standard allh.
standard einai allh kai ayto giati ta gay dikaiomata perilamvanontai se mia eidikh kathgoria mias kai sygnomh pou tha se synxiso alla den exeis tipota na fovitheis an eisai gay kai plousios.Gay andres kai gay gynaikes exoun vrethei se oles tis epoxes kai ola ta kathestota kai se polles periptoseis katholou perithorio. Ego phra lavh apo thn sparaxtikh sou kraygh oti den yparxei xoros gia tous gay se ayth th gh etc... gia na sou po me liga logia oti na ma theis thn ora kai ton tropo...xero poly kala thn einai to kraximo otan ekraza ton eyayto mou.. kamia fora oi gay genane thn homophobia .
prin kleiso, epeidh to theoro pragmatika adiko na fanei oti se exo sto mati kai kathe allo para na se katakrino thelo, prepei na po oti apeythinthika pros esena giati pragmatika sevomai poly thn maxhtikothta sou kai tis apopseis sou, one way or another same camp, lol. gia tous allous pou kanan sxolia ths fashs o kolos sou, to mouni sou ktl einai toso hlitioi pou nomizoun oti ego thelo moutzo kai esy pipi(gia na mhn mou svhsoun tis lexeis), gia ton allo pou exei kollhsei na vrizei ton giannara, o gianello h kati tetio..xesthka..epomenos mono gia sena vasika darling. na se kala ki an eipame kai mia kouventa... tha se do stis 12 kato apo thn gefyra gia na logariastoume.

FREE FREE PALAISTINE
FREE FREE PALAISTINE
APO GAY AND PROUD
 
94129
omofobia kai islam
by soti 03:36am, Saturday April 19 2003
an thelete na enimerothite gia to ti exoun na poun oi idioi oi
omofilofili apo islamistikes xores gia tin emperia tous mporite
na episkeutite to frameline.org. inai to LGBT film festival
site. persy kai ixa pai kiolas ixe ena programa pou
onomazotan 'den uparxo' kai edikse filmakia gia to thema.
akoma uparxoun syngekrimeni organismi stin ameriki
pou andimetopisoun to thema tis omofobias kai to islam
oxi mono se islamikes xores alla kai endos amerikis.
distixos i eikona pou mou dimiorgithike inai
oti i omofilofilia den inai kati euprosdekto
oute sta kryfa opos to parousiase mia fili....
edixne ondos poso asinbibastes inai autes i tautotites.
akoma epidi i omofilofilia theorite ditiki moderna epiroi.
allo omofilofilikes epafes pou mporei na kanane ta clista matia i guro...
kai alo mia omofyliki tautotita.

tora gia to poso apeleutheromeni imaste genika.... ti na sas po...
exoume poly dromo mprosta mas pangosmios kai sto londino kai
akome edo sto san francisco.


soti
 
94333
Μαλλον δε ξερετε τι διαβάζετε
by maddie 07:06pm, Saturday April 19 2003
Αν έχετε καταλάβει όσοι βιαστήκατε να αρχίσετε τα ηθικοπλαστικά σας κηρύγματα η Μαρία τοποθέτησε το άρθρο σε επίπεδο ανθρώπινων σχέσεων. Γιατί αυτό που είμαστε πάνω απο όλα είναι άνθρωποι και και σε τέτοιο επίπεδο δεν υφίσταται διαχωρισμός μεταξύ παλαιστινίων gay ,ισραηλινών gay ή οτιδήποτε.΄Η το θεωρείτε παράλογο όταν ένας άνθρωπος είναι σε κίνδυνο οι άλλοι να συνασπίζονται για να τον σώσουν χωρίς να του ζητάνε πρώτα ταυτότητα? Τέλος πόσοι απο σας έχετε σκεφτεί οτι θα μπορούσατε κάλλιστα να είχατε γεννηθεί gay στην παλαιστίνη? Είναι θέμα τύχης ξέρετε. Κανείς δεν το επιλέγει απλά συμβαίνει.
Δυστυχώς υπάρχουν πολλά ακόμα σκουριασμένα μυαλά! Κρίμα....
 
Back to top