Πάει το Tempo!

Έκλεισε ο τηλεοπτικός σταθμός Tempo, μετά από την ανάκληση της προσωρινής άδειας λειτουργίας που του είχε χορηγηθεί. Τα ισχυρά οικονομικά προβλήματα που είχαν γονατίσει την επιχείρηση και είχαν καταστήσει τους εργαζόμενους απλήρωτους για 9 μήνες ήταν αναμενόμενο ότι θα οδηγήσουν την κατάσταση σε αδιέξοδο...

Την ανάκληση της προσωρινής άδειας πανελλαδικής εκπομπής, που είχε χορηγηθεί στον τηλεοπτικό σταθμό New Channel (μέχρι πρότινος Tempo) αποφάσισε το ΕΣΡ στη συνεδρίαση της Τρίτης 22 Οκτωβρίου. Η απόφαση θεωρήθηκε επιβεβλημένη, καθώς ο τηλεοπτικός σταθμός, λόγω της δεινής οικονομικής του κατάστασης, δεν ήταν σε θέση να καλύψει έστω και στοιχειωδώς τις υποχρεώσεις που απέρρεαν από την χορηγηθείσα άδεια. Τα προφανή θύματα της υπόθεσης ήταν το εργατικό δυναμικό του τηλεοπτικού σταθμού, που έχει να παίρνει δεδουλευμένα για τους τελευταίους 9 μήνες, χωρίς να υπάρχει η παραμικρή σχετική ανταπόκριση από τον ιδιοκτήτη του καταρευθέντος δημοσιογραφικού Ομίλου, Μιχάλη Ανδρουλιδάκη. Πάντως, όπως ε η εργαζόμενοι, η ανάκληση της άδειας είναι η πλέον εύκολη λύση για τον επιχειρηματία, αφού θα δικαιολογήσει έτσι τις απολύσεις του συνόλου των εργαζομένων και την μη καταβολή των δεδουλευμένων. Το μόνο όπλο που είχε απομείνει στα χέρια των εργαζομένων ήταν η κατάληψη των κτιριακών εγκαταστάσεων του σταθμού η οποία διήρκησε πάνω από 3 μήνες. Ο ιδιοκτήτης του Ομίλου, παρά τις ανοιχτές υποχρεώσεις τους προς τους εργαζομένους, ουδέποτε έπαψε τις προσπάθειες να εκτοπίσει τους εργαζομένους και τα αιτήματά τους. - Από τις πρώτες ημέρες οι εργαζόμενοι του ΤΕΜΡΟ κατέθεσαν μήνυση στον επιχειρηματία για υπεξαίρεση δεσμευμένου υλικού (αίτηση λήψης ασφαλιστικών μέτρων κατάσχεσης για τα δεδουλευμένα), καθότι παρά τις διαβεβαιώσεις του επιχειρηματία ενώπιον επιτελείου της κυβέρνησης, δεν κατεβλήθη δραχμή. Παράλληλα πραγματοποίησαν συμβολική κατάληψη των γραφείων της διεύθυνσης. -Το μεσημέρι της Παρασκευής 21/6 οι εργαζόμενοι κατέλαβαν τον χώρο ροής του τηελοπτικού σταθμού, με απόφαση της γενικής τους συνέλευσης. Αμέσως βγήκε στον αέρα του καναλιού κάρτα που ενημέρωνε τους τηλεθεατές για τις κινητοποιήσεις. Όλως τυχαίως (γνωστή μέθοδος Ανδρουλιδάκη) την ίδια περίπου ώρα τέθηκαν εκτός λειτουργίας οι αναμεταδότες σε Υμηττό, Αίγινα και Χορτιάτη Θεσσαλονίκης. Σύντομα κατεύθασε αστυνομική δύναμη και άρχισαν οι διαπραγματεύσεις με τον νομικό σύμβουλο του Ομίλου, παρουσία εισαγγελέα. Δόθηκαν εγγυήσεις ότι δεν θα γίνουν συλλήψεις και κάποιοι αναμεταδότες επαναλειτούργησαν, όμως κανείς δεν γνωρίζει τι θα γίνει στη συνέχεια... - Ο σταθμός παρέμεινε υπό κατάληψη και το πρόγραμμα συνέχισε στους συνήθεις υποτονικούς ρυθμούς, με ανύπαρκτο διαφημιστικό πρόγραμμα και περιορισμένο αριθμό videoclips, που -άγνωστο πως- αρκετές φορές εκπέμπονταν κατευθείαν από τον Υμηττό -Το απόγευμα της Παρασκευής 20/9, σε μια προσπάθεια να ανακτήσει τον έλεγχο του χρεοκοπημένου καναλιού, έφτασε στο κτίριο, συνοδεία εισαγγελέα και αστυνομικών οργάνων, κι απαίτησε την καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του σταθμού γιατί, όπως είπε, "κινδυνεύουν από του εργαζομένους". Φυσικά υπήρξε έντονη αντίδραση των παρευρισκόμενων εργαζομένων κι εκπροσωπών της ΕΣΗΕΑ, που εμπόδισαν τον επιχειρηματία να αποκτήσει εκ νέου τον έλεγχο του κτιρίου. To Δ.Σ. της Ένωσης Συντακτών στην ανακοίνωσή του κατήγγειλε τις «μεθοδεύσεις του επιχειρηματία κ. Μ. Ανδρουλιδάκη» απέναντι στους εργαζομένους, ενώ παράλληλα διαπίστωσε ότι ο κ. Ανδρουλιδάκης απέφυγε επιμελώς να προσέλθει σε ειλικρινή και εποικοδομητικό διάλογο με τους εργαζομένους και τις συνδικαλιστικές οργανώσεις. Η ανάκληση της άδειας συνεπάγεται σημαντική απομείωση του κυριότερου περιουσιακού στοιχείου που διαθέτει ο τηλεοπτικός σταθμός, ενώ η στέρηση της άδειας λειτουργίας θα έχει αρνητικές επιπτώσεις, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, και για τους πιστωτές και δανειστές της επιχείρησης. Καίριο ερώτημα παραμένει τι θα απογίνει το εξαιρετικά διευρυμένο δίκτυο αναμεταδοτών του σταθμού, ικανό να παρέχει εικόνα σε μεγάλο ποσοστό της επικράτειας. Ήδη έχουν φανεί τα πρώτα κρούσματα σφετερισμού των κενών συχνοτήτων, από μικρούς τοπικούς καιροσκόπους... Στη Θεσσαλονίκη το "τσοντοκάναλο" που παρενέβαλε το Tempo στα 35 UHF μετετράπη σε Εγνατία Τηλεόραση. Έτσι, επιβεβαιώνεται δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας "Όραμα" ότι πίσω από ορισμένα τέτοιου είδους κανάλια κρύβεται ο μεγάλος τηλεοπτικός όμιλος του "σοβαρού δημοσιογραφικού" Best News, συνιδιοκτήτης της Εγνατία Τηλεόραση.

από LA 26/10/2002 4:42 πμ.


Αμέσως μετά την κατάληψη των κτιριακών εγκαταστάσεων από τους εργαζομένους, ο ιδιοκτήτης έστειλε μπράβους να απομακρύνουν τα μηχανήματα που είναι απαραίτητα για παραγωγή τηλεοπτικής εκπομπής, παρά το γεγονός ότι αυτά ήταν δεσμευμένα μετά την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων εναντίον κάθε περιουσιακού στοιχείου του σταθμού.

από PGO 26/10/2002 6:14 πμ.


Ο Ανδρουλιδάκης ήταν η αρχή Κόκκαλη Λαμπράκη θα φάτε το καβλί

από Λύσσα και συνείδηση 29/10/2002 12:18 πμ.


οι καημένοι οι ψευτοεργαζομένοι θα μείνουν χωρίς δουλίτσα......... δεν θα έχουμε και μεις την ρουφιανιά τους κάθε μέρα...... που θα πάει θα τους πάρει άλλο κανάλι-σταθμός να συνεχίσουν τον βρωμερό ρόλο τους......

από Το μικρό ροτβάιλερ 29/10/2002 1:20 πμ.


Μπα που να λυσάξεις, ανδρουλιδάκι! Α, να χαθείς, ανδρουλιδάκι, έ ανδρουλιδάκι! Κι από λύσσα ξέρουμε εμείς τα σκυλιά, πάς να πιείς νερό και δεν τολμάς. Λυσασμένο κοπρόσκυλο!

AN GINETAI FILE ANEBASE KANENA ATOKOLITO STO INDYMEDIA

Προσθέστε περισσότερες πληροφορίες

To μέγιστο μέγεθος των αρχείων είναι 16ΜΒ. Επιτρέπονται όλες οι γνωστές καταλήξεις αρχείων εικόνας,ήχου, βίντεο. ΠΡΟΣΟΧΗ! Για να υπάρχει η δυνατότα embed ενός video πρέπει να είναι της μορφής mp4 ή ogg.

Νέο! Επιλέξτε ποιά εικόνα θα απεικονίζεται στην αρχή του σχόλιου.

Creative Commons License

Όλα τα περιεχόμενα αυτού του δικτυακού τόπου είναι ελεύθερα προς αντιγραφή, διανομή, προβολή και μεταποίηση, αρκεί να συνεχίσουν να διατίθενται, αυτά και τα παράγωγα έργα που πιθανώς προκύψουν, εξίσου ελεύθερα, υπό τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License